Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • toniton

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Scriu pt prima data pe site Va multumesc pt intelegere
deci am un astra g y 20 dth ddin 2003
-intra foarte greu in viteza mai ales in marsalier
-tremura f tare cand ridic piciorul de pe ambreiaj
Un mecanic mi a sugerat sa schimb (placa discul si rulmetul)
adika tot kitul de ambreaij
daca ati avut o problema asemanatoare va rog sa ma ajutta ti
inca ceva ambreiajul e pe cablu sau hidraulic
va multumesc

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
a uitat mecanicul si de volanta sa-ti spuna.sau probabil nu a vrut sa lesini in fata lui. Very Happy
draguta pregateste bani seriosi ca te astepta cheltuiala nu gluma.
din ce relatezi dumitale,volanta e problema mare ,poate si rulmentul,si astea costa.vreo 2500 de lei tot kit-ul si manopera.incluzand placa,disc,rulment,volanta+manopera as zice eu
daca-ti place sa citesti mult ,tot pe-aici ai sa te lamuresti cum ai sa scapi mai ieftin.cu precizarea ca numai volanta la un magazin cu preturi bune e 2300-2500 lei.
spor
  • toniton

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pt informatii
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
citeste in accest topic si ai sa gasesti numarul de tel al lui Horatiu pt a ti aduce un kit de ambreiaj cu volanta la un pret extraordinar de bun
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=280
  • xmlguy

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca si la mine e dusa volanta. Trei mecanici sustin asta, insa doi imi spun ca in mod normal as mai putea trage de ea. Problema e ca am de facut aproape 2000 de km prin strainatate si daca raman pe marginea drumului cu copiii in masina nu-i deloc roz.

Ce simt eu, in mers, este ca atunci cand iau brusc piciorul de pe acceleratie si-mi intra frana de motor, parca se deplaseaza un pic motorul fata de cutie, cam ca atunci cand se duc suportii de motor. Diferit fata de situatia cu suportii de motor e faptul ca atunci cand accelerez brusc nu apare aceeasi miscare, in sens invers.

Cu masina pe loc, scoasa din viteza, si ambreiajul calcat putin, se simte o vibratie in pedala de ambreiaj. Dar inca nu face zgomot nasol cand intra in viteza, nu tremura toata cand calc un pic ambreiajul, nimic. Atata ca imediat ce a urcat un tinichigiu in ea (pe langa cei trei mecanici) mi-a spus sa ma uit la motor, pentru ca se misca ceva si face un zgomot, ceva. Nu stia omul exact cum sa-mi descrie situatia.

Mecanicii (unul cu care n-am nimic, plus frate-meu si inca o cunostinta) zic ca ceva are, clar, insa cel mai vehement e cel care e "impartial", ca sa zic asa.

Dupa toata povestea, cred ca o sa o schimb, pentru ca nu-mi permit riscul. Daca m-as deplasa doar in oras, as lasa-o sa se duca naibii de tot, asa insa nu-i tocmai la fel de simplu. Masina are 215.000 de km, dintre care ultimii 77.000 in Romanica.

Asa ca nu intreb nimic, relatez doar, mai bine zis imi spun oful. Din motive de pret total Smile.
  • manu25ro

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2011

  • Mesaj Privat
si eu am avut aceeasi problema
  • LKM

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am un opel astra classic II, z16xep si la fel imi face si mie, dar doar cand merg f mult prin oras bara la bara, cand eliberez ambreiajul trepideaza foarte tare. am rulati 118.000km
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu stiam ca si volanta se mai poate rectifica la strung, daca nu e uzata tare. In lumea tuningului, operatia de usurare a volantei e ceva comun, multa lume "decupeaza" partile din volanta care nu au contact cu placa de ambreiaj, pentru a usura volanta. Scopul e urcarea mai rapida in turatii a motorului. Riscuri exista, ca poate sa crape volanta si sa iti sparga cutia, iar in cel mai rau caz intra in habitaclu, prin podea.
  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
ptr.un y17dt din 2000 stie cineva ce volanta este cu masa dubla sau normala? multumesc mult.
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
E normala.
  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
nu e bine sa iei din vilanta pe strung.volanta are 3 roluri mari -1 echilibreaza motorul(ea are din constructie o anumita greutate) 2-scoate motorul din punctele moarte(intre cei 4 timpi admisie ,compresie ,ardere si evacuare sint timpi morti)Daca nu ar fi volanta motorul nu ar functiona ea fiind grea intre cei 4 timpi in virtutea inertiei mai invirte arborele pina la urmatorul ciclu de ardere si evacuare,si 3-face legatura intr motor si cutia de viteze.
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu e bine pentru utilizarea de zi cu zi, si pentru cine doreste o masina cat mai standard. Pentru cei care sunt adeptii tuningului, e ceva necesar.
  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
eu iam desfacut injectoarele,si am avut surpriza sa gasesc unul defect. Ammers cu ele la un service pe sos. Chitilei am luat legatura cu un ing.in injectoare intr-o ora si jumatate mi la reparat pe cel defect si mi lea curatat pe celelalte 3.Le-am montat imediat si sa vezi schimbare.Iam schimbat si filtrul de aersi sa vezi nene ce se infige la drum.Diferenta mare.
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Problema cu injectoarele nu are nici o relevanta in acest topic. Autorul are clar probleme la transmisie daca trepideaza masina la plecarea de pe loc si intra greu in viteze. Am avut o problema similara, dupa ce motorul era cald (in special la mersul in oras) si am schimbat placa, disc si rulment. au disparut trepidatiile pedalei in proportie de 75%.... tot mai simt dupa ce motorul e cald niste "impulsuri" subtile in pedala. Poate sa fie si volanta batrana.... are 165.000 km.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
roccatgaming a scris:Eu stiam ca si volanta se mai poate rectifica la strung, daca nu e uzata tare. In lumea tuningului, operatia de usurare a volantei e ceva comun, multa lume "decupeaza" partile din volanta care nu au contact cu placa de ambreiaj, pentru a usura volanta. Scopul e urcarea mai rapida in turatii a motorului. Riscuri exista, ca poate sa crape volanta si sa iti sparga cutia, iar in cel mai rau caz intra in habitaclu, prin podea.
volanta nu se schimba doar placa de presiune si discul de ambreaj si rulmentul de presiune .
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
tirnaveni a scris:Volanta nu se schimba, doar placa de presiune si discul de ambreiaj si rulmentul de presiune.


Si daca se deformeaza ce faci? Recent am schimbat tot kitul de ambreiaj (placa, disc, rulment) pentru ca aveam batai in pedala de ambreiaj dupa ce motorul se incalzea si efectuam plecari in sarcina. Dupa schimbarea kitului bataile persista. Singurul vinovat il vad a fi volanta... deci cel mai probabil o sa o schimb.

Iar la motoarele diesel se stie ca volanta dubla-masa e destul de problematica, deci e piesa de schimb Smile .
  • floringv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ce fel de volanta am la al meu y20dth din 2004
si ce kit de ambreiaj imi recomandati? luk, sachs, etc
trebuie obligatoriu si rulmentul schimbat?
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca ai volanta dubla masa la 2.0 diesel. LuK cred ca e echiparea OEM, daca nu ma insel. E recomandat sa schimbi tot kitul, ca sa nu risti sa platesti manopera de doua ori. Vezi AICI.
  • fanel2006

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Incercati si tamponul antirasturnare.
Daca e defect, are aceleasi simptome.
Succes
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Te referi la bieletele antiruliu? Nu vad cum ar putea sa trepideze masina din cauza lor la plecarea de pe loc... insa nu exclud aceasta posibilitate pentru ca nu cunosc Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR