doruI
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
Salut,
va intreb pt Corsa D 2011 1.4 benzina motor A14XER :
- am luat-o recent si am observat ca a pornit ventilatorul cand motorul era rece, la pornire, apoi s-a oprit, astfel ca astazi i-am facut test in oras . In mers temperatura apei s-a mentinut pe la 89-90 grade. Cand am ajuns acasa am lasat-o pe loc pornita sa vad pana unde urca apa inainte sa dea drumul la ventilator. A aurcat la 106 grade si ventilatorul tot nu a pornit.
Care sa fie cauza ? Ma gandesc ca exista un senzor care declanseaza ventilatorul la radiator si sa fie defect, si daca da, cum se numeste ca sa stiu ce sa caut si unde se afla ?.
Senzorul de temperatura apa nu cred ca are probleme din moment ce imi indica in meniul ascuns gradele/temperatura apei.
Multumesc anticipat.
MODEL: Corsa 2011
MOTOR: A14XER
va intreb pt Corsa D 2011 1.4 benzina motor A14XER :
- am luat-o recent si am observat ca a pornit ventilatorul cand motorul era rece, la pornire, apoi s-a oprit, astfel ca astazi i-am facut test in oras . In mers temperatura apei s-a mentinut pe la 89-90 grade. Cand am ajuns acasa am lasat-o pe loc pornita sa vad pana unde urca apa inainte sa dea drumul la ventilator. A aurcat la 106 grade si ventilatorul tot nu a pornit.
Care sa fie cauza ? Ma gandesc ca exista un senzor care declanseaza ventilatorul la radiator si sa fie defect, si daca da, cum se numeste ca sa stiu ce sa caut si unde se afla ?.
Senzorul de temperatura apa nu cred ca are probleme din moment ce imi indica in meniul ascuns gradele/temperatura apei.
Multumesc anticipat.
MODEL: Corsa 2011
MOTOR: A14XER
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
doruI
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
Ma gandesc ca poate este senzorul temperatura lichid de racire defect...sper ca l-am identificat bine in linkul de mai jos :
https://www.euautopiese.ro/piesa/metzger/1811258
Insa nu sunt sigur, intreb doar ca mi s-ar fi parut normal ca pe la 95-100 grade sa-i dea drumul ventilatorului
https://www.euautopiese.ro/piesa/metzger/1811258
Insa nu sunt sigur, intreb doar ca mi s-ar fi parut normal ca pe la 95-100 grade sa-i dea drumul ventilatorului
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
doruI
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
Da. ai dreptate, acum am vazut ca ai Astra 1.6 benzina.
A avut si un vecin Astra 1.6 benzina si avea acelasi comportament...pornea ventilatorul la peste 106grade. Si am inteles ca in timp, asta afecteaza furtunele ce trebuie schimbate destul de des. Nu stiu daca tu ai aceeasi problema.
Cat despre motorul meu 1.4 ,si an mai spre 2011, ma gandeam ca or fi schimbat si ei cate ceva legat de acest aspect.
Astept si alte pareri , daca stie cineva ceva legat de motorul 1.4 A14 XER .
Multumesc.
A avut si un vecin Astra 1.6 benzina si avea acelasi comportament...pornea ventilatorul la peste 106grade. Si am inteles ca in timp, asta afecteaza furtunele ce trebuie schimbate destul de des. Nu stiu daca tu ai aceeasi problema.
Cat despre motorul meu 1.4 ,si an mai spre 2011, ma gandeam ca or fi schimbat si ei cate ceva legat de acest aspect.
Astept si alte pareri , daca stie cineva ceva legat de motorul 1.4 A14 XER .
Multumesc.
doruI
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
Revin, l-am incercat in aglomeratie in seara asta si a ajuns la 108 dupa care a scazut repede la 100, apoi l-am probat si acasa pe loc cu motorul pornit si la fel : la 108 a pornit ventilatorul si l-a dus in 100 repejor, dupa care s-a oprit ventilatorul.
Acum, intreb, este normal sa aiba plaja asta ? Asa se simt bine motoarele de tipul acesta ? Sau exista totusi o problema ? Eu nu am mai avut Opel pana acum, si stiam ca temperatua optima de lucru a motoarelor in general este de 90 grade.
Acum, intreb, este normal sa aiba plaja asta ? Asa se simt bine motoarele de tipul acesta ? Sau exista totusi o problema ? Eu nu am mai avut Opel pana acum, si stiam ca temperatua optima de lucru a motoarelor in general este de 90 grade.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat