Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • crisstii

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua si salut la toata lumea !
Deschid acest subiect in speranta ca voi putea gasi o rezolvare pentru masina unui prieten de al meu ( care nu prea le are cu internetul).
Masina e Opel ASTRA G z16XEP TWINPORT an fabricatie 2005. 95000 KM
Problema sta in felul urmator: cand incerci sa mergi constant in vitezele 1,2 si chiar 3 pe la 1500-2000 RPM masina trage cu niste smucituri destul de pronuntate, nu merge constant.
Mentionez ca motorul cat este RECE nu are aceasta problema ci doar dupa ce se infirbanta ( iarna cat a fost rece nu a avut aceasta problema).
Dupa 2200 RPM aproximativ se simte din ce in ce mai putin.
In rest se tureaza normal (a prins 90 in treapta 2 , vreo 6000 RPM ) , motorul are putere normala, consum decent.
Masina a fost pusa pe tester de 3 ori, prima oara a dat eroare senzorul lambda, pe care l-a schimbat, dar problema nu disparuse nici dupa schimbare de aceea a mai facut inca 2 testari dar fara nici un cod de eroare.
De obicei foloseste benzina petrom 95, dar pentru o luna a pus si Rompetrol efix 95 dar tot fara rezultat.
Am tot cautat pe zeci de forumuri, am citit sute de pagini ... dar fara noroc.
Skip ads

  • crisstii

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2010

  • Mesaj Privat
NU stie nimeni ?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am niste fluctuatii ciudate la relantiu ce se manifesta mai ales in gama 75- 90 grdC. Cat e rece , la fel ca la tine nu face asa. Banuiesc ca este senzorul de temperatura , dar pe bord indica normal . Deci ?
  • IonutVD

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 X25XEi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Eu am patit-o la fel...dupa ce am trecut de 35k km. Se manifesta la fel in treptele 1 si 2, atunci cand incercam sa mentin viteza constanta intr-o turatie relativ joasa. "Smuciturile" au disparut dupa ce am schimbat bujiile (care ar fi trebuit schimbate la 30k - lucru pe care, probabil, reprezentantele nu-l stiu), la revizia de 40k km.

L.E.: @ddf, am avut si fluctuatii de relanti. Au aparut la vreo 3 luni si 5000 km dupa ce am luat masina. N-am corelat manifestarea cu temperatura motorului, dar am scapat de fluctuatii cand am trecut de la benzina CO 95, la CO 100( cel putin pe pompa! Smile ).
  • georgex2

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 1.6twinport
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
curata egr-ul ,clapeta de acceleratie si schimba sonda lambda de pe admisie.problema 100 la suta rezolvata
  • thisadi

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sonda lambda de pe admisie? unde-i asta? ... din putina mea stiinta, credam ca sonda (sau sondele) lamnda citeste (citesc) niste valori ale gazelor de pe evacare.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
georgex2 a scris:schimba sonda lambda de pe admisie

Asta chiar ca trebuie sa o vad. Laughing
  • thisadi

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
apropo: fratilor, cu ce solutie ati reusit sa curatati EGR-ul, ca m-am chinuit vreo jumate de zi, cu toate solutiile pe care le-am avut la indemana prin garaj (spray curatat carburatoare, wd40, MOs2, Tix, etc) , si tot negru l-am pus pe masina.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Exista la Praktiker o solutie de spray pentru curatat carburatoare. Merge brici : pret 15 ron
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai bun, dupa parerea mea, e Decarbusolv.
  • scorpyyy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
crisstii a scris:NU stie nimeni ?


am aceleasi probleme cu un opel din 2003 astra g z16xep nu trage deloc si am fluctuatii si in relantii masina se accelereaza singura !am fost la un service am bagat-o pe tester si mi-au spus ca e din calculator si trebuie schimbat !aveti idee cat este un calculator la mana a 2 a?
  • danilo2683

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
In primavara si eu am avut aceeasi problema la astra g 1.6 16v . din 2000 nu mi tragea motoru cand se incalzea,mergea si in suturi si nu aveam demaraj. dimineata cand porneam motoru sau era mai racoare mergea uns fara probleme dar dupa ce se incalzeala 10-15 min ma rugam de masina sa pot depasi un tir sau mai multe masini .Am facut vreo 2 testere degeaba pana a m ajuns la un al treilea dastept si mi-a verificat puntea cu fise de la bujii si una nu dadea scateie si a trebuit sa o schimb (450 ron inclusa si manopera) asa ca vedeti si voi cu meseriasi care vin cu fel si fel de idei Question Idea :arrow:de atunci nu mai am probleme de genu Surprised asta
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
crisstii a scris:Buna ziua si salut la toata lumea !
Deschid acest subiect in speranta ca voi putea gasi o rezolvare pentru masina unui prieten de al meu ( care nu prea le are cu internetul).
Masina e Opel ASTRA G z16XEP TWINPORT an fabricatie 2005. 95000 KM
Problema sta in felul urmator: cand incerci sa mergi constant in vitezele 1,2 si chiar 3 pe la 1500-2000 RPM masina trage cu niste smucituri destul de pronuntate, nu merge constant.
Mentionez ca motorul cat este RECE nu are aceasta problema ci doar dupa ce se infirbanta ( iarna cat a fost rece nu a avut aceasta problema).
Dupa 2200 RPM aproximativ se simte din ce in ce mai putin.
In rest se tureaza normal (a prins 90 in treapta 2 , vreo 6000 RPM ) , motorul are putere normala, consum decent.
Masina a fost pusa pe tester de 3 ori, prima oara a dat eroare senzorul lambda, pe care l-a schimbat, dar problema nu disparuse nici dupa schimbare de aceea a mai facut inca 2 testari dar fara nici un cod de eroare.
De obicei foloseste benzina petrom 95, dar pentru o luna a pus si Rompetrol efix 95 dar tot fara rezultat.
Am tot cautat pe zeci de forumuri, am citit sute de pagini ... dar fara noroc.

Mie mi se intampla cam la fel ca mai sus dar mi se si aprinde cheita in bord am pus-o pe tester mi-a sters erorile am schimbat senzor turatie vibrochen am controlat tot cablajul , cand o accelerez peste 3000 nu mai trage si merge in suturi dar numai dupa ce se incalzeste motorul
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Are cineva vro idee?
  • ionescutudorel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua
am si eu un opel vectra 1996, 1.6, 16v, se tureaza cand merg cu ea la relantiu, fluctuatii, in timpul mersului cand accelerez brusc se innoada, se inneaca, parca nu i vine benzina indeajuns
i-am schimbat filtrele, i-am pus aditiv de curatat injectoarele
are cineva vreo idee
inca nu am reusit sa o pun pe tester ptr ca are firele taiate sau intrerupte de la calculator
si inca ceva mi se aprinde un bec galben in bord , am inteles ca ar fi cel ce simbolizeaza motorul, si asta se intampla cand bag piciorul in acceleratie
daca merg la relantiu nu are nici o belea
va multumesc anticipat
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Curata clapeta de acceleratie si daca tot asa face curata si egr-ul.
  • ionescutudorel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sper sa fie asta solutia, numai bine va doresc si drum intins fara probleme
  • ghidiac

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Buna tuturor
Sunt si eu posesorul unui astra h 2005 motor z16xep si dupa segmentare, schimb simeringuri supape, garnitura chiuloasa, rectificat chiuloasa (am reusit sa ovalizez chiuloasa mergand fara apa in instalatia de racire), am urmatoarea manifestare:
- cu motorul rece (cat timp este activ socul) nu ma lasa sa turez motorul peste 1500-1600 rpm, se plafoneaza si parca imi taie alimentarea, scade turatia dupa care urca iarasi si tot asa;
- in momentul in care motorul ajunge la temperatura optima (peste 90 grade) acea plafoare creste pe undeva in jurul a 2100-2500 rpm;
- in timpul mersului cand motorul ajunge la turatia respectiva, masina smuceste violent;
- daca tin acceleratia pana la podea moare motorul si mi se aprinde check engine - cranakshaft position sensor (p0335);
- am schimbat senzorul dar am aceleasi manifestari;
In momentul de fata in afara de eroarea de mai sus (dar nici aia intotdeauna) nu apare nimic pe tester, iar valorile masurate sunt in limite, dupa spusele electricianului. Deja de aproape doua luni umblu cu ea cand la electrician cand la mecanic si nu ii da de cap nimeni.
In speranta ca ma poate indruma cineva, asta bineinteles dupa ce am petrecul muuuuuulte ore pe forumuri negasind nimic concret, as avea o intrebare:
- Este posibil ca roata dintata de pe crankshaft (cea care da impulsuri senzorului) sa nu fie montata pe pozitie ? Intreb asta deoarece in momentul in care distributia este in punctul 0, dintii lipsa de pe respectiva roata nu sunt in dreptul senzorului.
Multumesc anticipat.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut am acelasi tip de motor si am avut aceeasi problema , bine in prealabil nu am schimbat nimic la motor si nici nu am facut nici o interventie majora,la mine s-a intamplat deodata , tot crankshaft sensor dar facea probleme doar dupa ce sa incalzea motorul , schimbat senzor , vreificat cablaj si problema presista problema la mine era din ECU (calculator) azi am fost la un baiat la Iasi si mi-a rezolvat problema masina merge normal .
  • ghidiac

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi-au spus ca ECU e ultimul care se ia in calcul a fi defect. Ai putea te rog sa-mi spui la tine in ce a constat remedierea problemei (reparatie lipitui, inlocuire ECU, resoftare ...).
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR