- Mr.Opel
- OP
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Acum doua zile, pe 5 ianuarie, Opel a lansat un comunicat de presa si cateva poze cu noul Opel Meriva.
Meriva va beneficia de motoare mici, cu puteri cuprinse intre 74 si 140 CP, legate la o cutie manuala in 5 sau 6 trepte sau, optional, cutie automata.
Modelul va fi fabricat in Zaragoza, Spania si va aparea in showroom-uri in aceasta vara. Premiera va avea loc la Geneva, in 4 Martie 2010.
O caracteristica ce reuseste sa impresioneze este "Rear-hinged FlexDoors"; sau suicide doors - cum stie toata lumea.
Galerie
Comunicatul de presa (limba engleza)
Ce parere aveti despre noua Meriva?
Ultima modificare făcută de Mr.Opel la Lun 05 Feb, 2018 9:48 pm, modificat de 4 ori în total
Meriva va beneficia de motoare mici, cu puteri cuprinse intre 74 si 140 CP, legate la o cutie manuala in 5 sau 6 trepte sau, optional, cutie automata.
Modelul va fi fabricat in Zaragoza, Spania si va aparea in showroom-uri in aceasta vara. Premiera va avea loc la Geneva, in 4 Martie 2010.
O caracteristica ce reuseste sa impresioneze este "Rear-hinged FlexDoors"; sau suicide doors - cum stie toata lumea.
Galerie
Comunicatul de presa (limba engleza)
Ce parere aveti despre noua Meriva?
Ultima modificare făcută de Mr.Opel la Lun 05 Feb, 2018 9:48 pm, modificat de 4 ori în total
- DANIEL G.
- **
- 184 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Meriva 2003 Z16XE
- Galati
DANIEL G.
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- lupul1969
- ***
- 571 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Iasi
lupul1969
- Mesaje scrise: 571
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Multumim admin pentru informatii, am vazut ceva si la sfarsitul lui 2009 legat de noua Meriva.Din fotografii arata excelent, sa o vedem in show-room si sa nu fie ca noua Agila ( spatiu interior mai mic, plansa de bord asimetrica etc).Inainte de Meriva am asteptat 5 luni noua Agila si, cand am probat Suzuki Splash, am fugit dupa Meriva...Doar veneam de pe o Agila 1.0 2001...
Stradania si ingeniozitatea constructorului este de apreciat.As opta pentru noul model daca motorizarea ar fi euro5 si ar face buy-back la modele Opel mai vechi.
Stradania si ingeniozitatea constructorului este de apreciat.As opta pentru noul model daca motorizarea ar fi euro5 si ar face buy-back la modele Opel mai vechi.
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
Interesanta evolutie a modelului. Schimbarile la interior mi se par si mai interesante decat cele exterioare: http://www.automarket.ro/st...eriva-27962.html. Ce parere aveti de frana de mana electronica? Din poze spatiul interior nu pare mai mic; sa speram ca si in realitate va fi la fel (oricum un 10cm in plus la portbagaj ar fi ideal)...
Daca s-ar face un buy-back m-as chinui si eu un pic...
Daca s-ar face un buy-back m-as chinui si eu un pic...
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- lupul1969
- ***
- 571 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Iasi
lupul1969
- Mesaje scrise: 571
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
casiiu11
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2007
- Mesaj Privat
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Laurentiu Daniel
- *
- 36 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Timis
Laurentiu Daniel
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am intrat si eu pe site-urile Opel din Germania si Austria, si preturile intradevar pleaca de undeva de la 16000 de euro, motoarele am inteles de acolo ca sunt Euro 5, si sunt disponibile versiunile de 1.4 benzina de 100, 120 si 140 de cai, respectiv 1.7 cdti de 100 si parca si 125 la nemti, iar la austrieci au si motorul de 1.3 cdti. Mi se pare destul de scumpa cea mai ieftina varianta, la 16000, mai ales ca nu are nici macar AC manual, si multe alte chestii legate de minimum de confort in ziua de azi. Poate undeva peste vreo 3 ani un sh la 1/3 - 1/2 din pretult de nou.
Apropo, am inteles de la niste prieteni ca la Autoglobus2000 in Timisoara s-ar face si buyback.
Apropo, am inteles de la niste prieteni ca la Autoglobus2000 in Timisoara s-ar face si buyback.
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ei, uite un posibil viitor Dumbo. Mulțumitã colegului liberlamare am vãzut și eu în sfârșit cum aratã mașinuța în realitate. În realitatea virtualã, dar totuși în mișcare.
Pe lângã povestea cu ușile spate, cu avantajele și dezavantajele lor - de exemplu actualmente n-aș dori sã-mi deschidã cineva o Meriva 2010 lângã Dumbo al meu, pentru cã praf mi-ar face vopseaua, ușile deschizându-se la unghi prea mare pentru îngustimea parcãrilor românești - îmi place extrem de mult forma mașinii. Și dotãrile, la câte încãlziri am prin mașinã, volanul încãlzit fiind prima opțiune bifatã din lista de opționale.
Este o mașinã reușitã, s-a lucrat mult pe ea, din nou critic criza asta pentru cã ea e singurul cadru economic în care Opel își lanseazã mai nou modelele, începând cu Insignia, continuând cu Astra NG, și acum cu noua Meriva.
Și totuși preconizez cã va prinde la public. Publicul vestic, la el mã refer. Mașinã micã, yet încãpãtoare, numai bunã pentru purtat copii la școalã, fãcut cumpãrãturile la Wal-Mart și dus apoi cãțelul la frizer.
Voi continua sã mã interesez despre mașinã, despre motorizãri, despre momentul apariției la dealerul Opel Cluj, pentru cã meritã din partea mea un review mai detaliat, fotografic și critic, așa cum i-am oferit și Astrei în momentul apariției ei.
Pentru cine n-a vãzut-o prezentatã, atașez un link cãtre ceea ce ne intereseazã pe toți, prezentarea avantajelor noului model: http://www.opelmicrosites.r...va/#/embrace-life
Pe lângã povestea cu ușile spate, cu avantajele și dezavantajele lor - de exemplu actualmente n-aș dori sã-mi deschidã cineva o Meriva 2010 lângã Dumbo al meu, pentru cã praf mi-ar face vopseaua, ușile deschizându-se la unghi prea mare pentru îngustimea parcãrilor românești - îmi place extrem de mult forma mașinii. Și dotãrile, la câte încãlziri am prin mașinã, volanul încãlzit fiind prima opțiune bifatã din lista de opționale.
Este o mașinã reușitã, s-a lucrat mult pe ea, din nou critic criza asta pentru cã ea e singurul cadru economic în care Opel își lanseazã mai nou modelele, începând cu Insignia, continuând cu Astra NG, și acum cu noua Meriva.
Și totuși preconizez cã va prinde la public. Publicul vestic, la el mã refer. Mașinã micã, yet încãpãtoare, numai bunã pentru purtat copii la școalã, fãcut cumpãrãturile la Wal-Mart și dus apoi cãțelul la frizer.
Voi continua sã mã interesez despre mașinã, despre motorizãri, despre momentul apariției la dealerul Opel Cluj, pentru cã meritã din partea mea un review mai detaliat, fotografic și critic, așa cum i-am oferit și Astrei în momentul apariției ei.
Pentru cine n-a vãzut-o prezentatã, atașez un link cãtre ceea ce ne intereseazã pe toți, prezentarea avantajelor noului model: http://www.opelmicrosites.r...va/#/embrace-life
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
A aparut si oferta oficiala pe opel.ro pt noua generatie. Pretul de pornire este 13745 euro iar pe benzina sunt doar motorizari 1,4... La Ecomax Cluj inca nu am vazut nimic pe site, de altfel nici la alti dealeri. Ar merita facut un drive test + un review in momentul in care va fi disponibila si la dealeri.
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Revin cu impresii: am butonat astazi la dealer-ul Opel din Cluj noua Meriva. Excelenta masina pentru nevoile mele. Dar cam scurta in spate.
Vizibilitate excelenta, posibilitatea scaunelor spate de a se deplasa fata/spate, oglinzi laterale suficient de mari, oglinda centrala insuficient de lata la margini, portbagaj interesant, iluminarea exteriorului masinii pe stalpul dintre usi. Iar cireasa de pe tort e cotiera si spatiile de sub ea, loc de depozitare suficient pentru intreaga familie, cotiera culiseaza foarte mult fata/spate, se poate renunta la ea de tot.
Interesante tare usile spate, dar deschiderea de aproape 90grade nu ma fascineaza foarte tare daca as parca langa o Meriva noua.
Comparativ cu Dumbo: prea scurta, prea inghesuit motorul, prea multe butoane pe CD300, consola ce acopera ceasurile din bord joaca intr-o veselie, nu stiu cat de gros e stratul de noroi ce se aduna pe gemuletul de pe usile din fata (ca norocul ca oglinda e situata inainte de acesta), oglinzi mai mici, botul prea adunat, spatele mult mai frumos.
Fata de vechea Meriva, pe asta noua o consider mai zvelta, mai joasa, la fel de incapatoare, mai primitoare, are alta clasa.
Vizibilitate excelenta, posibilitatea scaunelor spate de a se deplasa fata/spate, oglinzi laterale suficient de mari, oglinda centrala insuficient de lata la margini, portbagaj interesant, iluminarea exteriorului masinii pe stalpul dintre usi. Iar cireasa de pe tort e cotiera si spatiile de sub ea, loc de depozitare suficient pentru intreaga familie, cotiera culiseaza foarte mult fata/spate, se poate renunta la ea de tot.
Interesante tare usile spate, dar deschiderea de aproape 90grade nu ma fascineaza foarte tare daca as parca langa o Meriva noua.
Comparativ cu Dumbo: prea scurta, prea inghesuit motorul, prea multe butoane pe CD300, consola ce acopera ceasurile din bord joaca intr-o veselie, nu stiu cat de gros e stratul de noroi ce se aduna pe gemuletul de pe usile din fata (ca norocul ca oglinda e situata inainte de acesta), oglinzi mai mici, botul prea adunat, spatele mult mai frumos.
Fata de vechea Meriva, pe asta noua o consider mai zvelta, mai joasa, la fel de incapatoare, mai primitoare, are alta clasa.
007cyborg
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2007
- Mesaj Privat
Noul Opel Meriva Embrace Life.
Unele dintre cele mai bune lucruri în viaþã sunt foarte simple. ªi ei le-au fãcut ºi mai uºoare: un zâmbet, o îmbrãþiºare, sã vã deplasaþi dintr-un loc în altul. Noul Opel Meriva uºureazã cãlãtoriile ºi le face mai plãcute. Monovolumul de mici dimensiuni care oferã mai mult, mai multã flexibilitate. Mai mult spirit practic. Mai mult stil.
Design exterior: estetic, elegant, stilat.
Elegant ºi practic, noul Opel Meriva va atrage toate privirile. Silueta sculptatã a cabinei orientate spre partea din faþã este o adevãratã atracþie. O interpretare uncã a noului limbaj de design premiat al Opel, designul care exprimã stil ºi încredere în sine al autovehiculului meriva aduce o nouã senzaþie de eleganþã segmentului de monovolume de mici dimensiuni.
În partea din faþã, farurile sunt o parte a personalitãþii prietenoase a autovehiculului Meriva. Acestea sunt prevãzute cu Sistemul de faruri adaptive (AFL) Opel ºi conþine luminile diurne în formã de aripã ce reprezintã semnul distinctiv al mãrcii.
