razvein
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2015
- Mesaj Privat
Va salut, o parere daca se poate. Astra J 1.6Turbo A16LET. La prima pornire din zi sau...cand s-a racit motorul bine, la prima cheie nu sta pornita. Motorul porneste bine dar dupa 2 secunde se opreste. La a 2-a cheie porneste la fel, fara probleme, dar trepideaza foarte tare si oscileaza in turatii, la relanti. Iar in mers, pana se incalzezte motorul(apa la 90grade) accelereaza foarte intrerupt cand bag piciorul in ea. Pe tester nu are nici o eroare. Am schimbat bujiile si curatat clapeta de acceleratie fara nici un rezultat. Nu stiu ce sa-i fac si ce sa mai incerc
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A16LET
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A16LET
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Florian Georgescu
- *
- 4 mesaje
- din 17 Oct 2019
- Astra 2013 A16XER
- Ilfov
Florian Georgescu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2013 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salut!
Astra J 2013, 1.6 normal A16XER, benzina si GPL, 125.000 km.
Aceeasi problema am avut-o si eu, deabia la a 6a cheia statea pornita (a luat-o incet, intai la a doua cheie, apoi la a 4a si la sfarsit ajungeam sa dau de 6 ori la cheie - pornea la sfert dar murea intr-o secunda).
Dupa ce se incalzea, toata ziua mergea bine.
La fel, testerul nu arata nimic.
M-a disperat, nu stiam ce sa-i mai fac (de fapt nu eu, mecanicul).
Am schimbat bobina de inductie, bujii, termostat (avea o membrana / garnitura stricata), ceva senzor de temperatura si nu ii dadea mecanicul de cap.
La GPL nu avea nimic in neregula.
A zis ca nu ma mai primeste decat in vizita la el, fara masina, ca i-a scos peri albi.
Ultima chestie pe care a facut-o a fost curatarea injectoarelor cu ultrasunete si o resetare a unor parametrila valorile din fabrica.
I-a explicat baiatul care a curatat injectoarele ce valori sa urmareasca pe niste grafice si apoi sa le reseteze.
Dupa, a doua zi a pornit la prima cheie, a stat pornita dar mergea intrerupt o perioada daca o accelera pe loc.
Mi-a dat masina si mi-a zis ca nu stie ce sa-i mai faca, eventual sa-i schimbe calculatorul.
Incepand cu a treia zi, MINUNE: a pornit din prima si a mers rotund, fara balbaieli la relanti.
De atunci nu a mai facut probleme si sper sa nu mai faca.
Nu stiu exact ce a reparat-o, curatarea sau resetarea, sau ambele, dar important este ca acum merge bine.
Offtopic:
Si asa, Astra asta mi-a mancat ceva banuti.
S-a blocat pompa de ulei si s-a blocat motorul la pornire, nu in mers. S-a auzit un frecat de fier pe fier cam doua secunde si s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca.
Am crezut ca e electromotorul dar nu era numai asta. L-am reparat si pe asta, am schimbat si o siguranta de 200A care se arsese (sau 400A, nu mai retin ce mi-a zis).
Mecanicul a vazut span de metal in baia de ulei si nu stia daca erau afectate si supape/pistoane si mi-a zis ca ar fi varianta sa schimb motorul decat sa-l repar.
L-am schimbat cu unul SH, am schimbat pompa de ulei, pompa de apa, distributia, si speram sa scap de problema de la pornire, acum cu noul motor, dar nu a vrut si gata.
Deabia dupa curatare injectoarelor si resetarea unor parametrii am scapat de acea problema.
Astra J 2013, 1.6 normal A16XER, benzina si GPL, 125.000 km.
Aceeasi problema am avut-o si eu, deabia la a 6a cheia statea pornita (a luat-o incet, intai la a doua cheie, apoi la a 4a si la sfarsit ajungeam sa dau de 6 ori la cheie - pornea la sfert dar murea intr-o secunda).
Dupa ce se incalzea, toata ziua mergea bine.
La fel, testerul nu arata nimic.
M-a disperat, nu stiam ce sa-i mai fac (de fapt nu eu, mecanicul).
Am schimbat bobina de inductie, bujii, termostat (avea o membrana / garnitura stricata), ceva senzor de temperatura si nu ii dadea mecanicul de cap.
La GPL nu avea nimic in neregula.
A zis ca nu ma mai primeste decat in vizita la el, fara masina, ca i-a scos peri albi.
Ultima chestie pe care a facut-o a fost curatarea injectoarelor cu ultrasunete si o resetare a unor parametrila valorile din fabrica.
I-a explicat baiatul care a curatat injectoarele ce valori sa urmareasca pe niste grafice si apoi sa le reseteze.
Dupa, a doua zi a pornit la prima cheie, a stat pornita dar mergea intrerupt o perioada daca o accelera pe loc.
Mi-a dat masina si mi-a zis ca nu stie ce sa-i mai faca, eventual sa-i schimbe calculatorul.
Incepand cu a treia zi, MINUNE: a pornit din prima si a mers rotund, fara balbaieli la relanti.
De atunci nu a mai facut probleme si sper sa nu mai faca.
Nu stiu exact ce a reparat-o, curatarea sau resetarea, sau ambele, dar important este ca acum merge bine.
Offtopic:
Si asa, Astra asta mi-a mancat ceva banuti.
S-a blocat pompa de ulei si s-a blocat motorul la pornire, nu in mers. S-a auzit un frecat de fier pe fier cam doua secunde si s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca.
Am crezut ca e electromotorul dar nu era numai asta. L-am reparat si pe asta, am schimbat si o siguranta de 200A care se arsese (sau 400A, nu mai retin ce mi-a zis).
Mecanicul a vazut span de metal in baia de ulei si nu stia daca erau afectate si supape/pistoane si mi-a zis ca ar fi varianta sa schimb motorul decat sa-l repar.
L-am schimbat cu unul SH, am schimbat pompa de ulei, pompa de apa, distributia, si speram sa scap de problema de la pornire, acum cu noul motor, dar nu a vrut si gata.
Deabia dupa curatare injectoarelor si resetarea unor parametrii am scapat de acea problema.
koko_b
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Florian Georgescu
- *
- 4 mesaje
- din 17 Oct 2019
- Astra 2013 A16XER
- Ilfov
Florian Georgescu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2013 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2019
- Mesaj Privat