Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • tudoreleni

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut tuturor,sunt posesorul unui opel signum y22dtr din 2005. decateva zile cam dupa 40 de km parcursi se aprinde martorul masina cu cheie si masina nu mai trage da sa moara motorul ,oopresc o las zece secunde pornesc din nou merge cam 100m si problema revine, repet operatia si totul revine la normal.partea buna e ca am fost la doua testere si mecanici nu au gait nimic. AVETI IDEIE CE POATE FI?

Update Mr.Opel: avand in vedere ca aceasta discutie primeste destula atentie, merita un update.
Martorul 'masina cu cheita' indica una sau mai multe erori stocate in sistem sistem.
Mai poate indica si nevoia de service la unele modele dar, daca martorul ramane aprins, masina este limitata in putere sau prezinta alte simptome inseamna ca este o problema.
Erorile trebuie auto-citite oricand folosind metoda cu pedalele sau citite cu un dispozitiv OBD2 sau diagnoza la un service competent. Instructiuni gasiti aici:
➡️ Citire erori ECU fara interfata test pedale / pseudo-agrafa

Dupa ce aflati codurile, cautati pe forum pentru fiecare cod in parte + codul motorului vostru, majoritatea problemelor au fost deja discutate si rezolvate, nu incepeti discutie noua decat daca este absolut necesar.

Avem si o lista cu cele mai comune coduri de eroare si interpretarea lor, din pacate doar in lb. engleza:
➡️ https://www.clubopel.com/coduri-eroare.php
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/rez...&sa=Cauta#906
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut, tudor si bun venit!
nu stiu cat de buna e partea ca n-au gasit oamenii aia nicio eroare. e mai simplu sa le gasesti, ca stii ce sa remediezi.
eu recomand un tester bun, tech2 daca se poate.
altfel, e greu de stiut, iti dai seama ca pot fi o gramada de bube.
uita-te si la ce gasesti pe celelalte topicuri, ai sanse sa gasesti multe informatii utile.
succes!
  • tudoreleni

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
deci la cele doua servisuri la care am fost nu au reusit zami spuna nimik sigur pt ca dupa ce opres si pornesc din nou martorul dispare si se aprinde iar cam dupa 40/50 km parcursi
oricum maine trag o fuga la opel ca in timpul saptamanii nu se poate si apoi va spun ce descoper Wink
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nene, eu cred ca ai fost la niste "super-mega meseriasi" la cele doua sercice-uri... In principiu, eroarea aia sta stocata o perioada de timp, chiar daca se stinge amaratul ala de martor. Unele se sterg dupa nu stiu cate porniri.
Du-te la maiandrei. Nu ma plateste daca te trimit la el, dar ti-l recomand atat eu cat si alte zeci, poate zeci de colegi de aici.
Inca o data, succes!
  • tudoreleni

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am ajuns astazi si la OPEL iam explicat sefului de service care e problema si imi spune sa astept un pic ca se rezolva.Dupa aproape doua ore baga masina inauntru aduce un tester se invarte de vreo doua ori pe langa masina dupa care vine la mine si imi spune sa revin pe joi sau vineri ca celalalt tester e la reparat iar asta nu gaseste nici o eroare Crying or Very sad . indrum spre casa mai gasesc un service deschis intru vorbesc cu mesteru aduce repede un tester si imi spune ca admisia e infundata si ca de acolo e problema voi ce spuneti sa fie asta?
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tudor, esti in africa? ma gandesc ca numai prin tarile sarace nu sunt in stare astia sa depisteze o buba.
cat despre ce ti-au zis ultimii, sigur ca daca se infunda admisia masina nu va mai merge bine... dar asta nu se intampla frate asa usor. eu am curatat galeria de admisie la masina mea fabricata in decembrie 2002, si nu era prea murdara... altii au masini din '96 si nu li s-a infundat admisia niciodata.
in concluzie, fa cum faci si pune masina pe tester. pe tech2, nu altceva...
  • tudoreleni

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sunt in italia si problma e ca nu reusesc sa ajung in timpul saptamanii pe la rep opel din cauza programului de la servici .cel cu galeria e aici in zona si o sa io duc luni sa vad ce rezevlva
  • vand opel astra gtc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema am avut si eu, iar in cazul meu a fost colectorul de admisie ( nu sunt sigur daca si in romaneste se zice asa la piesa), dar a trebuit sa-l schimb Sad(
Opel astra gtc ctdi 150cv (motor z19DTH) 2006
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Total Off- Topic:
" vand opel astra gtc" ... Cool
Interesant nume ti- ai ales colegu'! De la ce vine? Oare?
  • tudoreleni

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
si teai informat cat costa ,,colectorul,, asta? cu aproximatie
  • vand opel astra gtc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Blebeanu Lorin a scris:Total Off- Topic:
" vand opel astra gtc" ... Cool
Interesant nume ti- ai ales colegu'! De la ce vine? Oare?


