Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • yrynel_1982

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2013

  • Mesaj Privat
probleme astra h 1.6 twinport Z16XEP model 2005. Primele simptome au fost unele smucituri la rece ale motorului la plecarea de pe loc... nu am dat importanta ...masina mergea normal. La un moment dat a inceput sa nu se mai tureze mai mult de 3000-3500 , implicit atingand o viteza de 120 km/h maxin. Daca o acceleram si incercam sa depasesc 120 km/h, ”dadea in nas”, parca nu mai era alimentata. Daca insisst parca merge in 3 iar motorul trepideaza. In bord nu se aprinde nici un martor. Am facut tester de 2 ori la 2 service-uri diferite si mi-a dat eroare la sonda lambda 2. Am schimbat si bujiile deoarece cand parea ca merge imi 3 imi fluctua si turometrul la relanti. In fine am schimbat bujiile ....nici o diferenta......am schimbat si sonda lambda 2 ....nici o diferenta. Ce ar putea fi in neregula: Multi zic ca ECU....Astept sugestii.
Skip ads

  • Baldur

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Ai incercat sa pui alta bobina de inductie? Am acelasi model ca si tine si de curand motorul a avut cam aceleasi simptome. Prima data am avut eroare si defect la sonda lambda 2. Dupa ce am schimbat sonda, motorul trepida si nu avea aceeasi putere. Dupa o verificare mai amanuntita au descoperit problema: bobina de inductie. Am schimbat bobina iar motorul si-a revenit.
  • yrynel_1982

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2013

  • Mesaj Privat
o sa incerc ...revin cu post dupa ce incerc
  • adriansirbu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut, si eu am aceasi problema si bobina este ok, la mine se tureaza motorul dar este foarte puturoasa, la 120 in panta nu mai are nicio putere cu acceleratia in podea scade viteza pana in 90....
  • yrynel_1982

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat......dupa mai multe testere nereusite am gasit piesa cu pricina. Senzorul de turatie. L- am schimbat si masina merge perfect.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
La Senzorul de turatie ma gandeam si eu cand am citit ca creste turati.
Crankshaft Opel
http://www.youtube.com/watc...tu.be&t=1m23s
  • Moadib

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema legata de sonda Lambda 2. La aproximativ 5-6 zile dupa ce am schimbat distributia si ambreiajul (nu cred ca are legatura....dar am zis sa specific) s-a aprins check engine-ul in bord si a vrut sa se mai stinga. Am citit codurile ( afisate pe display, metoda cu pedale si cheie + tester la vreo 2 zile dupa asta) si au iesit : ECN 013604, 014100 si 062108. La tester a sters codurile insa 0136 a reaparut instant (tot pe tester) dar becul in bord s-a stins. Bine, m-am bucurat degeaba pentru ca in aceeasi zi s-a reaprins. Masina merge bine, trage, trece de 4000 de ture, consum neschimbat (din ce spune calculatorul ei), consumul la relanti 0.5-0.6 L/h, insa mi se pare ca are un zgomot de diesel sau de esapament sport. Pe tester. la senzor 2 lambda, aparea inactive si cu o valoare fixa de 4950 mV (posibil sa gresesc unitatea de masura...scuze) indiferent daca era la relanti sau o acceleram. Solutia celui care mi-a pus testerul pe masina era: verificare fire, mufa, schimbat sonda. Mi-a mai atras atentia si valorile de la EGR unde tot la fel, aparea inactiv si indiferent de turatie valoarea citita era 0. E si asta dus? Un mecanic mi-a zis ca e din cauza sondei lambda care imi da peste cap restul pieselor/senzorilor. Acum, daca e sonda, imi puteti recomanda si o solutie pentru schimb? Una originala GM e 620 lei, un Denso (compatibil dupa cod GM) 200 lei, una la dezmembrari originala GM 100 lei. Pot sa fac o altfel de verificare sa vad ce e pana sa cumpar si sa schimb sonda? Multumesc
  • danielul

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2006

  • Mesaj Privat
error code: 141 - sensor heater circuit malfunction
Asta zice-se ca e de la sonda Lambda. Exista mai multe la Z16XEP?
Inainte de inlocuire am ce sa ii mai fac?
Care ar fi anomaliile date de aceasta sonda nefunctionala?

Multumesc!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sunt 2 sonde lambda, una inainte de catalizator si una dupa.
Au o rezistenta in ele care le ajuta sa se incalzeasca mai repede si sa functioneze.
Poti curata mufa si masura rezistenta intre cele 2 fire pentru incalzire, de obicei albe. Trebuie sa fie intre 1 si 20 Ohm, apoi sa stergi eroarea. Daca reapare, alta sonda.

Am si eu fix aceeasi problema acum cu sonda de dupa catalizator. Am comandat o sonda Bosch universala, care e semnificativ mai ieftina. Se refoloseste mufa de la sonda originala, 200 ron fata de 500-600 una originala.


LE Aparent pentru XEP nu merge cea universala.
http://www.bosch-lambdasond...gue_2014_2015.pdf
  • danielul

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pt info @cristidb
Asa pacatoasa e sonda asta? Legat de eroarea din bord, cea descrisa de mine mai sus (error code: 00141 - sensor heater circuit malfunction), am inteles bine, e de la aceasta sonda?
Pe curand!
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
o sonda delphi nu costa nici 200 lei, decat sa mergeti si chestii "universale" luati o delphi si nu aveti probleme. Eu unul am ambele sonde Delphi si nu am nicio problema.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pune link la un magazin unde se gaseste sonda delphi. Eu nu am gasit.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
epiesa autoeco autobip si in orice magazin de profil care lucreaza cu autonet
referinte ca si coduri: ES10789 ; ES10789 pt reglaj, iar pt control/diagnoza (dupa catalizator) ES10791.
  • Diuca Tudorel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salut este vreo diferenta intre sondelr lambda? Adica au roluri diferite?
  • viulian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Daca schimb sonda lambda 1 se rezolva si celelalte probleme de pe tichetul atasat ?
Nu stiu daca masuratoarea s-a facut corect la temp. de 32 grade.
Lambda 1 indica corect pe diagnoza, mecanicul spune ca pe diagnoza se verifica direct sonda, insa pe testerul de gaze s-ar determina valoarea ei din masurarea altor parametri.

Masina este Astra H benzina Z16XEP


Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR