- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
Acum vreo doua luni am renuntat la modelul Astra H 2005 1.7 cdti 101 cp dupa aproape 11 ani de utilizare si as vrea sa punctez problemele grave aparute in acest timp:
1. Prima mare problema a fost defectarea frecventa a alternatorului Hitachi 110A - puntea de diode de reguala - datorita proiectarii cel putin ciudate a servodirectiei mare consumatoare de curent - masina avea numai 3 anisori la prima "cadere".
2. A doua problema aparuta a fost defectarea computerului motorului, EDC 16 Bosch, pur si simplu demarorul nu era activat decat aleatoriu.
3. A treia apartine rampei de injectie tot Bosch, mai precis unei supape defectuase, in cazul asta masina refuza sa porneasca la cald, cand motorina era evident mai fluida dact la rece.
4. Consecinta celei de a treia probleme a fost defectarea electromotorului datorita suprautilizarii.
5. Una dintre cele mai grave si costisitoare probleme a fost defectarea ambreiajului + volantei cu masa dubla, nu cred ca mai are rost sa adaug ceva, e plin forumul, problema a aparut cand masina avea 5 ani si sub 200 000 km.
Avand in vedere ca toate cele 5 defectiuni te pot lasa la propriu in drum, m-am lecuit de marca Opel si de multdoritul diesel cu care ti-e frica sa pornesti la drum, se pare ca nici modelele mult mai noi J, K, iNSIGNIA nu fac exceptie.
Acum am doua masini pe benzina, destul de sportive si fiabile, care se comporta la fel de bine in oras ca si pe serpentine, usor si ieftin de intretinut. Dieselul l-as recomanda pentru utilitare de marfa si pentru distante lungi si plate :P
MODEL: Astra H 2005
MOTOR: 1.7 cdti 101 cp
1. Prima mare problema a fost defectarea frecventa a alternatorului Hitachi 110A - puntea de diode de reguala - datorita proiectarii cel putin ciudate a servodirectiei mare consumatoare de curent - masina avea numai 3 anisori la prima "cadere".
2. A doua problema aparuta a fost defectarea computerului motorului, EDC 16 Bosch, pur si simplu demarorul nu era activat decat aleatoriu.
3. A treia apartine rampei de injectie tot Bosch, mai precis unei supape defectuase, in cazul asta masina refuza sa porneasca la cald, cand motorina era evident mai fluida dact la rece.
4. Consecinta celei de a treia probleme a fost defectarea electromotorului datorita suprautilizarii.
5. Una dintre cele mai grave si costisitoare probleme a fost defectarea ambreiajului + volantei cu masa dubla, nu cred ca mai are rost sa adaug ceva, e plin forumul, problema a aparut cand masina avea 5 ani si sub 200 000 km.
Avand in vedere ca toate cele 5 defectiuni te pot lasa la propriu in drum, m-am lecuit de marca Opel si de multdoritul diesel cu care ti-e frica sa pornesti la drum, se pare ca nici modelele mult mai noi J, K, iNSIGNIA nu fac exceptie.
Acum am doua masini pe benzina, destul de sportive si fiabile, care se comporta la fel de bine in oras ca si pe serpentine, usor si ieftin de intretinut. Dieselul l-as recomanda pentru utilitare de marfa si pentru distante lungi si plate :P
MODEL: Astra H 2005
MOTOR: 1.7 cdti 101 cp
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
De multe ori problema este intre scaun si volan.
Dupa multe sute de mii de km (probabil intre 300 si 400 de mii), utilizare intensa si mers mai sportiv, puteai sa ai mult mai multe probleme.
Eu ma gandesc ca ai scapat ieftin.
Apropo: ce masini pe benzina ai acum (evident ca nu mai sunt Opel)? Ca Opelul pe motorina a fost bun de "regulat" 11 ani si acum iti pute.
Dupa multe sute de mii de km (probabil intre 300 si 400 de mii), utilizare intensa si mers mai sportiv, puteai sa ai mult mai multe probleme.
Eu ma gandesc ca ai scapat ieftin.
Apropo: ce masini pe benzina ai acum (evident ca nu mai sunt Opel)? Ca Opelul pe motorina a fost bun de "regulat" 11 ani si acum iti pute.
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
Nu imi "pute", dar m-a chinuit destul anii astia, mai ales ultimii 5. Si nu mi-a placut cand am ramas in drum la 33 de grade pentru ca nu a vrut sa mai porneasca si nici senzatiile tari nu mi-au placut cand am ramas de doua ori fara pedala de ambreiaj in mers, restul - fara servodirectie, de exemplu -am avut noroc ca eram aproape de casa.
Masinile pe benzina sunt ambele de la Skoda, nu ca ar conta prea mult marca.
Oricum, motorul ISUZU, luat separat, a fost excelent toti acesti ani, spre deosebirile de accesoriile lui principale (Valeo, Garret, Bosch) care s-au comportat in general execrabil.
Masina nu a depasit pragul de 250000 km si a fost intretinuta cu grija permanent.
Masinile pe benzina sunt ambele de la Skoda, nu ca ar conta prea mult marca.
Oricum, motorul ISUZU, luat separat, a fost excelent toti acesti ani, spre deosebirile de accesoriile lui principale (Valeo, Garret, Bosch) care s-au comportat in general execrabil.
Masina nu a depasit pragul de 250000 km si a fost intretinuta cu grija permanent.
- Mihai1205
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Deathman
- **
- 493 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Astra 2002 Z16SE
- Arad
Deathman
- Mesaje scrise: 493
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu iau apararea marcii Opel, dar ma vad nevoit sa aduc in discutie alta marca de masina, cu pretentii, tot diesel, de data asta 2.0 la care a trebuit schimbata distributia PE LANT la vreo 130.000 si kitul de ambreiaj tot pe acolo, "distractie" care n-a fost deloc ieftina, si tot la aceeasi masina ca sa schimbi flexibilul sunt 2 variante: ori se cumpara unul universal, ori se cumpara cu tot cu catalizator. Deci noah...
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Alternatorul de 110A e cel mai problematic la Astra H cu motor ISUZU. Pentru ca puntea made in China e prea slaba si nu rezista. La Sibiu am fost in aceasta situatie cu masina unui cunoscut, electricianul mi-a recomandat schimbarea statorului cu unul de 100A + releu + punte + carbuni + semering + oring si am iestit undeva la 500lei cu tot cu manopera (demontat/reparat/montat). Dar detaliul asta trebuia sa-l stie electricianul unde ai reparat alternatorul si sa-ti recomande schimbarea asta ori unul SH cu punte Hitachi (pe proba).
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
N-are nici o treaba puntea, indiferent de marca, cea originala Hitachi sau cea chinezeasca, nici alternatorul, nici electricianul.
Problema e proasta proiectare a sistemului, cu servodirectie mare consumatoare de curent, probabil si cu partea de soft care comanda incarcarea.
Deci singura solutie e sa consideri puntea de diode consumabil ca motorina si sa mergi pe drum cat mai drept si cu minim de consumatori. Sau sa schimbi masina cu altceva complet diferit.
La modelele 2010-2011, e alt soft. lucreaza altfel, s-a mai discutat destul pe forum, acolo s-a schimbat si rampa de injectie Bosch cu Denso, a disparut supapa buclucasa. Au facut si ei ce-au putut la modelele finale, dar n-au rezolvat tot.
Problema e proasta proiectare a sistemului, cu servodirectie mare consumatoare de curent, probabil si cu partea de soft care comanda incarcarea.
Deci singura solutie e sa consideri puntea de diode consumabil ca motorina si sa mergi pe drum cat mai drept si cu minim de consumatori. Sau sa schimbi masina cu altceva complet diferit.
La modelele 2010-2011, e alt soft. lucreaza altfel, s-a mai discutat destul pe forum, acolo s-a schimbat si rampa de injectie Bosch cu Denso, a disparut supapa buclucasa. Au facut si ei ce-au putut la modelele finale, dar n-au rezolvat tot.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Diesel este pentru drumuri lungi, folosite urban pica volanta masa dubla pentru ca schimbi vitezele des, alternator si servodirectie pentru ca tragi mai tot timpul de volan si consuma mult mai ales la parcari.
La grupul VAG volantele pica fix la fel, 200,000km si gata si asta daca are km facuti afara, in RO cum sunt utilizate irational de majoritatea spui mersi de 100,000km.
La Renault benzinara Captur volanta masa simpla cade la 20-30,000km.
Masina si motorizarea se alege dupa necesitati.
La grupul VAG volantele pica fix la fel, 200,000km si gata si asta daca are km facuti afara, in RO cum sunt utilizate irational de majoritatea spui mersi de 100,000km.
La Renault benzinara Captur volanta masa simpla cade la 20-30,000km.
Masina si motorizarea se alege dupa necesitati.
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
Da, insa la masina in discutie drumurile lungi trebuie sa fie probabil fara curbe dese sau serpentine, pentru ca si in cazul asta trebuie sa tot tragi de volan, iar combinatia rotire deasa volan + aeroterma (AC sau cald) e mortala pentru alternator.
Deci pentru acest diesel, utilizarea e foarte limitata, nu numai folosirea urbana ii dauneaza, dar si cea montana - am trecut si prin asta, 80 de km de curbe pe serpentine i-au pus capac si am fost nevoit sa schimb de atunci traseul ca sa nu tot raman fara diode.
Cu interfata de diagnostic se poate observa consumul de curent enorm la rotirea volanului, Acum inteleg de ce in manual de utilizare la Astra H se recomanda cu caldura sa opresti toti consumatorii "de care nu ai nevoie" cand esti la stop de ex. Nu mai duce saracul alternator dezaburire luneta, quick heat, aeroterma si alte "mofturi".
Deci pentru acest diesel, utilizarea e foarte limitata, nu numai folosirea urbana ii dauneaza, dar si cea montana - am trecut si prin asta, 80 de km de curbe pe serpentine i-au pus capac si am fost nevoit sa schimb de atunci traseul ca sa nu tot raman fara diode.
Cu interfata de diagnostic se poate observa consumul de curent enorm la rotirea volanului, Acum inteleg de ce in manual de utilizare la Astra H se recomanda cu caldura sa opresti toti consumatorii "de care nu ai nevoie" cand esti la stop de ex. Nu mai duce saracul alternator dezaburire luneta, quick heat, aeroterma si alte "mofturi".
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- cutienoua
- **
- 331 mesaje
- din 28 Mar 2016
- Astra 2009 Y17DT
- Mehedinti
cutienoua
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2009 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2016
- Mesaj Privat
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
Normal ca te mai tine daca mai mult sta. In cazul asta s-ar putea inchiria o masina, n-ar mai avea sens sa se cumpere
Si iata ca s-a inventat si cea mai proasta masina, scumpa de noua, merge bine numai pe drum drept, in afara orasului si este recomandat mai mult sa stea decat sa mearga. Colac peste pupaza este si diesel si deci amenintata cu excluderea, dar deja s-a exclus singura prin problemele amintite mai sus. Nu cunosc comportamentul altor marci diesel, dar cu asta GM Opel a dat cu bata in balta rau de tot.
Si iata ca s-a inventat si cea mai proasta masina, scumpa de noua, merge bine numai pe drum drept, in afara orasului si este recomandat mai mult sa stea decat sa mearga. Colac peste pupaza este si diesel si deci amenintata cu excluderea, dar deja s-a exclus singura prin problemele amintite mai sus. Nu cunosc comportamentul altor marci diesel, dar cu asta GM Opel a dat cu bata in balta rau de tot.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
eltecharch a scris:Si iata ca s-a inventat si cea mai proasta masina, scumpa de noua, merge bine numai pe drum drept, in afara orasului si este recomandat mai mult sa stea decat sa mearga. Colac peste pupaza este si diesel si deci amenintata cu excluderea, dar deja s-a exclus singura prin problemele amintite mai sus. Nu cunosc comportamentul altor marci diesel, dar cu asta GM Opel a dat cu bata in balta rau de tot.
Aici te-inseli... Eu tocmai am luat una cum ai avut tu, adusa personal din Germania. Are 215.000km, avea un rulment pe fata-stanga care huruia (i-am schimbat fuzeta cu 100lei SH) si inca are un injector care suna ca si cum motorul ar fi avansat (nefiind iarna, nu are de ce sa sune asa, deci il voi schimba). Tocmai i-am schimbat cureaua de distributie care era originala GM (made in Japan). La fel si cureaua de transmisie, era maronie, originala ISUZU (made in Japan). Masina completa, cu scut motor, fara rugina pe praguri, dedesupt sau la aripi fata-spate. Cand am facut schimbul de ulei, nu mi-a venit sa cred cand am vazut ca scutul era curat, fara ulei. Preventiv i-am demontat admisia, avea depuneri undeva la maxim 30%, m-am bucurat ca am gasit doar atat, ma asteptam la mai multa depunere. In chiulasa era pe partea de admisie destul de curat, am gasit doar clapetele de admisie ancrasate. Futunul termostat bypass era umflat (cam la toate modelele de Opel e asa, se termina primul) in rest toate furtunele aratau bine. Anyway, mi-am comandat la AutoA toate furtunele de pe circuitul mic de racire, ca sa termin cu stress-ul ca poate crapa vreunul de la vechime si neavand ceas de tempertura o sa patesc ca multi colegi de aici de pe forum cum ca ,,m-am trezit ca ies aburi de sub capota,, . Spre surprinderea mea toate furtunele cand am demontat admisia erau orginale, nu am presiune mare in vas, totul OK.
Mai am de rezolvat opritorul din usa soferului care e cazut pe undeva prin usa, sa ung cu vaselina macaralele din usile fata si sa-i curat sorbul de motorina. Pe urma, o sa continui eu de unde te-ai oprit tu, cu... citez: "s-a inventat si cea mai proasta masina, scumpa de noua, merge bine numai pe drum drept, in afara orasului si este recomandat mai mult sa stea decat sa mearga. Colac peste pupaza este si diesel si deci amenintata cu excluderea, dar deja s-a exclus singura prin problemele amintite mai sus".
Da-i inainte cu SKODA... sper sa o faci cu mai mult succes, dar nu uita ca SKODA e doar un low-cost al grupului VAG pentru Europa de Est.
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
1. ce inseamna sa mergi la mecanic/electrician nepriceput... alternatorul la 1.7 se rezolva usor, se schimba rahatul de oring anual si ai rezolvat problemele legate de alternator
2. este un rahat de calculator, se schimba/repara si asta basta, nu pica in fiecare zi(de parca vag nu are probleme pe partea de electronica...)
3. ce ti-a fost atat de greu sa schimbi supapa la timp? dar nu, vedem ca masina sughita dar sa nu cumva sa mergem la mecanic pentru o supapa de 500 de lei si 70 de lei manopera
4. piesa gresita intre volan si scaun
5. defectarea ambreiajului si a volantei? Serios, la ce te asteptai? Birjalesti masina in oras... + ca aceasta problema este prezenta la toate masinile ce au volant cu masa dubla, inclusiv VAG. Fiabilitatea acestora nu este stralucita la masinile produse pana in 2010
6. turbina idem, tot piesa dintre scaun si volan. Pornesti motorul iarna, iesi din parcare dupa 10 secunde, o calci tare, probabil ca motorul nici nu apuca sa se incalzeasca si sa mearga in parametrii iar cand s-a incalzit si dupa birjaleala aferenta orasului parchezi si opresti motorul in secunda 2...
Si acum sa povestesc si despre 1.9 opel(motor italienesc deci nu ar trebui sa fie fiabil), deh, opel, masina de tot rahatul cum spui tu. Din 2005 pana in 2008 facuse 153k km in germania, intre 2008 si 2013 cand am achizitionat-o masina mai adunase 30k km. Din 2013 masina este condusa preponderent de mine(pana anul trecut o mai conducea mama) si momentan a sarit de 303k(urmeaza revizia anuala) si nu am avut bube de genul tau atat de timpurii sau atat de paguboase. Este adevarat, comparativ cu tine eu respect punctul 6... ce am reparat pana acum la ea? sa vedem, dopuit admisia adica un fleac ce s-a rezolvat impreuna cu un schimb de distributie, un ambreiaj si volant la 27xxxx(nu mai tin minte exact) si bonus din vina mea o mica reparatie la cutia de viteze, o punte diode+fulie+rulment+releu la alternator (o singura data) dar asta se putea intampla oricand si oricui(masina avea deja peste 10 ani vechime), un cablu frana de mana ce s-a blocat dupa ce parcasem pe o panta de aproximativ 10 grade inclinatie si din acest motiv a fost necesar sa schimb discurile spate+placute si cablul(discurile oricum aveau 12 ani vechime si s-au prajit in cativa km), bucsi punte spate, amortizoare fata(idem aveau peste 10 ani vecime) dar amortizoarele spate inca sunt cele originale dar am schimbat tampoanele arcurilor spate(tot un fleac), bucsi brate fata in 2013 impreuna cu capetele de bara si bielete(momentan au peste 120k km in romania si ma mandesc prin faptul ca au rezistat atat de mult chiar daca sunt genul de om ce merge cu viteza peste orice gropi deh opel ce masina nasoala) desigur pivotii sunt cei originali si ieri ce i-am schimbat discurile pe fata, cred ca erau cele originale(ma indoiesc ca romanul a pus discuri gm), anul acesta a picat compresorul de clima(14ani vechime...) + chitibusuri (silicon boxe, cabluri usi spate, opritoare usi, telescop capota si haion). Deci dupa cum se poate vedea masina este foarte jegoasa, nu este deloc fiabila ca deh, au picat cele mentionate anterior. De ce nu putea fi opelul la fel de fiabil precum un cobra? Oh dar vai ce sa vezi, sotia nu este de acord sa o dam la remat, ii place prea mult masina si in special fiabilitatea. Pana una alta las aici pozele sa vezi ce frumos ii sade masinii cu niste discuri noi
2. este un rahat de calculator, se schimba/repara si asta basta, nu pica in fiecare zi(de parca vag nu are probleme pe partea de electronica...)
3. ce ti-a fost atat de greu sa schimbi supapa la timp? dar nu, vedem ca masina sughita dar sa nu cumva sa mergem la mecanic pentru o supapa de 500 de lei si 70 de lei manopera
4. piesa gresita intre volan si scaun
5. defectarea ambreiajului si a volantei? Serios, la ce te asteptai? Birjalesti masina in oras... + ca aceasta problema este prezenta la toate masinile ce au volant cu masa dubla, inclusiv VAG. Fiabilitatea acestora nu este stralucita la masinile produse pana in 2010
6. turbina idem, tot piesa dintre scaun si volan. Pornesti motorul iarna, iesi din parcare dupa 10 secunde, o calci tare, probabil ca motorul nici nu apuca sa se incalzeasca si sa mearga in parametrii iar cand s-a incalzit si dupa birjaleala aferenta orasului parchezi si opresti motorul in secunda 2...
Si acum sa povestesc si despre 1.9 opel(motor italienesc deci nu ar trebui sa fie fiabil), deh, opel, masina de tot rahatul cum spui tu. Din 2005 pana in 2008 facuse 153k km in germania, intre 2008 si 2013 cand am achizitionat-o masina mai adunase 30k km. Din 2013 masina este condusa preponderent de mine(pana anul trecut o mai conducea mama) si momentan a sarit de 303k(urmeaza revizia anuala) si nu am avut bube de genul tau atat de timpurii sau atat de paguboase. Este adevarat, comparativ cu tine eu respect punctul 6... ce am reparat pana acum la ea? sa vedem, dopuit admisia adica un fleac ce s-a rezolvat impreuna cu un schimb de distributie, un ambreiaj si volant la 27xxxx(nu mai tin minte exact) si bonus din vina mea o mica reparatie la cutia de viteze, o punte diode+fulie+rulment+releu la alternator (o singura data) dar asta se putea intampla oricand si oricui(masina avea deja peste 10 ani vechime), un cablu frana de mana ce s-a blocat dupa ce parcasem pe o panta de aproximativ 10 grade inclinatie si din acest motiv a fost necesar sa schimb discurile spate+placute si cablul(discurile oricum aveau 12 ani vechime si s-au prajit in cativa km), bucsi punte spate, amortizoare fata(idem aveau peste 10 ani vecime) dar amortizoarele spate inca sunt cele originale dar am schimbat tampoanele arcurilor spate(tot un fleac), bucsi brate fata in 2013 impreuna cu capetele de bara si bielete(momentan au peste 120k km in romania si ma mandesc prin faptul ca au rezistat atat de mult chiar daca sunt genul de om ce merge cu viteza peste orice gropi deh opel ce masina nasoala) desigur pivotii sunt cei originali si ieri ce i-am schimbat discurile pe fata, cred ca erau cele originale(ma indoiesc ca romanul a pus discuri gm), anul acesta a picat compresorul de clima(14ani vechime...) + chitibusuri (silicon boxe, cabluri usi spate, opritoare usi, telescop capota si haion). Deci dupa cum se poate vedea masina este foarte jegoasa, nu este deloc fiabila ca deh, au picat cele mentionate anterior. De ce nu putea fi opelul la fel de fiabil precum un cobra? Oh dar vai ce sa vezi, sotia nu este de acord sa o dam la remat, ii place prea mult masina si in special fiabilitatea. Pana una alta las aici pozele sa vezi ce frumos ii sade masinii cu niste discuri noi
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
Vorbeam strict de 1.7 cdti, alte mixturi opel - fiat etc nu ma privesc.
1. spune-le asta celor care au schimbat anual nu "oringu" ci tot alternatorul. Nu oringul si nici alternatorul nu sunt de vina, foloseste op-com sa vezi consumul de curent. Oringul si alternatorul nu sunt consumabile decat la Opel.
2. sunt calculatoare care nu pica deloc, vezi Magneti Marelli de la VAG, cel din generatie cu EDC 16 bosch de la Opel.
3. Nu am schimbat supapa (la care timp ?!) pentru ca puneam una la fel de proasta, insa am blindat-o si n-am mai avut probleme, trebuia sa inregistrez inovatia la GM dar o facusera altii inainte care au avut nenorocul sa aiba rampa boshhhhh, ex. Renault. Japonezii de la Denso nu mai au deloc supapa pt Astra H 2010-2011.
4. Aici vezi ca intinzi coarda, pentru cultura ta electromotorul se uzeaza mai repede la suprasolicitari care oricum nu se datoreaza soferului. Spune-i asta si happy userului cu astra h adusa recent "din DE", care astra de cum a adus-o porneste cam greu. probabil nu-i place aerul din Est sau poate supapa s-a defectat brusc.
5. Nu ma asteptam la nimic, doar ca odata defectata transmisia costisitoare, nu esti sigur ca nu-ti mai pica in viitorul apropiat. Iar solutia opelista la rulmentul de presiune provoaca senzatii tari - lipsa pedala de ambreiaj in mers, de ex. - care lipsesc in general la alte marci, chiar daca si acolo pica ambreiajul la un nr de km.
6. Fara comentarii aici, am inteles ca e o masina care trebuie sa mearga incet spre deloc, mai bine nu avea nici turbina.
Primele 5 defecte pot fi catastrofale - te lasa la propriu in drum - asa ca ASTRA H 1.7 CDTI poate fi considerat un prototip nefinisat al fostei patroane GM, in nici un caz un produs care sa merite a fi fabricat in serie, este o lipsa de respect fata de clientii jecmaniti.
Am investit multa rabdare, timp si resurse intr-un rebut tehnologic, altfel n-ar fi rezistat atata timp pe soselele din "Ro", de a mea vorbesc, nu o compar cu alta marca sau model.
P.S.
Nu am mentionat maruntisurile picate (AC, cabluri, etc.), nu asta era subiectul topicului.
1. spune-le asta celor care au schimbat anual nu "oringu" ci tot alternatorul. Nu oringul si nici alternatorul nu sunt de vina, foloseste op-com sa vezi consumul de curent. Oringul si alternatorul nu sunt consumabile decat la Opel.
2. sunt calculatoare care nu pica deloc, vezi Magneti Marelli de la VAG, cel din generatie cu EDC 16 bosch de la Opel.
3. Nu am schimbat supapa (la care timp ?!) pentru ca puneam una la fel de proasta, insa am blindat-o si n-am mai avut probleme, trebuia sa inregistrez inovatia la GM dar o facusera altii inainte care au avut nenorocul sa aiba rampa boshhhhh, ex. Renault. Japonezii de la Denso nu mai au deloc supapa pt Astra H 2010-2011.
4. Aici vezi ca intinzi coarda, pentru cultura ta electromotorul se uzeaza mai repede la suprasolicitari care oricum nu se datoreaza soferului. Spune-i asta si happy userului cu astra h adusa recent "din DE", care astra de cum a adus-o porneste cam greu. probabil nu-i place aerul din Est sau poate supapa s-a defectat brusc.
5. Nu ma asteptam la nimic, doar ca odata defectata transmisia costisitoare, nu esti sigur ca nu-ti mai pica in viitorul apropiat. Iar solutia opelista la rulmentul de presiune provoaca senzatii tari - lipsa pedala de ambreiaj in mers, de ex. - care lipsesc in general la alte marci, chiar daca si acolo pica ambreiajul la un nr de km.
6. Fara comentarii aici, am inteles ca e o masina care trebuie sa mearga incet spre deloc, mai bine nu avea nici turbina.
Primele 5 defecte pot fi catastrofale - te lasa la propriu in drum - asa ca ASTRA H 1.7 CDTI poate fi considerat un prototip nefinisat al fostei patroane GM, in nici un caz un produs care sa merite a fi fabricat in serie, este o lipsa de respect fata de clientii jecmaniti.
Am investit multa rabdare, timp si resurse intr-un rebut tehnologic, altfel n-ar fi rezistat atata timp pe soselele din "Ro", de a mea vorbesc, nu o compar cu alta marca sau model.
P.S.
Nu am mentionat maruntisurile picate (AC, cabluri, etc.), nu asta era subiectul topicului.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
"4. Aici vezi ca intinzi coarda, pentru cultura ta electromotorul se uzeaza mai repede la suprasolicitari care oricum nu se datoreaza soferului. Spune-i asta si happy userului cu astra h adusa recent "din DE", care astra de cum a adus-o porneste cam greu. probabil nu-i place aerul din Est sau poate supapa s-a defectat brusc."
Daca tot vezi ca nu porneste nicicum (nu scoate fum deloc pe esapament, sau scoate fum alb, sau scoate fum negru, etc... poate ca ar fi bine sa te uiti putin la fum ca sa iti faci o ideie de cauza) pe urma e recomandat sa o lasi mai usor cu demarorul pentru ca doar dând la demaror NU elimini cauza pentru care nu porneste. Mai ales ca la Astra H demarorul are protectie ,,anti-idiots,, si ECU iti ,,taie cheia,, dupa un numar de zeci de secunde de actionat continuu cu demaroul masinii.
L.E:
Pentru mine, cu pornirea mai greoaie in mod clar situatia ramâne de studiat. Injector care nu mai inchide corect, demaror aftermarket de 2 bani pus de neamt in locul celui original de 1.2kw, supapa din capatul rampei comune defecta/partial defecta ... ,,or else,,. Problemele astea se rezolva cu piese la preturi decente din dezmembrari, exista solutii pe NET la mai toate problemele uzuale ridicate de colegii care s-au mai lovit de aceleasi probleme inaintea noastra.
L.E2:
Ce sa vezi, am si eu... ceva prieteni români care m-au intrebat: ..De ce nu ti-ai luat VW? cu dezvoltari idioate de gen ,,Hai Bai!?.. iar ti-ai luat un Opel ? De ce, nu te-ai saturat de probleme ?,, Si apoi mi-au turnat ,,n,, motive ,,sa-ti iei VW,, de la oameni care nu au demontat in viata lor o admisie motor. Ei bine, doar ca sa le rapund, asa... decent, le-am zis ca ,, ,,Nu ma duce capul sa-mi iau ceva din grupul VAG, ca tot românul,, .
Daca tot vezi ca nu porneste nicicum (nu scoate fum deloc pe esapament, sau scoate fum alb, sau scoate fum negru, etc... poate ca ar fi bine sa te uiti putin la fum ca sa iti faci o ideie de cauza) pe urma e recomandat sa o lasi mai usor cu demarorul pentru ca doar dând la demaror NU elimini cauza pentru care nu porneste. Mai ales ca la Astra H demarorul are protectie ,,anti-idiots,, si ECU iti ,,taie cheia,, dupa un numar de zeci de secunde de actionat continuu cu demaroul masinii.
L.E:
Pentru mine, cu pornirea mai greoaie in mod clar situatia ramâne de studiat. Injector care nu mai inchide corect, demaror aftermarket de 2 bani pus de neamt in locul celui original de 1.2kw, supapa din capatul rampei comune defecta/partial defecta ... ,,or else,,. Problemele astea se rezolva cu piese la preturi decente din dezmembrari, exista solutii pe NET la mai toate problemele uzuale ridicate de colegii care s-au mai lovit de aceleasi probleme inaintea noastra.
L.E2:
Ce sa vezi, am si eu... ceva prieteni români care m-au intrebat: ..De ce nu ti-ai luat VW? cu dezvoltari idioate de gen ,,Hai Bai!?.. iar ti-ai luat un Opel ? De ce, nu te-ai saturat de probleme ?,, Si apoi mi-au turnat ,,n,, motive ,,sa-ti iei VW,, de la oameni care nu au demontat in viata lor o admisie motor. Ei bine, doar ca sa le rapund, asa... decent, le-am zis ca ,, ,,Nu ma duce capul sa-mi iau ceva din grupul VAG, ca tot românul,, .
- eltecharch
- OP
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
Nu compara Opel cu VAG, eventual cu Dacia 1300, desi multe din Daciile 1300 nu au atatea probleme ciudate cu pornirea
Spor la rezolvat problemele si nu te indeparta cu Astra prea mult de garaj pentru ca nu e sigur ca te vei putea intoarce cu propriul propulsor. Carligul si cablul de remorcare, ca si cablurile de pornire, sunt obligatorii ... la nr de km din bord e posibil orice la acest model.
Spor la rezolvat problemele si nu te indeparta cu Astra prea mult de garaj pentru ca nu e sigur ca te vei putea intoarce cu propriul propulsor. Carligul si cablul de remorcare, ca si cablurile de pornire, sunt obligatorii ... la nr de km din bord e posibil orice la acest model.