rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Contact imperfect la mufa ceasurilor din bord ,asta a fost la mine la punerea contactului se aprindeau doar 2. martori și mașina nu pornea nici clank nu fãcea electromotorul, dualã ceva timp totul era normal pornea fara probleme situația sa repetat de de câteva ori pina am curãțat acea mufa din spatele ceasurilor
Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Joi 02 Jan, 2020 6:03 pm
Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Joi 02 Jan, 2020 6:03 pm
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut.
cum stai cu bateria si incarcarea?
in prima faza schimba bateria cu una buna (sa fii sigur pe ea)
daca te tine putin mai mult dar ai aceeasi martori aprinsi probabil nu incarca alternatorul.
parerea mea este asa: baterie descarcata + alternator defect.
in acele 2 minute cit sat pornita verifica citi volti ai pe bprnele bateriei - ar trebui sa ai cam 13,6 minim, zic eu.
cum stai cu bateria si incarcarea?
in prima faza schimba bateria cu una buna (sa fii sigur pe ea)
daca te tine putin mai mult dar ai aceeasi martori aprinsi probabil nu incarca alternatorul.
parerea mea este asa: baterie descarcata + alternator defect.
in acele 2 minute cit sat pornita verifica citi volti ai pe bprnele bateriei - ar trebui sa ai cam 13,6 minim, zic eu.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:Salut.
cum stai cu bateria si incarcarea?
in prima faza schimba bateria cu una buna (sa fii sigur pe ea)
daca te tine putin mai mult dar ai aceeasi martori aprinsi probabil nu incarca alternatorul.
parerea mea este asa: baterie descarcata + alternator defect.
in acele 2 minute cit sat pornita verifica citi volti ai pe bprnele bateriei - ar trebui sa ai cam 13,6 minim, zic eu.
Am baterie noua si alternatorul incarca 14;15 max.
cum stai cu bateria si incarcarea?
in prima faza schimba bateria cu una buna (sa fii sigur pe ea)
daca te tine putin mai mult dar ai aceeasi martori aprinsi probabil nu incarca alternatorul.
parerea mea este asa: baterie descarcata + alternator defect.
in acele 2 minute cit sat pornita verifica citi volti ai pe bprnele bateriei - ar trebui sa ai cam 13,6 minim, zic eu.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:LED ABS si baterie sunt aprinse de modul abs respectiv alternator.
Verifica cand moare cu cine comunica testerul, ecu, ipc...
Led baterie si abs stau aprinse in continu cu motorul pornit si acele cazute,dupa ce opresc si dau la cheie sa pornesc masina nu mai porneste si in bord ramane martor baterie si abs aprinse.Astep o ora dupa care pornesc motorul acele se ridica fara erori in bord cam 10 minute dupa care se aprind iarasi bateria si abs si cad acele la ceasuri fara cel de la rezervor ala functioneza .Am baterie nou incarca cu 14;15 v testerul da necomunicare intre calculatoare can bus no conection ecu .
Verifica cand moare cu cine comunica testerul, ecu, ipc...
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
eu stiam ca daca tensiunea de alimentare a ecu scade sub o anumita valoare apar simptome de ganul asta asa ca am banuit ca alternatorul nu incarca si masina ramine pe baterie pina o consuma de ajunge la valoarea la care ecu nu mai functioneaza si se opreste motorul.
eu patesc ceva asemanator la zafira mea (baterie noua, martor baterie stins in bord - era semn ca alternatorl incarca dar ce sa vezi, el de fapt nu incarca si ramineam pe baterie pina scadea si mi se oprea, cadeau acele etc).
atunci cind apar semnele de care zici servodirectia cum e ? se intareste volanul?
daca da atunci poti suspecta alternatorul totusi.
din ce vad pe schema, de la alternator pleaca un fir alb albastru care merge la BCM si la ECU, daca pe acela nu ai semnal (inca nu stiu ce fel de semnal ar trebui sa fie acolo) atunci cred ca ai putea avea manifestari de genul.
eu acolo am avut problema ( alternatorul nu dadea semnal nici pe acel fir cind nu incarca si aveam servo nefunctional - la zafira)
eu patesc ceva asemanator la zafira mea (baterie noua, martor baterie stins in bord - era semn ca alternatorl incarca dar ce sa vezi, el de fapt nu incarca si ramineam pe baterie pina scadea si mi se oprea, cadeau acele etc).
atunci cind apar semnele de care zici servodirectia cum e ? se intareste volanul?
daca da atunci poti suspecta alternatorul totusi.
din ce vad pe schema, de la alternator pleaca un fir alb albastru care merge la BCM si la ECU, daca pe acela nu ai semnal (inca nu stiu ce fel de semnal ar trebui sa fie acolo) atunci cred ca ai putea avea manifestari de genul.
eu acolo am avut problema ( alternatorul nu dadea semnal nici pe acel fir cind nu incarca si aveam servo nefunctional - la zafira)
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:eu stiam ca daca tensiunea de alimentare a ecu scade sub o anumita valoare apar simptome de ganul asta asa ca am banuit ca alternatorul nu incarca si masina ramine pe baterie pina o consuma de ajunge la valoarea la care ecu nu mai functioneaza si se opreste motorul.
eu patesc ceva asemanator la zafira mea (baterie noua, martor baterie stins in bord - era semn ca alternatorl incarca dar ce sa vezi, el de fapt nu incarca si ramineam pe baterie pina scadea si mi se oprea, cadeau acele etc).
atunci cind apar semnele de care zici servodirectia cum e ? se intareste volanul?
daca da atunci poti suspecta alternatorul totusi.
din ce vad pe schema, de la alternator pleaca un fir alb albastru care merge la BCM si la ECU, daca pe acela nu ai semnal (inca nu stiu ce fel de semnal ar trebui sa fie acolo) atunci cred ca ai putea avea manifestari de genul.
eu acolo am avut problema ( alternatorul nu dadea semnal nici pe acel fir cind nu incarca si aveam servo nefunctional - la zafira)
Defectul a aparut mergand ,am observat acele cazute si s-a aprins bateria si abs .Am ajuns acasa am oprit motorul si cand sa repornesc pa nu mai pornea.Am pornit a doua zidimineata totul bine dupa 10 min aceiasi problema.Directia merge e electrica ,masina merge da cu becurile aprinse in bord ,problema e ca daca o opresc nu mai porneste trebuie sa astept o ora.
eu patesc ceva asemanator la zafira mea (baterie noua, martor baterie stins in bord - era semn ca alternatorl incarca dar ce sa vezi, el de fapt nu incarca si ramineam pe baterie pina scadea si mi se oprea, cadeau acele etc).
atunci cind apar semnele de care zici servodirectia cum e ? se intareste volanul?
daca da atunci poti suspecta alternatorul totusi.
din ce vad pe schema, de la alternator pleaca un fir alb albastru care merge la BCM si la ECU, daca pe acela nu ai semnal (inca nu stiu ce fel de semnal ar trebui sa fie acolo) atunci cred ca ai putea avea manifestari de genul.
eu acolo am avut problema ( alternatorul nu dadea semnal nici pe acel fir cind nu incarca si aveam servo nefunctional - la zafira)
rex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat