PBarzog
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2020
- Mesaj Privat
Salutare,de curand am inlocuit alternatorul ca mi s-a ars,am pus alternatoru am pornit masina si am incarcarea doar 12 cu luminile pornite si clima,si se aprinde in bord martoru cu bateria daca opresc si repornesc masina dispare martorul si dupa un timp apare iar, intrebarea este,,nu ar trebui sa aiba incarcarea 14? Mai mult de 12 nu creste si nici nu scade,masina este un opel astra h 1.7 cdti 74 kw din 2007 facelift cod motor DTH,stie cineva de ce face asa sau afecteaza ca are incarcarea doar 12 si apare martorul cu bateria,orice raspuns e binevenit
MODEL: Opel astra h 2007 1.7 cdti
MOTOR: 1.7cdti
MODEL: Opel astra h 2007 1.7 cdti
MOTOR: 1.7cdti
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Da, 14.2 Vcc ar trebui sa fie tensiunea de incarcare ideala. La Astra H, se pare ca a fost un ideal greu de atins, dar oricum, in jur de 14 ar trebui sa fie.
Suntem siguri ca alternatorul care a fost montat este bun? (pentru ca nu pare, oricum, daca este SH, mare grija cu uleiul care intra de la pompa de vacum).
Daca 100% alternatorul este bun, de verificat ar fi asa:
1. Cablul de + care pleaca de pe alternator si ajunge pe borna de + a bateriei, verificat sa fie intreg si sa faca bine contact unde sunt sertizati papucii. (se poate incerca o masurare a tensiunii direct pe surubul de iesire din alternator)
2. Cablul de masa dintre motor si caroserie.
3. Firul de excitatie.
Suntem siguri ca alternatorul care a fost montat este bun? (pentru ca nu pare, oricum, daca este SH, mare grija cu uleiul care intra de la pompa de vacum).
Daca 100% alternatorul este bun, de verificat ar fi asa:
1. Cablul de + care pleaca de pe alternator si ajunge pe borna de + a bateriei, verificat sa fie intreg si sa faca bine contact unde sunt sertizati papucii. (se poate incerca o masurare a tensiunii direct pe surubul de iesire din alternator)
2. Cablul de masa dintre motor si caroserie.
3. Firul de excitatie.