Rog un moderator sa imi schimbe nick-ul pt ca nu stiam regulamentul aici pe forum, dupa l-am citit si am incercat sa-l schimb dar nu pot.
In principiu am facut cont aici pt. un anunt dar , vad ca trebuie sa ai minim 50 de postari.....samd
Imi cer scuze anticipat.
  • vand opel astra gtc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
tudoreleni a scris:si teai informat cat costa ,,colectorul,, asta? cu aproximatie

Pe mine m-a costat cu tot cu manopera 800 euro..
  • vand opel astra gtc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
http://imageshack.us/photo/...836/colector.jpg/ Asa arata colectorul asta
Si a trebuit sa o schimb din cauza la asta Smile) -> http://imageshack.us/photo/.../522/2zdvuid.jpg/ , din cauza la un cacatel de bara metalica cu 4 capacele de plastic.. si m-a costat 800 de euro toata prostia asta Laughing
Dar uita-te si tu, desfaci capacul de plastic de la motor, si te uiti cu o lanterna si vezi daca ai urme de grasime, sau daca barita aia de metal a iesit de la locul ei, daca nu inseamna ca nu e de la " colector "
Simptomele pe care le aveam eu la masina, erau ca nu mai tragea masina deloc pt ca din cate am inteles de la astia de la opel, motorul cand ai o avarie la el intra in modul "avarie" , si a doua simptoma era un fasâit, daca pot sa-l numesc asa Smile) cand o acceleram mai tare, ( nu ma refer la fâsaitul de la turbo)
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
tudoreleni a scris:si teai informat cat costa ,,colectorul,, asta? cu aproximatie


Inainte de a te apuca sa arunci sute de euro pe baza presupunerilor unor pseudo-mecanici italieni (altfel nu-i pot numi din ce povestesti tu ca ai patit cu ei), verifica in ordine senzorul si valva din poza atasata, numerotate cu cifrele 1 si respectiv 2. Daca inteleg bine masina ta e un Y22DTR, asadar le vei gasi pe admisie, deasupra valvei EGR (este necesara scoaterea scutului de plastic superior al motorului).
Din proprie experienta iti garantez ca si in admisie vei gasi un pumn de funingine, pe langa defectiunea constatata la vreunul dintre cele 2 elemente.

  • tudoreleni

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ti/as multumi din suflet daca poti sami zici mai exact in ce consta aceasta verificare?. piesele stiu unde sunt ca piesa respectiva mia dato ieri jos la ultimul service la care am fost de sa uitat in galerie unde am vazut si eu ca era un dezastru.era plina de mazga sai spun asa.deci cum se face aceasta verificare?
  • romanucoco

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2011

  • Mesaj Privat
tudoreleni a scris:salut tuturor,sunt posesorul unui opel signum y22dtr din 2005. decateva zile cam dupa 40 de km parcursi se aprinde martorul masina cu cheie si masina nu mai trage da sa moara motorul ,oopresc o las zece secunde pornesc din nou merge cam 100m si problema revine, repet operatia si totul revine la normal.partea buna e ca am fost la doua testere si mecanici nu au gait nimic. AVETI IDEIE CE POATE FI?


salut am aceeasi problema identica ca a ta te rog daca gasesti buba sa-mi spui si mie,eu in cateva zile vreau sa ma duc la opel pt test.stima
  • romanucoco

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa cred,din ce citesc pe aici martorul cu cheia poate sa apara si din cauza ca la masina ii trebuie facuta geometria? ce-i drept eu am schimbat toata fata si nu am facut geometria,dar poate sa apara din cauza asta? sincer sa fiu cam de cand am schimbat fata adica capete de bara,bielete antiroliu,bascule,flanse amortizore cam dupa 2 zile a aparut masina cu cheita.imi este greu sa cred sa fie din cauza asta.
  • tudoreleni

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
deci masina e inca in service mia curatat admisia si a gasit pe tester senzorul de la ambreiaj. sper sa ajunga azi piesa si dupa va spun daca sa rezolvat problema
  • alin rosu hetriuc

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2009 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna, am si eu un opel astra h din 2009 ecoflex cam de 4 luni, dimineata cand pornesc motorul mi se aprinde masinuta cu cheita.merg 20-30 de km opresc motorul in las 1min 2 iar cand il pornesc iar mi se stinge martorul. aveti idee de la ce sa fie...eu nu prea ma pricep la diesel. e prima mea masina diesel si sunt ca in plop cu chestiile astea...masina trage bine chiar si cand are martorul aprins. Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR