- MAlexandru580
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Jan 2020
MAlexandru580
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2020
- Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o problema. De fiecare datã când opresc masina sau ii iau contactul casetofonul revine la setãrile din fabricã ( orã, datã, limba..)
Casetofonul este original al masinii. (CD 30)
Problema a apãrut dupã ce i-am reparat alternatorul.
Multumesc anticipat !
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7, 101cp z17dth
Casetofonul este original al masinii. (CD 30)
Problema a apãrut dupã ce i-am reparat alternatorul.
Multumesc anticipat !
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7, 101cp z17dth
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
revin,
@MAlexandru580, este posibil ca plusul permanent cu care trebuia alimentat radioul sa -l fi trecut cineva (in urma reparatiei alternatorului) prin cheie?
fara sa bagi cheia in contact teoretic radioul trebuie sa functioneze.
la alternator ce a fost schimbat/reparat, puntea de diode? Ti se descarca cumva bateria in repaus?
@MAlexandru580, este posibil ca plusul permanent cu care trebuia alimentat radioul sa -l fi trecut cineva (in urma reparatiei alternatorului) prin cheie?
fara sa bagi cheia in contact teoretic radioul trebuie sa functioneze.
la alternator ce a fost schimbat/reparat, puntea de diode? Ti se descarca cumva bateria in repaus?
- MAlexandru580
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Jan 2020
MAlexandru580
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2020
- Mesaj Privat
tomi_t
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2019
- Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:revin,
@MAlexandru580, este posibil ca plusul permanent cu care trebuia alimentat radioul sa -l fi trecut cineva (in urma reparatiei alternatorului) prin cheie?
fara sa bagi cheia in contact teoretic radioul trebuie sa functioneze.
la alternator ce a fost schimbat/reparat, puntea de diode? Ti se descarca cumva bateria in repaus?
@MAlexandru580, este posibil ca plusul permanent cu care trebuia alimentat radioul sa -l fi trecut cineva (in urma reparatiei alternatorului) prin cheie?
fara sa bagi cheia in contact teoretic radioul trebuie sa functioneze.
la alternator ce a fost schimbat/reparat, puntea de diode? Ti se descarca cumva bateria in repaus?
Salut,
Și eu am problema cu mașina, mi se descarca in repaus. Am fost la service cu mașina, ziceau ca alternatorul încarcã perfect, și problema poate fi CD30MP3. Nu am gãsit niciodatã pornit, însã bãnuiesc ca asta putea sa îmi descarce bateria. Azi am sa demontez casetofonul o vreme sa vãd dacã asta e problema sau nu. Consumatori in repaus nu am. Ieri am mãsurat timp de 8 ore, dar într-adevãr am vãzut ca odatã mi a urcat consumul de la 20mA la 200-300 mA ceea nu știu dacã e neaparat ok sau din ce motive a fost. Inițial am deconectat modulul CD din unitate și într-adevãr nu s a mai descãrcat bateria in 2-3 zile ca înainte.
Înainte sa îmi iau totuși un casetofon nou, am zis ca stau și fincerc sa depistez dacã chiar asta e problema sau nu.
Oare exista șansa ca alternatorul sa fie bun (încarcã 14,3) și sa aibã ceva scurt? Sau ce? Tensiunea mãsuratã direct la ieșirea din alternator e la fel ca la bornele bateriei.