Noua ºi îndrãzneaþa siglã Opel, designul proeminent al grilei ºi linia precisã a capotei completeazã aspectul pãrþii frontale.
Întreaga parte frontalã a autovehiculului Meriva a fost optimizatã conform clasificãrii asigurãrilor tip (Tzpe insurance Classification - TIC) pentru a reduce preþul primelor de asigurare ºi a salva vieþi.
Mânerele portierelor amplasate central ºi portierele perfect amplasate sugereazã eleganþa ºi flexibilitatea conceptului FlexDoors chiar ºi când portierele sunt închise.
Un alt detaliu special este elementul grafic în formã de V ce conecteazã luneta arcuitã cu elementele de mai jos. Un elegant ornament cromat adaugã o senzaþie distinctã de stil ºi evidenþiazã calitatea exteriorului
Design interior: spaþiu, versatilitate, stil.
Portierele FlexDoors se deschid cãtre un interior cãlduros ºi îmbietor. Liniile sunt elegante ºi fluide. Vã puteþi da seama de calitatea superioarã a materialelor utilizate la interior din tot ceea ce vedeþi ºi atingeþi. Când intraþi în noul opel Meriva, primul lucru pe care îl veþi observa din poziþia de ºedere mai înaltã este senzaþia de spaþiu generos ºi confort.
Panoul de instrumente arcuit în formã de aripã caracteristicã mãrciisporeºte senzaþia de spaþiu generos. Poziþionarea confortabilã a consolei centrale înclinatã în faþã ºi aparatul radio mobil elibereazã ºi mai mult spaþiu. sistemul de navigaþie este înãlþat, pentru a fi mai vizibil.
Montajul ºi finisajele de înaltã calitate ale tuturor materialelor, precum ºi configuraþia ºi ornarea comenzilor sunt tipice pentru autovehicule mai scumpe. Noul material textil imprimat, în combinaþie cu cusãturile în culori contrastante, este un alt detaliu elegant. Noul Meriva oferã o selecþie extraordinarã de culori ºi finisaje pentru satisfacerea oricãrui gust: cea mai extinsã gamã ofertã vreodatã pentru un autovehicul Opel.
Elementele grafice ale lunetei prezintã o curburã distinctã, care le permite pasagerilor, în special copiilor, sã vadã mai mult din lumea înconjurãtoare. Opel Meriva poate fi echipat cu o extraordinarã trapã panoramicã, care aduce un plus de luminã interiorului prieteneos ºi sporeºte senzaþia de spaþiu generos.
Performanþã ºi eficienþã uluitoare.
Noul Opel Meriva este prevãzut cu o gamã completã de motoare ECOTEC. Aceste motoare economice ºi extrem de eficiente reduc în mod considerabil consumul de carburant, fãrã a face compromisuri în ceea ce priveºte plãcerea în timpul condusului. Versiunile supraalimentate pe benzinã demonstreazã într-o manierã foarte convingãtoare principiul de reducere a dimensiunilor.
Turbocompresorul permite obþinerea unor raporturi de transmisie mai lungi, care asigurã reducerea consumului de carburant, sporind în acelaºi timp plãcerea în timpul condusului.
Motoarele ECOTEC diesel sunt deosebit de economice ºi se caracterizeazã prin performanþe extraordinare. Puteþi selecta o transmisie manualã cu 5 sau 6 trepte de vitezã sau una automatã cu 6 trepte de vitezã. Toate motoarele respectã prevederile normei de poluare Euro 5.
Unele dintre cele mai bune lucruri în viaþã sunt foarte simple. ªi ei le-au fãcut ºi mai uºoare: un zâmbet, o îmbrãþiºare, sã vã deplasaþi dintr-un loc în altul. Noul Opel Meriva uºureazã cãlãtoriile ºi le face mai plãcute. Monovolumul de mici dimensiuni care oferã mai mult, mai multã flexibilitate. Mai mult spirit practic. Mai mult stil.
Design exterior: estetic, elegant, stilat.
Elegant ºi practic, noul Opel Meriva va atrage toate privirile. Silueta sculptatã a cabinei orientate spre partea din faþã este o adevãratã atracþie. O interpretare uncã a noului limbaj de design premiat al Opel, designul care exprimã stil ºi încredere în sine al autovehiculului meriva aduce o nouã senzaþie de eleganþã segmentului de monovolume de mici dimensiuni.
În partea din faþã, farurile sunt o parte a personalitãþii prietenoase a autovehiculului Meriva. Acestea sunt prevãzute cu Sistemul de faruri adaptive (AFL) Opel ºi conþine luminile diurne în formã de aripã ce reprezintã semnul distinctiv al mãrcii.
Noua ºi îndrãzneaþa siglã Opel, designul proeminent al grilei ºi linia precisã a capotei completeazã aspectul pãrþii frontale.
Întreaga parte frontalã a autovehiculului Meriva a fost optimizatã conform clasificãrii asigurãrilor tip (Tzpe insurance Classification - TIC) pentru a reduce preþul primelor de asigurare ºi a salva vieþi.
Mânerele portierelor amplasate central ºi portierele perfect amplasate sugereazã eleganþa ºi flexibilitatea conceptului FlexDoors chiar ºi când portierele sunt închise.
Un alt detaliu special este elementul grafic în formã de V ce conecteazã luneta arcuitã cu elementele de mai jos. Un elegant ornament cromat adaugã o senzaþie distinctã de stil ºi evidenþiazã calitatea exteriorului
Design interior: spaþiu, versatilitate, stil.
Portierele FlexDoors se deschid cãtre un interior cãlduros ºi îmbietor. Liniile sunt elegante ºi fluide. Vã puteþi da seama de calitatea superioarã a materialelor utilizate la interior din tot ceea ce vedeþi ºi atingeþi. Când intraþi în noul opel Meriva, primul lucru pe care îl veþi observa din poziþia de ºedere mai înaltã este senzaþia de spaþiu generos ºi confort.
Panoul de instrumente arcuit în formã de aripã caracteristicã mãrciisporeºte senzaþia de spaþiu generos. Poziþionarea confortabilã a consolei centrale înclinatã în faþã ºi aparatul radio mobil elibereazã ºi mai mult spaþiu. sistemul de navigaþie este înãlþat, pentru a fi mai vizibil.
Montajul ºi finisajele de înaltã calitate ale tuturor materialelor, precum ºi configuraþia ºi ornarea comenzilor sunt tipice pentru autovehicule mai scumpe. Noul material textil imprimat, în combinaþie cu cusãturile în culori contrastante, este un alt detaliu elegant. Noul Meriva oferã o selecþie extraordinarã de culori ºi finisaje pentru satisfacerea oricãrui gust: cea mai extinsã gamã ofertã vreodatã pentru un autovehicul Opel.
Elementele grafice ale lunetei prezintã o curburã distinctã, care le permite pasagerilor, în special copiilor, sã vadã mai mult din lumea înconjurãtoare. Opel Meriva poate fi echipat cu o extraordinarã trapã panoramicã, care aduce un plus de luminã interiorului prieteneos ºi sporeºte senzaþia de spaþiu generos.
Performanþã ºi eficienþã uluitoare.
Noul Opel Meriva este prevãzut cu o gamã completã de motoare ECOTEC. Aceste motoare economice ºi extrem de eficiente reduc în mod considerabil consumul de carburant, fãrã a face compromisuri în ceea ce priveºte plãcerea în timpul condusului. Versiunile supraalimentate pe benzinã demonstreazã într-o manierã foarte convingãtoare principiul de reducere a dimensiunilor.
Turbocompresorul permite obþinerea unor raporturi de transmisie mai lungi, care asigurã reducerea consumului de carburant, sporind în acelaºi timp plãcerea în timpul condusului.
Motoarele ECOTEC diesel sunt deosebit de economice ºi se caracterizeazã prin performanþe extraordinare. Puteþi selecta o transmisie manualã cu 5 sau 6 trepte de vitezã sau una automatã cu 6 trepte de vitezã. Toate motoarele respectã prevederile normei de poluare Euro 5.
007cyborg
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2007
- Mesaj Privat
Noul Opel Meriva este o combinaþie proaspãtã între cea mai bunã tehnologie din clasa sa, inovaþii practice ºi inteligente ºi funcþii fantastic de flexibile. Prezentarea generalã ce urmeazã vã oferã ocazia de a afla mai multe detalii despre unele dintre elementele principale.
Flex Doors.
Vã prezentãm FlexDoors, una din caracteristicile Sistemului Ergonomic al noului Opel Meriva, un sistem inovativ care permite deschiderea uºilor pânã la 90 de grade facilitând urcarea în ºi coborârea din autovehicul. ªi este mai distractiv ca niciodatã. Cu aceastã tehnologie, prima oarã în acest segment, Opel a fãcut un pas important în ce priveºte accesul la scaunele din spate ºi comoditate.
FlexSpace.
Doriþi mai multã flexibilitate? Vã prezentãm sistemul FlexSpace. Sistemul extrem de inteligent de dispunere a scaunelor vã permite sã transformaþi cu uºurinþã noul Opel Meriva dintr+un autovehicul cu cinci locuri într-unul cu patru, trei sau douã locuri, fãrã a trebui sã îndepãrtaþi vreunul dintre scaune! Noul Opel Meriva vã oferã un spaþiu de depozitare de 1500 litri în modul cu douaã locuri ºi portbagaj plan. Scaunele din spate se deplaseazã separat unul faþã de celãlalt, permiþând chiar ºi celor mai înalþi pasageri sã regleze confortabil înãlþimea scaunelor ºi spaþiul pentru picioare.
FlexRail.
Consola centralã FlexRail ocupã spaþiul dintre scaunele faþã, pe care îl transformã într-un sistem de depozitare glisant foarte flexibil. Sistemul modular cu suport pentru pahare, cotierã ºi partea de bazã a consolei gliseazã pe ºinele de aluminiu poziþionate optim. Unitãþile de depozitare glisante ce pot fi îndepãrtate sau schimbate între ele oferã un mod de depozitare confortabil ºi adaptabil, pentru ca dumneavoastrã sã dispuneþi de suficient spaþiu pentru nevoile cotidiene..
FlexFix: suport complet integrat pentru transportul bicicletelor.
Transportarea bicicletei implicã, de obicei, montaje incomode ºi multã bãtaie de cap. Nu ºi de acum înainte. Sistemul de transport Flex-Fix, unic în aceastã clasã, vã stã la dispoziþie ºi dispare atunci cãnd nu mai este necesar. Nu face decât sã gliseze simplu în afarã, ieºind din bara de protecþie din spate ºi, de aceea, nu necesitã spaþiu de depozitare în garajul sau locuinþa dumneavoastrã.
Flex Doors.
Vã prezentãm FlexDoors, una din caracteristicile Sistemului Ergonomic al noului Opel Meriva, un sistem inovativ care permite deschiderea uºilor pânã la 90 de grade facilitând urcarea în ºi coborârea din autovehicul. ªi este mai distractiv ca niciodatã. Cu aceastã tehnologie, prima oarã în acest segment, Opel a fãcut un pas important în ce priveºte accesul la scaunele din spate ºi comoditate.
FlexSpace.
Doriþi mai multã flexibilitate? Vã prezentãm sistemul FlexSpace. Sistemul extrem de inteligent de dispunere a scaunelor vã permite sã transformaþi cu uºurinþã noul Opel Meriva dintr+un autovehicul cu cinci locuri într-unul cu patru, trei sau douã locuri, fãrã a trebui sã îndepãrtaþi vreunul dintre scaune! Noul Opel Meriva vã oferã un spaþiu de depozitare de 1500 litri în modul cu douaã locuri ºi portbagaj plan. Scaunele din spate se deplaseazã separat unul faþã de celãlalt, permiþând chiar ºi celor mai înalþi pasageri sã regleze confortabil înãlþimea scaunelor ºi spaþiul pentru picioare.
FlexRail.
Consola centralã FlexRail ocupã spaþiul dintre scaunele faþã, pe care îl transformã într-un sistem de depozitare glisant foarte flexibil. Sistemul modular cu suport pentru pahare, cotierã ºi partea de bazã a consolei gliseazã pe ºinele de aluminiu poziþionate optim. Unitãþile de depozitare glisante ce pot fi îndepãrtate sau schimbate între ele oferã un mod de depozitare confortabil ºi adaptabil, pentru ca dumneavoastrã sã dispuneþi de suficient spaþiu pentru nevoile cotidiene..
FlexFix: suport complet integrat pentru transportul bicicletelor.
Transportarea bicicletei implicã, de obicei, montaje incomode ºi multã bãtaie de cap. Nu ºi de acum înainte. Sistemul de transport Flex-Fix, unic în aceastã clasã, vã stã la dispoziþie ºi dispare atunci cãnd nu mai este necesar. Nu face decât sã gliseze simplu în afarã, ieºind din bara de protecþie din spate ºi, de aceea, nu necesitã spaþiu de depozitare în garajul sau locuinþa dumneavoastrã.
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am avut ocazia sa admir ieri in showroom noul model. Nu am avut timp sa stau prea mult, dar mi-am facut o impresie de inceput
Nu prea mai semana cu predecesorul, dar asta de cele mai multe ori se considera ca este o caracteristica pozitiva. Modificarile la interior mi se par mai cu gust decat cele la exterior. Nu imi place cum arata "fizionomia", forma farurilor si toate rotunjimile partii frontale a masinii. Aici parerea mea este ca se mai putea lucra. Materialele par mai de calitate decat la vechiul model si consola centrala mult mai bine pozitionata si mult mai accesibila.
In lipsa unui program de buy-back sau alte sisteme de facilitare a achizitiei, nu stiu care va fi numarul de unitati vandute (in Romania timpurilor noastre cel putin)... Cine isi mai permite "upgrade-ul" la noul model daca aceasta nu este o necesitate?...
Nu prea mai semana cu predecesorul, dar asta de cele mai multe ori se considera ca este o caracteristica pozitiva. Modificarile la interior mi se par mai cu gust decat cele la exterior. Nu imi place cum arata "fizionomia", forma farurilor si toate rotunjimile partii frontale a masinii. Aici parerea mea este ca se mai putea lucra. Materialele par mai de calitate decat la vechiul model si consola centrala mult mai bine pozitionata si mult mai accesibila.
In lipsa unui program de buy-back sau alte sisteme de facilitare a achizitiei, nu stiu care va fi numarul de unitati vandute (in Romania timpurilor noastre cel putin)... Cine isi mai permite "upgrade-ul" la noul model daca aceasta nu este o necesitate?...
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
Pt cei interesati:
"Opel va organiza weekendul acesta un eveniment "Porþi Deschise", dedicat celui mai nou membru al familiei germane, noul Meriva. Lansat în vara acestui an în România, familistul din Russelsheim va fi disponibil pentru test în zilele de 24 ºi 25 septembrie în cadrul fiecãrui dealer Opel."
"Opel va organiza weekendul acesta un eveniment "Porþi Deschise", dedicat celui mai nou membru al familiei germane, noul Meriva. Lansat în vara acestui an în România, familistul din Russelsheim va fi disponibil pentru test în zilele de 24 ºi 25 septembrie în cadrul fiecãrui dealer Opel."