- gcom61
- OP
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
La o meriva 1.4,cumparata cu instalatie gpl,circuitul de incalzire al vaporizatorului/reductorului de gpl,este facut din circuitul pt calorifer(incalzire interioara)
Practic,cei care au montat instalatia gpl(omologataRAR),au sectionat turul si returul catre caloriferul interior si au adaugat cate un T,la care au racordat incalzirea vaporizatorului.
Problemele pe care le-am mai pomenit despre incalzirea in habitaclu,se pare ca sunt exact din cauza acestor T-uri.Apa fierbinte care iese din chiulasa(prin EGR),prefera sa circule prin acest vaporizator.
Pt a circula cat de cat si prin calorifer trebuia ca motorul sa fie turat peste 1500rot/min.
Am strangulat furtunul catre vaporizator,astfel incat apa sa circule si prin calorifer,insa am avut [ norocul ] ca acea strangulare facuta cu 2 bride peste furtun,sa blocheze aproape complet circulatia apei prin vaporizator(la o saptamana dupa strangulare)...
Am observat asta,pt ca motorul nu vroia sa treaca pe gpl,desi avea 80 gr.
Intrebare: se poate inseria caloriferul cu vaporizatorul astfel incat sa fie un singur circuit?
in care din ele sa intre prima data apa fierbinte
Are cineva gpl din fabrica ?cum este circuitul?
MODEL: Meriva 2005
MOTOR: z14xep
Practic,cei care au montat instalatia gpl(omologataRAR),au sectionat turul si returul catre caloriferul interior si au adaugat cate un T,la care au racordat incalzirea vaporizatorului.
Problemele pe care le-am mai pomenit despre incalzirea in habitaclu,se pare ca sunt exact din cauza acestor T-uri.Apa fierbinte care iese din chiulasa(prin EGR),prefera sa circule prin acest vaporizator.
Pt a circula cat de cat si prin calorifer trebuia ca motorul sa fie turat peste 1500rot/min.
Am strangulat furtunul catre vaporizator,astfel incat apa sa circule si prin calorifer,insa am avut [ norocul ] ca acea strangulare facuta cu 2 bride peste furtun,sa blocheze aproape complet circulatia apei prin vaporizator(la o saptamana dupa strangulare)...
Am observat asta,pt ca motorul nu vroia sa treaca pe gpl,desi avea 80 gr.
Intrebare: se poate inseria caloriferul cu vaporizatorul astfel incat sa fie un singur circuit?
in care din ele sa intre prima data apa fierbinte
Are cineva gpl din fabrica ?cum este circuitul?
MODEL: Meriva 2005
MOTOR: z14xep
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Sigur ca se poate, chiar asa se face. La un Corsa D instalatia din fabrica e montata pe furtunul de la calorifer la pompa, dar se poate si pe cel de la chiulasa la calorifer. Important e sa nu fie bypass cu "T", ci vaporizarorul sa faca parte din circuit, legat in serie. In functie de locul disponibil pentru vaporizator poti pune furtune mai lungi de acelasi diametru si compozitie.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Este o "greseala "comuna la montajul de gpl
Si are si o explicatie : la masinile nu neaparat mai vechi exista si un robinet pe calorifer si ca sa nu-si mai bata capul sa vada care are , care n- are ,pun T uri si nu conteaza ca omul ramane fara caldura pt. ca se colmateaza caloriferul.
Iar si ajuta sa taie decat un furtun si sa monteze 4 coliere , decat doua si 6 coliere.
Asa vine in cutie , nu ne batem capu! Sa plece din service in orice conditii. Multi nici nu pun nimic in vasul de expansiune sau ca sa nu zic ca pierde tot antigelul si pun apa de la robinet si pe frigul asta.
Au raspuns la tot ce ii intrebi , nu conteaza ca nu mai poti umbla pe la motor dupa ce pun gpl -ul , nu au o viziune a ceea ce se intampla dupa ei!
Cand vad o masina montata cum trebuie se aduna toti si se uita, si-si dau cu parerea cat de mult a muncit ala care a pus-o si il iau de prost.
Gandire de cac..t!
Si are si o explicatie : la masinile nu neaparat mai vechi exista si un robinet pe calorifer si ca sa nu-si mai bata capul sa vada care are , care n- are ,pun T uri si nu conteaza ca omul ramane fara caldura pt. ca se colmateaza caloriferul.
Iar si ajuta sa taie decat un furtun si sa monteze 4 coliere , decat doua si 6 coliere.
Asa vine in cutie , nu ne batem capu! Sa plece din service in orice conditii. Multi nici nu pun nimic in vasul de expansiune sau ca sa nu zic ca pierde tot antigelul si pun apa de la robinet si pe frigul asta.
Au raspuns la tot ce ii intrebi , nu conteaza ca nu mai poti umbla pe la motor dupa ce pun gpl -ul , nu au o viziune a ceea ce se intampla dupa ei!
Cand vad o masina montata cum trebuie se aduna toti si se uita, si-si dau cu parerea cat de mult a muncit ala care a pus-o si il iau de prost.
Gandire de cac..t!
- gcom61
- OP
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat