- duculescu3561
- OP
- 13 mesaje
- din 26 Apr 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Dolj
duculescu3561
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
Aceasta operatie am facut o zilele trecute ...
Cutia de viteza AISIN tip este AF40-6 iar motorul este A20DTJ (echipeaza, OPEl,FORD, SAAB, CADILLAC, HONDA,BUICK,TOYOTA ,MAZDA,VOLVO....cam jumate din masinile lumii si este facuta in JAPONIA la ANJO) are o capacitate de 6.7 litri cu radiator de racire cu tot ( cumparati cam 7 litri cod GM 93165147) .
Pentru a schimba aproape TOT uleiul din cutie va recomand urmatoarea metoda:
1. Desfaceti busonul de umplere de ,,sus,, cu torx de 55 iar cel de jos cu hexagon de 12( dupa ce in prealabil , jos ati desfacut ,,surubelul,, de verificare a nivelului - se afla in interiorul hexagonului de 12.) Nu va apucati de treaba fara aceste 2 scule!
2. O sa curga cam 2.5-3 litri de ulei.
3. Puneti busonul de jos si surubelul la loc si umpleti cutia cu 4 litri de ulei nou rosu ( cod GM 93165147..cam 45 lei litrul)
4. Desfaceti furtunele de la radiatorul de ulei al cutiei ( piulita de 10 ) si trageti furtunele afara din cutie . cineva sa porneasca motorul in P. o sa curga uleiul din converter , cel murdar, cam 3 litri , 3.5 litri. atentie ca uleiul este incins si s ar putea sa va arda. ....cind iese ulei cu bule de aer se opreste motorul.
5 Se repeta operatia cu inca 3 litri de ulei si este cam bine. se pun furtunele la radiator la loc.
ATENTIE : se masoara cu o cana gradata cit ulei ati scos si se pun la loc in cutie aceeasi cantitate.
6. Se pune busonul de sus si se da o tura cu masina sa se incinga uleiul .
7 . Verificare nivelului este usoara . masina trebuie sa stea in plan vertical neaparat...cu motorul pornit se desface surubelul din interiorul busonului si se lasa sa curga uleiul pina se opreste . acela este nivelul corect ..daca nu curge , mai puneti pe sus citeva sute de grame.
8 V am pus in atach si poze si date tehnice ale cutiei.bafta
Ultima modificare făcută de duculescu3561 la Mar 28 Aug, 2012 8:46 am, modificat de 3 ori în total
Cutia de viteza AISIN tip este AF40-6 iar motorul este A20DTJ (echipeaza, OPEl,FORD, SAAB, CADILLAC, HONDA,BUICK,TOYOTA ,MAZDA,VOLVO....cam jumate din masinile lumii si este facuta in JAPONIA la ANJO) are o capacitate de 6.7 litri cu radiator de racire cu tot ( cumparati cam 7 litri cod GM 93165147) .
Pentru a schimba aproape TOT uleiul din cutie va recomand urmatoarea metoda:
1. Desfaceti busonul de umplere de ,,sus,, cu torx de 55 iar cel de jos cu hexagon de 12( dupa ce in prealabil , jos ati desfacut ,,surubelul,, de verificare a nivelului - se afla in interiorul hexagonului de 12.) Nu va apucati de treaba fara aceste 2 scule!
2. O sa curga cam 2.5-3 litri de ulei.
3. Puneti busonul de jos si surubelul la loc si umpleti cutia cu 4 litri de ulei nou rosu ( cod GM 93165147..cam 45 lei litrul)
4. Desfaceti furtunele de la radiatorul de ulei al cutiei ( piulita de 10 ) si trageti furtunele afara din cutie . cineva sa porneasca motorul in P. o sa curga uleiul din converter , cel murdar, cam 3 litri , 3.5 litri. atentie ca uleiul este incins si s ar putea sa va arda. ....cind iese ulei cu bule de aer se opreste motorul.
5 Se repeta operatia cu inca 3 litri de ulei si este cam bine. se pun furtunele la radiator la loc.
ATENTIE : se masoara cu o cana gradata cit ulei ati scos si se pun la loc in cutie aceeasi cantitate.
6. Se pune busonul de sus si se da o tura cu masina sa se incinga uleiul .
7 . Verificare nivelului este usoara . masina trebuie sa stea in plan vertical neaparat...cu motorul pornit se desface surubelul din interiorul busonului si se lasa sa curga uleiul pina se opreste . acela este nivelul corect ..daca nu curge , mai puneti pe sus citeva sute de grame.
8 V am pus in atach si poze si date tehnice ale cutiei.bafta
Ultima modificare făcută de duculescu3561 la Mar 28 Aug, 2012 8:46 am, modificat de 3 ori în total
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
Pe la furtune iese uleiul din circuitul hidraulic. Uleiul din convertorul de cuplu nu are cum sa iasa decat prin amestec cu ulei nou. Chiar si cu convertorul pe banc este foarte greu spre imposibil sa scoti tot uleiul din el fara o pompa cu care sa tragi.
Sunt mai multe metode de a schimba uleiul la o cutie automata, totul depinde de cat de mult ulei esti dispus sa strici. Cu cat mai mult cu atat mai bine pentru cutie.
Sunt mai multe metode de a schimba uleiul la o cutie automata, totul depinde de cat de mult ulei esti dispus sa strici. Cu cat mai mult cu atat mai bine pentru cutie.
- duculescu3561
- OP
- 13 mesaje
- din 26 Apr 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Dolj
duculescu3561
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
corect...metoda de mai sus este cea mai putin costisitoare pentru client si cu cele mai mare beneficii pentru cutie.... de asta am pus la socoteala numai 7 litri....
in mod normal trebuie cam 15-17 litri ca sa iasa uleiul curat ca lacrima de ,,rosu,, ...........si trebuie o scula pe care la noi la romaniaca nu o au... cu 2 pompe de ,,curat,, si de ,,murdar,,...
Am uitat sa mentionez mai devreme pentru toti posesorii de cutii automate ... SCHIMBATI ULEIUL CIT MAI DES POSIBIL ..in functie de conditiile de trafic ...odata la 50000 -80000 km , cum va lasa buzunarul... nu va luati dupa service uri cu life time guarantie si prostii d astea... la orice cutie automate care merge in baie de ulei se schimba uleiul ... mai ales cind a inceput sa se faca un pic maroniu....
sper sa fi fost de ajutor.....bafta
in mod normal trebuie cam 15-17 litri ca sa iasa uleiul curat ca lacrima de ,,rosu,, ...........si trebuie o scula pe care la noi la romaniaca nu o au... cu 2 pompe de ,,curat,, si de ,,murdar,,...
Am uitat sa mentionez mai devreme pentru toti posesorii de cutii automate ... SCHIMBATI ULEIUL CIT MAI DES POSIBIL ..in functie de conditiile de trafic ...odata la 50000 -80000 km , cum va lasa buzunarul... nu va luati dupa service uri cu life time guarantie si prostii d astea... la orice cutie automate care merge in baie de ulei se schimba uleiul ... mai ales cind a inceput sa se faca un pic maroniu....
sper sa fi fost de ajutor.....bafta
Alex V
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
- duculescu3561
- OP
- 13 mesaje
- din 26 Apr 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Dolj
duculescu3561
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
Alex V
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
cosminST
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
Alex V
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
salut,
am facut "schimbul de ulei" la Opel Radacini Constanta.
dar de fapt a fost o improspatare de ulei..
Am zis CU GHILIMELE fiindca la rugamintea mea de a vedea operatiunea am observat decat 3 bidoane a cate 1 litru in loc de 7..
Ei au raspuns ca nu au cum sa faca schimbul la tot uleiul deoarece ramane blocat in convertizoare.Ma asteptam totusi de la o reprezentanta si aiba astfel de solutii (ca de exemplu o pompa) si sa nu dea un raspund ca si cand ar vorbi cu un vanzator de castraveti din piata.. Oricum acest detaliu au "omis" sa-l mentioneze cand mi-au raspund pe mail ca pot face schimbul de ulei si costa aprrox 500 lei..
Partea "draguta" din partea lor a fost ca mi-au redus devizul cu aprox 15 % dupa ce mi-au "citit dezamagirea" pe fata
Recomand sa luati de la Opel decat uleiul (45 lei litrul) si sa schimbati cate 3 litri o data la 100-200 km.repetati operatiunea macar de 3 ori.
am facut "schimbul de ulei" la Opel Radacini Constanta.
dar de fapt a fost o improspatare de ulei..
Am zis CU GHILIMELE fiindca la rugamintea mea de a vedea operatiunea am observat decat 3 bidoane a cate 1 litru in loc de 7..
Ei au raspuns ca nu au cum sa faca schimbul la tot uleiul deoarece ramane blocat in convertizoare.Ma asteptam totusi de la o reprezentanta si aiba astfel de solutii (ca de exemplu o pompa) si sa nu dea un raspund ca si cand ar vorbi cu un vanzator de castraveti din piata.. Oricum acest detaliu au "omis" sa-l mentioneze cand mi-au raspund pe mail ca pot face schimbul de ulei si costa aprrox 500 lei..
