WBeier
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Sunt posesorul unui opel corsa B de vreo 3 ani. in ultimele cateva luni mi se tot aprinde martorul din bord si consumul m-a cam speriat este de 9%. am facut 1000km cu 90 litri de benzina, (mers mai mult in afara localitatii) bucuresti - Piatra neamt.. sa trec la subiect ca sa nu va plictisesc.
Am facut testul agrafa si am urmatoarele erori in aceasta ordine:
44- Oxygen senzor ( air/fuel mixture too lean (weak) ( am schimbat sonda lambda si tot apare)
35 - Idle Stepper motor Poor or no idle speed control ( am schimbat motorasul pas cu pas si tot apare eroarea)
24- Vehicle speed sensors ( VSS) No speed signal or low voltage. (turometrul si vitezometrul functioneaza bine)
Va rog frumos, as dori sa imi spuna cineva ce piese trebuie schimbate sau cum sa interpretez mai bine aceste erori, m-a capiat consumul, in rest masina merge bine si trage si sta si la relanti fara sa galopeze.
MODEL: Corsa B, 1.2 8v 33kW 1996
MOTOR: C12NZ
Sunt posesorul unui opel corsa B de vreo 3 ani. in ultimele cateva luni mi se tot aprinde martorul din bord si consumul m-a cam speriat este de 9%. am facut 1000km cu 90 litri de benzina, (mers mai mult in afara localitatii) bucuresti - Piatra neamt.. sa trec la subiect ca sa nu va plictisesc.
Am facut testul agrafa si am urmatoarele erori in aceasta ordine:
44- Oxygen senzor ( air/fuel mixture too lean (weak) ( am schimbat sonda lambda si tot apare)
35 - Idle Stepper motor Poor or no idle speed control ( am schimbat motorasul pas cu pas si tot apare eroarea)
24- Vehicle speed sensors ( VSS) No speed signal or low voltage. (turometrul si vitezometrul functioneaza bine)
Va rog frumos, as dori sa imi spuna cineva ce piese trebuie schimbate sau cum sa interpretez mai bine aceste erori, m-a capiat consumul, in rest masina merge bine si trage si sta si la relanti fara sa galopeze.
MODEL: Corsa B, 1.2 8v 33kW 1996
MOTOR: C12NZ
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut
cred ca ar trebui sa verifici si cablurile dintre cele trei piese pe care le-ai schimbat si ecu. Asta se poate face cu aparat de masura, trebuie sa stii sa masori rezistente si tensiuni (macar).
iti pun schema mai jos, pentru verificari amanuntite in afara de cele de mai sus (pe care le poti face usor), ar mai trebui un osciloscop.
de exemplu la motorasul pas cu pas trebuie osciloscop pentru toate verificarile care sint in tabel (sint oscilograme, nu le-am mai atasat).
in mod normal daca piesa pe care ai inlocuit-o este in mintile ei si cablajul este bun ar trebui sa mearga (adica de regula defectiunile electrice se cam remediaza daca e buna piesa si cablajul, in general)
cred ca ar trebui sa verifici si cablurile dintre cele trei piese pe care le-ai schimbat si ecu. Asta se poate face cu aparat de masura, trebuie sa stii sa masori rezistente si tensiuni (macar).
iti pun schema mai jos, pentru verificari amanuntite in afara de cele de mai sus (pe care le poti face usor), ar mai trebui un osciloscop.
de exemplu la motorasul pas cu pas trebuie osciloscop pentru toate verificarile care sint in tabel (sint oscilograme, nu le-am mai atasat).
in mod normal daca piesa pe care ai inlocuit-o este in mintile ei si cablajul este bun ar trebui sa mearga (adica de regula defectiunile electrice se cam remediaza daca e buna piesa si cablajul, in general)
WBeier
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2020
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspuns @gabimilo1. incerc sa caut pe cineva cu osciloscop.
O mica nelamurire. Credeti ca o cauza a martorului din bord si a erorilor afisate o poate da si avansul reglat prost? Ma gandesc ca exista o posibilitate, toate cele 3 erori sa fie date de acest lucru. Mentionez ca am schimbat capacul delcou si luleaua dar reglajul l-am facut dupa cel vechi care era uzat. Va multumesc! Incerc sa elimin toate posibilele probleme. turometrul sta putin sub 900 rpm
O mica nelamurire. Credeti ca o cauza a martorului din bord si a erorilor afisate o poate da si avansul reglat prost? Ma gandesc ca exista o posibilitate, toate cele 3 erori sa fie date de acest lucru. Mentionez ca am schimbat capacul delcou si luleaua dar reglajul l-am facut dupa cel vechi care era uzat. Va multumesc! Incerc sa elimin toate posibilele probleme. turometrul sta putin sub 900 rpm
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Dim pacate nu stiu sã-ți rãspund la întrebãri,nu ma ocup cu depanare auto si experiența mea e redusa. Pot sa te sfatuiesc pe electrica gen fire dar reglaje nu am facut.
Cum am zis,verifica firele bine, poate nici nu mai e nevoie de osciloscop, cu aparatul ãsta intervii cînd epuizezi celelalte vatante.
Tu ai schimbat deja cite ceva la masina, dacã verifici si firele s-ar putea sa fie suficient.
Dim pacate nu stiu sã-ți rãspund la întrebãri,nu ma ocup cu depanare auto si experiența mea e redusa. Pot sa te sfatuiesc pe electrica gen fire dar reglaje nu am facut.
Cum am zis,verifica firele bine, poate nici nu mai e nevoie de osciloscop, cu aparatul ãsta intervii cînd epuizezi celelalte vatante.
Tu ai schimbat deja cite ceva la masina, dacã verifici si firele s-ar putea sa fie suficient.