Cutia de viteza AISIN tip este AF40-6 iar motorul este A20DTJ (echipeaza, OPEl,FORD, SAAB, CADILLAC, HONDA,BUICK,TOYOTA ,MAZDA,VOLVO....cam jumate din masinile lumii si este facuta in JAPONIA la ANJO) are o capacitate de 6.7 litri cu radiator de racire cu tot ( cumparati cam 7 litri cod GM 93165147) .
Pentru a schimba aproape TOT uleiul din cutie va recomand urmatoarea metoda:
1. Desfaceti busonul de umplere de ,,sus,, cu torx de 55 iar cel de jos cu hexagon de 12( dupa ce in prealabil , jos ati desfacut ,,surubelul,, de verificare a nivelului - se afla in interiorul hexagonului de 12.) Nu va apucati de treaba fara aceste 2 scule!
2. O sa curga cam 2.5-3 litri de ulei.
3. Puneti busonul de jos si surubelul la loc si umpleti cutia cu 4 litri de ulei nou rosu ( cod GM 93165147..cam 45 lei litrul)
4. Desfaceti furtunele de la radiatorul de ulei al cutiei ( piulita de 10 ) si trageti furtunele afara din cutie . cineva sa porneasca motorul in P. o sa curga uleiul din converter , cel murdar, cam 3 litri , 3.5 litri. atentie ca uleiul este incins si s ar putea sa va arda. ....cind iese ulei cu bule de aer se opreste motorul.
5 Se repeta operatia cu inca 3 litri de ulei si este cam bine. se pun furtunele la radiator la loc.
ATENTIE : se masoara cu o cana gradata cit ulei ati scos si se pun la loc in cutie aceeasi cantitate.
6. Se pune busonul de sus si se da o tura cu masina sa se incinga uleiul .
7 . Verificare nivelului este usoara . masina trebuie sa stea in plan vertical neaparat...cu motorul pornit se desface surubelul din interiorul busonului si se lasa sa curga uleiul pina se opreste . acela este nivelul corect ..daca nu curge , mai puneti pe sus citeva sute de grame.
8 V am pus in atach si poze si date tehnice ale cutiei.bafta
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ultima modificare făcută de duculescu3561 la Mar 28 Aug, 2012 8:46 am, modificat de 3 ori în total