- CLunguCostantin
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Jan 2020
CLunguCostantin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2020
- Mesaj Privat
- CLunguCostantin
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Jan 2020
CLunguCostantin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2020
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CLunguCostantin
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Jan 2020
CLunguCostantin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2020
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Poate depinde si de vascozitatea uleiului , daca pana la schimbul cu pricina sunetul nu a existat.Uleiul mai gros acopera un anume grad de uzura al motorului , dar dauneaza ungerii.Ma repet , daca sunetul nu a fost prezent inainte de schimbarea uleiului , el ar fi cauza.In general doar niste tacheti obositi , incep sa fie pretentiosi la uleiuri.De preferat sa fie respectata norma din cartea tehnica , pentru o durata de viata cat mai mare a internelor din motorul respectiv.Sunetul de tachet este ascutit(metalic).