Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu masina. Dupa ce merg cu masina aproximativ 20-30 minute, se aprindea masina cu cheie in bord si turatia nu mai trecea de 3000 si evident puterea masinii se ducea. De la un timp, s-a aprins check engine, la fel, dupa ce merg 20-30 minute nu se mai aprinde acea masinuta insa check-ul este pornit si iar nu trece de 3000 turatii.
Am schimbat debitmetru de aer, bun, s-a stins check si dupa 1-2 zile s-a aprins iar, evident ca problema cu turatiile a ramas. Dupa am schimbat MAP Senzor (cred ca asa se numeste) la fel, a ramas problema. Recent am fost la service, am pus testerul si am 2 erori. Nu stiu sigur sa va zic a doua eroare, prima este P0400 si a doua de 'Senzor AX cu came' sau ceva de genul. Ok, mi-a sters cu testerul erorile, am schimbat AX cu came si s-a aprins din nou check engine si face acelasi lucru.
Nu am idee ce sa ii mai fac, am putin nevoie de ajutor daca se poate.. daca e nevoie pun si un video cum face masina, desi sigur stiti despre ce vorbesc..


MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7 100 CP

CODURI EROARE: P0400
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
P0400 eroare de egr , da-l jos si curata-l bine , posibil din cauza la calamina a ramas pe intredeschis .
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Radu Florian, pai si ar avea legatura? Adica cand masina este rece nu face problema asta.. si daca iau contactul si o pornesc iar isi revine
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
EGR probabil, si eu am aceeasi problema, aceeasi eroare, la primavara ma apuc de curatat. La mine intra in limp mode in general când merg la drum intins in treapta a 5-a constant cu 2000-2200 rpm.
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Face si asta, daca merg cu 120 constant cu a 5a face din nou faza cu 3000 turatii..
Alta parere?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction ......EGR, nu e greu de inteles , da jos egr-ul si curata-l . Pe a doua eroare ,daca zici ca ai avut eroare pe senzor ax cu came , de ce ai schimbat ax cu came si nu senzorul. .
Asta este egr-ul.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction ......EGR, nu e greu de inteles , da jos egr-ul si curata-l . Pe a doua eroare ,daca zici ca ai avut eroare pe senzor ax cu came , de ce ai schimbat ax cu came si nu senzorul..
Asta este egr-ul.
Sau mai bine , uite cu se procedeaza...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72073#0
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Probabil m-am exprimat gresit, am schimbat senzorul nu ax-ul cu came.
O sa incerc o curatare a EGR-ului, desi nu cred ca se va rezolva..
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Chiar daca nu se rezola , cel putin stii ca e curat si ok , mai ales daca nu ai facut operatia asta niciodata , dar eu cred ca el este vinovatul si oricum egr-ul , trebuie curatat cam la 6 luni , demonteaza-l si o sa vezi ce gasesti acolo , credema ca stiu ce vorbesc.
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ok, am sa-l desfac vineri si am sa-l curat. E ok cu WD 40 din ala?
Daca nu o sa rezolv, nu stiu la ce solutii sa mai recurg ca deja ma dispera....
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu este ok wd 40 , este cam slabut , se gasesc spray-uri special pt. egr-uri , sunt f. puternice , curata doar prin sprayare , dar depinde si de gradul de calamina depusa pe el , daca este murdar rau , il cureti pe uscat cu o surubelnita ceva si dupa dai cu spray , o sa iasa ca nou , dar il desfaci in bucati si pe urma il cureti , are 4 suruburi sa il separi de partea electrica , cea din plastic si dupa apesi arcul ,scoti cele 2 sigurante care tine supapa si gata , il poti curata , dar inainte uitate bine la supapa daca este perfect inchisa , o sa vezi atunci ce si cum si ai si tutorialul ala sa vezi ce ai de facut .
Apropo , eu am motorul asta de mai bine de 10 ani , 7 ani pe astra g si acum am astra j 17cdti 110cp si luna trecuta de vreo 3 ori am ramas fara acceleratie , nu se oprea ,dar nu se ma accelera , am crezut ca e clapeta de accel. care am dat-o jos si am curatat-o , adta pt. ca nu am avut martor in bord si culmea a mers pana acu vreo 3 zile cand am patit exact la fel , dar s-a aprins martorul in bord , a intrat in limp mode si si-a revenit , mergea relativ normal , am ajuns acasa , am scos laptopul si am vazut ca am eroare pe egr , l-am demontat si era blocat pe intredeschi , curatat , pus la loc sters eroarea si acu merge ceas , dar credema ca egr-ul il curatasem acu cam 1 an , nici nu banuiam daca nu aveam eroare , eu ma gandeam tot la clapeta si era super murdar dupa un an , asta este diselul si mersul in oras.
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Dupa ce il curat trebuie neaparat sa merg la tester sa anulez eroarea?

Nu am cum sa anulez eroarea 'manual' eu?
Gen borna scoasa sau ceva
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cand defectiunea se remediaza , ecu stinge martorul din bord automat , eroarea va ramane stocata pt. o anumita perioada de timp si daca pui mai tarziu un tester ea arata ca " nu este prezent ", asa ca nu este nici o problema daca nu stergi eroarea , trebuie doar sa remediezi problema .
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Stiu, dar sa nu mai apara check engine in bord ca pe 30 am programare la RAR !
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce rezolvi problemele nu o sa mai apara , asa ca nu o mai lalai si apucate de treaba , operatia nu dureaza mai mult de 1 ora , daca vrei sa rezolvi pana pe 30.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La Z17DTH dureaza cam 3 ore curatarea dar nu te-ajuta foarte mult daca nu cureti si admisia. Nu e ca la Z17DTJ.
La 120 KM/H iti genereaza P0234 din cauza admisiei imbacsite.
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Dau din EGR in caldura. Zilele trecute am fost la mecanic sa repar caldura, nu baga aer deloc, era blocata aeroterma. Totul bine a mers pânã azi, iar nu mai baga deloc aer pe nicio treapta.
Iulian si ce ar trebui sa fac atunci daca curat degeaba egr?
  • C4564

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am curatat EGR. Aveam anulat racitorul de gaze, sper sa fie ok acum.
Nu se poate sa ii fac 'abracadabra' la Check engine fara tester?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR