Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut prieteni! Masina este un Opel Kadett E, 1.8i, motor C18NE, 74kw, 100cp, injectie multipunct!

Va prezint problema mea: dupa ce se incalzeste motorul, la 20 de minute de mers in oras, cu tot cu semafoare, motorul incepe sa faca figuri in sensul ca daca vrei sa accelerezi se balbaie...si dupa cateva secunde (5-6) trage de nebun..de te baga in scaun! In timpul asta pe furtunul de la termostat la radiator se aud sunete foate ciudate...ca niste bolboroseli sau scrasnituri......care la un moment dat se aud foarte clar in habitaclu cu motorul pornit! Motorul la relanti cand face asa merge bine...se balbaie foarte putin, dar sta la relanti! Cand vrei sa pleci dupa loc...trebuie sa o turezi mai tare ca sa ai cuplu de demarare! termostatul are 7 luni si este din acela de 92 de grade! Inainte pe masina am avut de 92/107 grade, dar nu se mai gasesc din acelea...nu stiu de ce! Ventilatorul porneste normal....si raceste....acul indicator nu mi-a ajuns pana acum in zona rosie niciodata...doar apa s-a ridicat cand face problemele...la vreo 3-4 mm mai sus decat statea de obicei! nu stiu ce sa banuiesc ca ar putea fi! Masina isi face singura aerisirea la sistemul de racire! Apropo...in vasul de expansiune nu apar nici un fel de bolboci..si nici ulei decat lichidul de racire (amestec de antigel si apa)!


Spre sfarsitul saptamanii voi cumpara un termostat si voi mai face niste probe, dar pana atunci astept parerile voastre despre ceea ce ar putea fi!

Drumuri linistite si fara peripetii va doresc!
Skip ads

  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sall! Am spalat radiatorul, am curatat sita din capacul culbutorilor si galeria de admisie aer!

Am inlocuit termostatul vechi cu unul nou tot de 92 de grade si am observat ca ventilatorul porneste mai devreme....adica la o temperatura mai joasa decat pornea inainte! Oare e bine asa? Question Sau sa pun un termostat cu deschiderea la temperatura mai mare? Pt masina mea la magazinele de piese nu sunt decat 3 tipuri de termostat: de 91,92, 93 de grade! In seara asta am observat ca ventilatorul sta mai tot timpul pornit dupa ce motorul se incalzeste, iar acul de la indicatorul de temperatura nu mai urca la nivelul normal de stat cand motorul este cald care il avea inainte de a aparea acest defect. Rolling Eyes

Dupa ce motorul se incalzeste bine...incepe sa faca mici balbaieli la accelerare sau la plecare de pe loc...dar daca il turezi mai mult merge fara sa simti "defectiunea". Se poate sa fie de la fise? Sa fure curent? Sa fie rezistenta din firul fiselor defect? Ce rezistenta trebuie sa aiba o fisa buna pt motorul meu C18NE? Fisele si capacul de delco sunt de vreo 7 luni, iar luleaua e noua. Azi am schimbat filtrul de benzina si cel de aer...amandoua noi..amandoua comandate pt masina si motorul meu! Nu mai inteleg de ce face balbaielile astea la accelerare cand e cald motorul.....unde e defectul? Question
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
In primu rand de ce nu scoti termostatu sa vezi ce reactie are motoru fara el..Este destul de cald afara cat sa nu mai ai nevoie de el perioada asta..Verifica injectoarele .buji si fise..Bafta
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut.vezi poate ai pierderi pe undeva si de aici probleme,instalatia lucreaza subpresiune,dai o cautare...s-a mai discutat cum se verifica termostatul nu te apuca sa cumperi,ca o sa ajungi ca mine cind ma supara ceva schimb tot si tot nu merge cum vreau eu.
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salut!

Termostatul nou....e bun, deschide unde trebuie, si nu se mai incinge...cel putin asa am vazut zilele astea! Si ventilatorul a inceput sa deschida la temperatura care trebuie!

Acum am alta belea: mi s-a dus releul de incarcare si mi-am descarcat bateria prin trafic.....dar il schimb maine...am lasat alternatorul la un mecanic si maine il pun pe masina si sper sa fie de bine.....
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salut!

Am rezolvat cu alternatorul si releul de incarcare, plus baterie noua pe masina, dar problema cu bolboroselile...tot n-am rezolvat-o! Nu reusesc sa ii dau de cap....nu imi pot da seama de unde poate intra aer acolo...desi am scos lichidul de racire si l-am inlocuit cu altul diluat cu apa distilata! Apa nu se incinge, dar bolboroseste acolo pe furtun...si nu mai imi merge nici surubul de aerisire de flansa care vine peste termostat...e blocat.....Nu face alte figuri...decat bolboroseste si scoate niste sunete ciudate! Nu reusesc sa ii dau de cap! Pls...help!
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut.nustiu cum e la tine dar in mod normal ar trebui sa se aeieriseasca singura la mine asa este,ma gindeam ca poate ai garnitura de chiuloasa ciupita dar tu zici ca nu se ridica temperatura si nu pierde antigel asa pe ne vazute nu pot sa-ti dau vrun sfat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR