SSR
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2006
- Mesaj Privat
Nu mai merg stopurile la o Astra F hatchback.La inceput ba mergeau ba nu mergeau da acum au murit de tot. Am fost la mecanic (cu alte probleme) si s a uitat undeva la pedala de frana si a zis ca e uzat ceva pe acolo si o sa apara iar problema... m a tinut doua zile si pe urma iar s a stricat...
Daca stie cineva mecanismul si cam ce ar trebui inlocuit rog sa posteze
Merci
Daca stie cineva mecanismul si cam ce ar trebui inlocuit rog sa posteze
Merci
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Butonul de la pedala de frina. Este un contact exact ca un buton de pe talpa unei veioze si care se cumpara de la magazin (30-40RON) si se monteaza de catre nenea mecanicul (sau de catre mecanicul amator de contorsionari pe sub pedalier cu capul in jos), prin desurubare, scoatere mufa, repunere mufa pe noul contact si reinsurubare sub pedala de frina.
- ice01astra
- ***
- 602 mesaje
- din 28 Jun 2006
- Astra 1995 C16NZ
- Hunedoara
ice01astra
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1995 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cand spui "nu mai merg stopurile pe spate", te referi doar la stopurile pe frana, sau nu mai functioneaza deloc (iluminare, semnalizare) ?
Daca este prima varianta, atunci ai primit deja un raspuns de la Dr.Opel, daca este a doua varianta, atunci vei fi nevoit sa verifici becurile in prima faza, apoi sa le demontezi de pe caroseserie si sa verifici mufa de contact atat de pe stopuri cat si de pe instalatia masinii, si in ultima instanta tot ce inseamna conductori electrici. Undeva exista o pana de contact, pe care trebuie sa o depistezi cumva.
Daca este prima varianta, atunci ai primit deja un raspuns de la Dr.Opel, daca este a doua varianta, atunci vei fi nevoit sa verifici becurile in prima faza, apoi sa le demontezi de pe caroseserie si sa verifici mufa de contact atat de pe stopuri cat si de pe instalatia masinii, si in ultima instanta tot ce inseamna conductori electrici. Undeva exista o pana de contact, pe care trebuie sa o depistezi cumva.
SSR
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
SSR
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat