- Adi. Gligor
- OP
- 9 mesaje
- din 06 Oct 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
Adi. Gligor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salutare. Am fost sa schimb oringul. Și surpriza pilitura în baia de ulei. Trebuie schimbat cuzinetii și rectificat vibrochenu. Ce spuneți mai am vreo baza în mașina asta? Și oare câți km va tine reparația. Motorul îl fac la Bistrița la chiuloasa. Garanție 1 an
Model: Insignia
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
Model: Insignia
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Se face in mod curent in cazul in care vibrochenul are urme de uzura si inca este in anumite limite,asa ca intrebarea asta trebuie pusa la atelierul de prelucrari mecanice.
Baza in acest motor nu poti sa ai ,dovada problemele pe care le are la ungere ,asa ca trebuie lucrat putin la el sa devina un motor fiabil.
Daca ai descoperit uzura inainte sa apara zgomote ciudate ,ramane sa duci la rectificat vibrochenul sa stii ce cota comanzi cuzinetii si sa gasesti pe cineva sa te scape de mizeria de dpf profesional cu tot ce trebuie.
Baza in acest motor nu poti sa ai ,dovada problemele pe care le are la ungere ,asa ca trebuie lucrat putin la el sa devina un motor fiabil.
Daca ai descoperit uzura inainte sa apara zgomote ciudate ,ramane sa duci la rectificat vibrochenul sa stii ce cota comanzi cuzinetii si sa gasesti pe cineva sa te scape de mizeria de dpf profesional cu tot ce trebuie.
- Adi. Gligor
- OP
- 9 mesaje
- din 06 Oct 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
Adi. Gligor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2018
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Daca il face bine, baza in motorul asta ai. Eu am avut Insignia A din 2010 si am fost multumit. Cand am dat-o motorul avea vreo 360 de mii si mergea impecabil. Dupa aceea a inceput sa apara uzura la cuzinetul 3 de la palier. La fosta mea insignia mergea doar un set de cuzineti de palier, insa noul proprietar a rectificat motorul la Cluj si e foarte multumit de ea. Necazul e ca la astea mai noi, la mai toate marcile sunt probleme si sunt mai costisitoare. Daca nu eram multumit nu as fi luat Insignia B noua.
- Adi. Gligor
- OP
- 9 mesaje
- din 06 Oct 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
Adi. Gligor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2018
- Mesaj Privat
Ambrono
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
Daca in afara de problema evidenta de mai sus, nu ar mai fi si altele, eu zic ca ar merita reparatia. Daca pui si un set de segmenti noi, deja ai un motor 100% nou, care cu siguranta va mai tine multi kilometri de acum incolo, mai ales ca il vei tine din scurt. (oring schimbat, uleiuri schimbate la timp).
- Mesteacan Gheorghie
- *
- 4 mesaje
- din 27 Nov 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Sibiu
Mesteacan Gheorghie
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2014
- Mesaj Privat