- OCristianStefan
- OP
- 1 mesaje
- din 23 Jan 2020
OCristianStefan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2020
- Mesaj Privat
Salut,
In urma cu ceva timp am depistat 2 erori , pompa auxiliara apa si bujie cilindru 4.
P261A -- water auxiliary pump
P067A -- low voltage on glow plug circuit cylinder 4
Dupa mai multe diagnosticari in diferite serviceuri si garaje mi a fost recomandat sa schimb pompa bujia si fisele.
Bujie si fise am schimbat dar pompa nu din principiu ca nu mi a fost demonstrat de nimeni ca pompa are un defect si nu am vrut sa arunc banii pe geam.
Erorile nu au dispãrut, mașina merge, pornește si ruleaza perfect, consumul este ok, se incalzeste dosr ca apar erorile si se aprinde SVS iar din cauza bujiei si probabil si a erorii pompei imi da regenerare la 60 80 km la 3 4 porniri reci. La porniri calde si mers intins , chiar si 800km nu face regenerare. Face decat la porniri reci.
La o ultima diagnoza la un electrician, s au desfacut cablaje si verificat pana la ecu, diagnoza a rezultat in ecu defectuos.
Cineva pe aici care a mai avut probleme de genul?
Cineva care stie cum sta treaba cu immo off immo on si/sau daca se poate repara ceva la ECU sau trebuie direct inlocuit ?
MODEL: Opel astra j 2012
MOTOR: 1.7 131cp dtf
In urma cu ceva timp am depistat 2 erori , pompa auxiliara apa si bujie cilindru 4.
P261A -- water auxiliary pump
P067A -- low voltage on glow plug circuit cylinder 4
Dupa mai multe diagnosticari in diferite serviceuri si garaje mi a fost recomandat sa schimb pompa bujia si fisele.
Bujie si fise am schimbat dar pompa nu din principiu ca nu mi a fost demonstrat de nimeni ca pompa are un defect si nu am vrut sa arunc banii pe geam.
Erorile nu au dispãrut, mașina merge, pornește si ruleaza perfect, consumul este ok, se incalzeste dosr ca apar erorile si se aprinde SVS iar din cauza bujiei si probabil si a erorii pompei imi da regenerare la 60 80 km la 3 4 porniri reci. La porniri calde si mers intins , chiar si 800km nu face regenerare. Face decat la porniri reci.
La o ultima diagnoza la un electrician, s au desfacut cablaje si verificat pana la ecu, diagnoza a rezultat in ecu defectuos.
Cineva pe aici care a mai avut probleme de genul?
Cineva care stie cum sta treaba cu immo off immo on si/sau daca se poate repara ceva la ECU sau trebuie direct inlocuit ?
MODEL: Opel astra j 2012
MOTOR: 1.7 131cp dtf