- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Gasesti aici descrierea lor si unde sunt amplasate:
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=flanse
Adrian
csandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 1000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Din poza observ ca exista mai multe piese ce ar compune ansamblul taler rulment.
La agila mea am schimbat rulmentul de la butucul rotii de pe fata-dreapta (150 lei) care facea un zgomot deranjant ocazie cu care am crezut ca am scapat de niste batai suspecte ce se auzeau de la aceiasi roata la trecerea peste denivelari.
Din pacate vinovat cred ca este tot rulmentul de la amortizor ! (am verificat daca exista alte jocuri in articulatiile rotii cu ocazia schimbarii rulmentului)
later edit: da, la un kit de reparatie ma gandeam !
Ultima modificare făcută de PL500 la Lun 11 Jun, 2007 7:47 pm
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu exista, se desface, se constata ce este uzat si se comanda numai alea, nu vad de ce ai cumpara toate cind cedeaza numai citeva. Recomand originale (mai ales rulment, bucse etc) sau de Suzuki, numai in cazul arc/amortizor/disc etc. se pune si de la alti producatori
- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Cam asa a inceput sa faca si a mea (tot dreapta-fata). Te rog sa ne spui tot ce schimbi, preturile si ce ai sa mai consideri de spus !
- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Astazi am fost la un service local care mi-a testat eficacitatea amortizoarelor precum si jocurile in articulatiile puntii fata !
SURPRIZA: - Amortizoarele fata sunt aproximativ ok (stanga=62%, dreapta=54%, valoare acceptata >45%)
https://upload8.postimage.or...hoto_hosting.html
- Desi platanele de la instalatia de diagnosticare a zgaltzait masina in toate sensurile nu s-au depistat jocuri in articulatii !
Mi s-a spus ca nu se poate diagnostica flansele uzate decat daca se demonteaza
![Exclamation](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Intrebare: rulmentul de sarcina din capatul telescopului este aceiasi piesa cu flansa ? Uzura careia da ,,bataia" in rulaj pe mici denivelari (asemanatoare cu un telescop ineficient) ?
Ultima modificare făcută de PL500 la Lun 25 Jun, 2007 9:58 pm
- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
Deci tu ti-ai facut testul. totul a fost ok din punct de vedere al amortizoarelor, dar la denivelari tot ai acel zgomot.
Eu m-am uitat la flansa noua si la cea veche
se vede clar ca la cea veche am o distanta mare la cauciucul unde vine palaria. Maine am sa pun pozele cu cele noi si poate iti dai seama, iar pe joi vineri le montez si am sa-ti spun exact fenomenul de dupa. OK?
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Desi in aparenta din exterior aratau perfect (necrapate si cu cauciucul tare) erau totusi uzate din moment ce dupa inlocuire
a disparut cca 90% bataia (ar mai fi ceva care ma nemultumeste probabil ca este si flansa putin uzata).
Bucsile sunt in nr. de 4 - conice ce se prind in bratele inferioare (18 lei/buc) si inca 2 ce se prind cu bride de sasiul masinii (10 lei/buc - preturile sunt ale unui dealer local).
Daca le inlocuiti singuri (nu e deloc complicat daca va pricepeti un pic si aveti si sculele: cheie hexagonala de 18 si cheie torx nu mai tin minte numarul) cel mai bine e sa folositi un elevator sau un canal de lucru. Eu am urcat masina cu fata pe un plan inclinat (doua scanduri cu capetele pe niste butuci), am tras frana de mana si am avut surpriza ca la remontare sa nu mai pot ajunge cu bridele pe pozitiile de prindere deoarece se deplasasera rotile impreuna cu bratele inferioare catre inapoia masinii. Situatia asta am rezolvat-o totusi usor pornind motorul si urcand putin pe planul inclinat (rotile s-au deplasat spre inainte) si blocarea lor cu ajut. unor pene puse la roti si lasarea autoturismului in viteza. Am mai folosit o cheie reglabila cu deschidere f. mare pe post de presa pt. a comprima ansamblul de bucsi conice, brat si saibe astfel incat sa pot monta piulita ce le fixeaza (piulita are niste caneluri si OBLIGATORIU trebuie asigurata cu splinturi despicate - se pot folosi cele vechi daca sunt in stare f. buna).
In afara de eliminarea zgomotelor provenite de la bara antiruliu am mai constatat si faptul ca directia este mult mai precisa in special la viteze mari.
Scuze pt. marimea postului si pt. banalitatea unor informatii.
- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
sfatul meu referitor la flanse este sa le schimbi pt ca ai sa observi singur diferenta. eu ti-o spun ca am facut-o si e schimbare. acum urmeaza bucsele.
stii cumva cum pot sa le comnad si unde, dupa cod sau ce sa cer?
multumesc mult pl500. daca vrei si poti sa-mi trimiti si mie un nr de telefon pe privat si te sun sa discutam.
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Recunosc, am avut 2 incidente ce ar fi putut contribui la aceasta problema:
1. Fara sa stiu am mers cu 2 prezoane alaturate desfacute la roata din dreapta cam o luna, prin decembrie, nu mi-am dat seama (eu fac doar drumuri scurte prin oras si nu am observat pana a inceput sa bata (falfaie)).
2. acum 3 luni am luat o groapa mare (cam 1,5m latime, adanca de vreo 0,5m si lunga cam de 1m) pe un drum de tara (de fapt aveam vreo 40 la ora si am sarit un pic pe partea cealalta a gropii, ca altfel ramaneam in ea si s-a lovit destul de tare in partea de dedesubt a barei fata dreapta)
Asa ca va rog frumos sa va dati cu parerea cam la ce sa ma astept.