Partea "draguta" din partea lor a fost ca mi-au redus devizul cu aprox 15 % dupa ce mi-au "citit dezamagirea" pe fata
Recomand sa luati de la Opel decat uleiul (45 lei litrul) si sa schimbati cate 3 litri o data la 100-200 km.repetati operatiunea macar de 3 ori.
cosminST
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
Alex V
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- re5pect_at
- **
- 126 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Insignia 2009 A20dtj
- Bucuresti
re5pect_at
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
am schimbat uleiul in urma cu 2 saptamani, nu la reprezentanta insa la un service cu mecanici buni (asa cred eu) si ulei original gm pt automata. a costat 166 (3 l ulei) insa trebuie sa merg saptamana asta pentru a inlocui inca o data deci un total de 332 lei! nu au folosit pompe si nimic de genul, pur si simplu au dat drumul la un surub pe sub masina si a curs cateva minute, apoi au pus cei 3 l de care vorbeam. pot spune ca dupa operatiunea asta cutia isi face treaba mult mai bine , asta probabil din cauza faptului ca inainte avea sub 2l ulei
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Acest tip de ulei indeplineste specificatiile producatorului?ulei transmisie
Din ce m-am documentat e bine ca tot uleiul sa fie schimbat, ca altfel face spuma cu cel vechi si e mai rau, asa ca eu as vrea sa schimb tot uleiul din cutie, o sa ma interesez la serviceurile din oras daca poate face cineva operatia, daca nu ma intersez in tara la un service specializat. Aveti ceva recomandari?
Din ce m-am documentat e bine ca tot uleiul sa fie schimbat, ca altfel face spuma cu cel vechi si e mai rau, asa ca eu as vrea sa schimb tot uleiul din cutie, o sa ma interesez la serviceurile din oras daca poate face cineva operatia, daca nu ma intersez in tara la un service specializat. Aveti ceva recomandari?
- cont-sters-89518
- *
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
va salut,am facut si eu schimbul la cutia viteze automata opel insignia.reprezentanta opel satu mare.solutia care am ales o eu a fost urmatoarea: am desfacut busonul de sub cutie curg cam 2-3 litri ulei si surpriza mult recomandatul lifetime oil era negru si murdar la 140km reali verificati autentici masina este din 2010.08.a completat baiatul uleiul pana la nivel si am pornit motorul trecand prin trepte mai mult timp sa se faca circuitul.de 3 ori am repetat aceasta procedura in decurs de cateva ore.2-3.in total 6-7l folositi.dupa ce s au asigurat ca totul este ok am plecat si am rulat cam 1oookm dupa care am revenit si din nou am lasat odata uleiul cat a curs 3litri si iar am completat cu nou pana la nivel.in total am folosit cam 9l de ulei...450ron si manopera 400 ron.eu asa am procedat.sper sa fie ok.la sfarsit au facut si un update de soft la cutie am inteles si cam atat.acum totul depinde dupa parerea mea foarte mult si de cel care a avut masina inaintea mea si de stilul lui de condus etc...voi vedea cum se comporta in timp...
- cont-sters-89518
- *
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
as zice foarte important este ca uleiul sa fie schimbat din timp....nu doar atunci cand cutia incepe sa faca smucituri etc...deja e prea tarziu....de cele mai multe ori se inrautateste situatia.oricum peste tot unde am citit cutiile AISIN AU PROBLEME la decelerare in treptele 4-3 dau socuri din blocul de valve ....distractie scumpa.
- andreigeo
- **
- 351 mesaje
- din 18 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Luni merg sa schimb uleiul in cutie, numai ca am o mica (mare) nelamurire. Mecanicul care imi schimba uleiul imi recomanda sa folosesc Castrol sau Mobil1. I-am dat modelul de cutie si sustine ca ambele indeplinesc specificatiile producatorului si ca uleiul vandut de GM e acelasi ulei ca cele prezentate mai sus, numai ca la un pret mai mare. Precizez ca omul e foarte profi.
Daca era reprezentata in Alba nu era nici o problema, cumparam de la ei cati litri imi trebuiau si daca mai aveam nevoie mai dadeam o fuga. De pe net nu ma incanta pentru ca nu poti face retur, plus ca daca mai am nevoie de 0.5 litri.........stau si fluier.
Ce ziceti?
Merci.
Daca era reprezentata in Alba nu era nici o problema, cumparam de la ei cati litri imi trebuiau si daca mai aveam nevoie mai dadeam o fuga. De pe net nu ma incanta pentru ca nu poti face retur, plus ca daca mai am nevoie de 0.5 litri.........stau si fluier.
Ce ziceti?
Merci.
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
duculescu3561 a scris:Aceasta operatie am facut o zilele trecute ...
Cutia de viteza AISIN tip este AF40-6 iar motorul este A20DTJ (echipeaza, OPEl,FORD, SAAB, CADILLAC, HONDA,BUICK,TOYOTA ,MAZDA,VOLVO....cam jumate din masinile lumii si este facuta in JAPONIA la ANJO) are o capacitate de 6.7 litri cu radiator de racire cu tot ( cumparati cam 7 litri cod GM 93165147) .
Pentru a schimba aproape TOT uleiul din cutie va recomand urmatoarea metoda:
1. Desfaceti busonul de umplere de ,,sus,, cu torx de 55 iar cel de jos cu hexagon de 12( dupa ce in prealabil , jos ati desfacut ,,surubelul,, de verificare a nivelului - se afla in interiorul hexagonului de 12.) Nu va apucati de treaba fara aceste 2 scule!
2. O sa curga cam 2.5-3 litri de ulei.
3. Puneti busonul de jos si surubelul la loc si umpleti cutia cu 4 litri de ulei nou rosu ( cod GM 93165147..cam 45 lei litrul)
4. Desfaceti furtunele de la radiatorul de ulei al cutiei ( piulita de 10 ) si trageti furtunele afara din cutie . cineva sa porneasca motorul in P. o sa curga uleiul din converter , cel murdar, cam 3 litri , 3.5 litri. atentie ca uleiul este incins si s ar putea sa va arda. ....cind iese ulei cu bule de aer se opreste motorul.
5 Se repeta operatia cu inca 3 litri de ulei si este cam bine. se pun furtunele la radiator la loc.
ATENTIE : se masoara cu o cana gradata cit ulei ati scos si se pun la loc in cutie aceeasi cantitate.
6. Se pune busonul de sus si se da o tura cu masina sa se incinga uleiul .
7 . Verificare nivelului este usoara . masina trebuie sa stea in plan vertical neaparat...cu motorul pornit se desface surubelul din interiorul busonului si se lasa sa curga uleiul pina se opreste . acela este nivelul corect ..daca nu curge , mai puneti pe sus citeva sute de grame.
8 V am pus in atach si poze si date tehnice ale cutiei.bafta
Cutia de viteza AISIN tip este AF40-6 iar motorul este A20DTJ (echipeaza, OPEl,FORD, SAAB, CADILLAC, HONDA,BUICK,TOYOTA ,MAZDA,VOLVO....cam jumate din masinile lumii si este facuta in JAPONIA la ANJO) are o capacitate de 6.7 litri cu radiator de racire cu tot ( cumparati cam 7 litri cod GM 93165147) .
Pentru a schimba aproape TOT uleiul din cutie va recomand urmatoarea metoda:
1. Desfaceti busonul de umplere de ,,sus,, cu torx de 55 iar cel de jos cu hexagon de 12( dupa ce in prealabil , jos ati desfacut ,,surubelul,, de verificare a nivelului - se afla in interiorul hexagonului de 12.) Nu va apucati de treaba fara aceste 2 scule!
2. O sa curga cam 2.5-3 litri de ulei.
3. Puneti busonul de jos si surubelul la loc si umpleti cutia cu 4 litri de ulei nou rosu ( cod GM 93165147..cam 45 lei litrul)
4. Desfaceti furtunele de la radiatorul de ulei al cutiei ( piulita de 10 ) si trageti furtunele afara din cutie . cineva sa porneasca motorul in P. o sa curga uleiul din converter , cel murdar, cam 3 litri , 3.5 litri. atentie ca uleiul este incins si s ar putea sa va arda. ....cind iese ulei cu bule de aer se opreste motorul.
5 Se repeta operatia cu inca 3 litri de ulei si este cam bine. se pun furtunele la radiator la loc.
ATENTIE : se masoara cu o cana gradata cit ulei ati scos si se pun la loc in cutie aceeasi cantitate.
6. Se pune busonul de sus si se da o tura cu masina sa se incinga uleiul .
7 . Verificare nivelului este usoara . masina trebuie sa stea in plan vertical neaparat...cu motorul pornit se desface surubelul din interiorul busonului si se lasa sa curga uleiul pina se opreste . acela este nivelul corect ..daca nu curge , mai puneti pe sus citeva sute de grame.
8 V am pus in atach si poze si date tehnice ale cutiei.bafta
Nu stiu cum sa ma exprim exact ca sa ma fac inteles. Dintre cele doua furtune ale radiatorului de ulei care intra in cutie (pe unul merge uleiul din cutie in radiator si pe celalalt din radiator in cutie, sper sa nu vb prostii), care dintre cele 2, este furtunul care baga uleiul din radiatorul de ulei in cutie? Daca se poate si ceva poze ar fi perfect. Multam' fain.