- stefan.marius41
- OP
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
TSC-U
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Popamihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2014
- Mesaj Privat
JNicolae
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2018
- Mesaj Privat
crenguta
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
@JNicolae e vorba de cateva picaturi de ulei lasate de fiecare data sub masina? Am si eu problema asta de cativa ani, si se observa in special iarna. Am dus-o la mecanic si dupa multe batai de cap zice ca "lacrimeaza" pe la termoflot (e undeva deasupra filtrului de particule) cand motorul e rece si turat. Explicatia ar fi ca garnitura dintre termoflot si blocul motor e intarita, si izoleaza cum ar trebui abia dupa ce se incalzeste. Din cauza asta iarna fiind mai rece, lasa mai multe picaturi decat vara. Dupa un drum lung de cateva ore sa zicem, nu lasa ulei deloc, ceea ce imi confirma ca lacrimeaza doar la rece. Problema e ca nu gasesc nicaieri garniturile separate, si parca n-as schimba tot termoflotul doar pentru garnitura aia. Sunt curios daca ai descoperit problema si daca ai gasit vreo solutie..
JNicolae
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2018
- Mesaj Privat
Salut! Am rezolvat problema. Pierderea era de la joja de ulei ce intra in motor,acolo este o garnitura si cu timpul a cedat datorita temperaturi foarte mari degajata de DPF. La inceput am crezut si eu ca este de la termoflot,dupa ce am dat jos filtru de particule am gasit problema. Sper sa iti fie de ajutor raspunsul.