- yrynel_1982
- OP
- 3 mesaje
- din 13 Jun 2013
- Astra 2005 z16xep
- Dolj
yrynel_1982
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
probleme astra h 1.6 twinport Z16XEP model 2005. Primele simptome au fost unele smucituri la rece ale motorului la plecarea de pe loc... nu am dat importanta ...masina mergea normal. La un moment dat a inceput sa nu se mai tureze mai mult de 3000-3500 , implicit atingand o viteza de 120 km/h maxin. Daca o acceleram si incercam sa depasesc 120 km/h, ”dadea in nas”, parca nu mai era alimentata. Daca insisst parca merge in 3 iar motorul trepideaza. In bord nu se aprinde nici un martor. Am facut tester de 2 ori la 2 service-uri diferite si mi-a dat eroare la sonda lambda 2. Am schimbat si bujiile deoarece cand parea ca merge imi 3 imi fluctua si turometrul la relanti. In fine am schimbat bujiile ....nici o diferenta......am schimbat si sonda lambda 2 ....nici o diferenta. Ce ar putea fi in neregula: Multi zic ca ECU....Astept sugestii.
Baldur
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut. Ai incercat sa pui alta bobina de inductie? Am acelasi model ca si tine si de curand motorul a avut cam aceleasi simptome. Prima data am avut eroare si defect la sonda lambda 2. Dupa ce am schimbat sonda, motorul trepida si nu avea aceeasi putere. Dupa o verificare mai amanuntita au descoperit problema: bobina de inductie. Am schimbat bobina iar motorul si-a revenit.
- yrynel_1982
- OP
- 3 mesaje
- din 13 Jun 2013
- Astra 2005 z16xep
- Dolj
yrynel_1982
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
- adriansirbu
- *
- 6 mesaje
- din 15 Jul 2013
- Astra 2004 z16xep
- Bucuresti
adriansirbu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2013
- Mesaj Privat
- yrynel_1982
- OP
- 3 mesaje
- din 13 Jun 2013
- Astra 2005 z16xep
- Dolj
yrynel_1982
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
La Senzorul de turatie ma gandeam si eu cand am citit ca creste turati.
Crankshaft Opel
http://www.youtube.com/watc...tu.be&t=1m23s
Crankshaft Opel
http://www.youtube.com/watc...tu.be&t=1m23s
Moadib
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema legata de sonda Lambda 2. La aproximativ 5-6 zile dupa ce am schimbat distributia si ambreiajul (nu cred ca are legatura....dar am zis sa specific) s-a aprins check engine-ul in bord si a vrut sa se mai stinga. Am citit codurile ( afisate pe display, metoda cu pedale si cheie + tester la vreo 2 zile dupa asta) si au iesit : ECN 013604, 014100 si 062108. La tester a sters codurile insa 0136 a reaparut instant (tot pe tester) dar becul in bord s-a stins. Bine, m-am bucurat degeaba pentru ca in aceeasi zi s-a reaprins. Masina merge bine, trage, trece de 4000 de ture, consum neschimbat (din ce spune calculatorul ei), consumul la relanti 0.5-0.6 L/h, insa mi se pare ca are un zgomot de diesel sau de esapament sport. Pe tester. la senzor 2 lambda, aparea inactive si cu o valoare fixa de 4950 mV (posibil sa gresesc unitatea de masura...scuze) indiferent daca era la relanti sau o acceleram. Solutia celui care mi-a pus testerul pe masina era: verificare fire, mufa, schimbat sonda. Mi-a mai atras atentia si valorile de la EGR unde tot la fel, aparea inactiv si indiferent de turatie valoarea citita era 0. E si asta dus? Un mecanic mi-a zis ca e din cauza sondei lambda care imi da peste cap restul pieselor/senzorilor. Acum, daca e sonda, imi puteti recomanda si o solutie pentru schimb? Una originala GM e 620 lei, un Denso (compatibil dupa cod GM) 200 lei, una la dezmembrari originala GM 100 lei. Pot sa fac o altfel de verificare sa vad ce e pana sa cumpar si sa schimb sonda? Multumesc
- danielul
- **
- 108 mesaje
- din 02 Jun 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
danielul
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Sunt 2 sonde lambda, una inainte de catalizator si una dupa.
Au o rezistenta in ele care le ajuta sa se incalzeasca mai repede si sa functioneze.
Poti curata mufa si masura rezistenta intre cele 2 fire pentru incalzire, de obicei albe. Trebuie sa fie intre 1 si 20 Ohm, apoi sa stergi eroarea. Daca reapare, alta sonda.
Am si eu fix aceeasi problema acum cu sonda de dupa catalizator. Am comandat o sonda Bosch universala, care e semnificativ mai ieftina. Se refoloseste mufa de la sonda originala, 200 ron fata de 500-600 una originala.
LE Aparent pentru XEP nu merge cea universala.
http://www.bosch-lambdasond...gue_2014_2015.pdf
Au o rezistenta in ele care le ajuta sa se incalzeasca mai repede si sa functioneze.
Poti curata mufa si masura rezistenta intre cele 2 fire pentru incalzire, de obicei albe. Trebuie sa fie intre 1 si 20 Ohm, apoi sa stergi eroarea. Daca reapare, alta sonda.
Am si eu fix aceeasi problema acum cu sonda de dupa catalizator. Am comandat o sonda Bosch universala, care e semnificativ mai ieftina. Se refoloseste mufa de la sonda originala, 200 ron fata de 500-600 una originala.
LE Aparent pentru XEP nu merge cea universala.
http://www.bosch-lambdasond...gue_2014_2015.pdf
- danielul
- **
- 108 mesaje
- din 02 Jun 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
danielul
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Diuca Tudorel
- *
- 4 mesaje
- din 06 Feb 2018
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
Diuca Tudorel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2018
- Mesaj Privat
viulian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
Buna seara,
Daca schimb sonda lambda 1 se rezolva si celelalte probleme de pe tichetul atasat ?
Nu stiu daca masuratoarea s-a facut corect la temp. de 32 grade.
Lambda 1 indica corect pe diagnoza, mecanicul spune ca pe diagnoza se verifica direct sonda, insa pe testerul de gaze s-ar determina valoarea ei din masurarea altor parametri.
Masina este Astra H benzina Z16XEP
Daca schimb sonda lambda 1 se rezolva si celelalte probleme de pe tichetul atasat ?
Nu stiu daca masuratoarea s-a facut corect la temp. de 32 grade.
Lambda 1 indica corect pe diagnoza, mecanicul spune ca pe diagnoza se verifica direct sonda, insa pe testerul de gaze s-ar determina valoarea ei din masurarea altor parametri.
Masina este Astra H benzina Z16XEP