RTD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salutari. Am cumparat de curand un opel astra g, ce a avut conversie, si schimbare de motor.
Masina se comporta exemplar, nu am martori aprinsi in timpul rularii.
In schimb, atunci cand pun o frana mai tare, se aprinde martorul de TC si ABS si raman fara ABS.
Codurile de eroare sunt:
U2108 - TC/ABS - No communication (Permanent)
P0500 - Vehicle speed sensor circuit - Malfunction (Permanent)
Codul de pe pompa de ABS este "EL". Sunt sanse sa fie echipata cu TC? Dar facandu-se conversia sa se fi pierdut pe drum, sau cum, si ce pot verifica ? Nu detin un opcom sa pot verifica starea, ci doar un autocom.
Mentionez ca pe cutia de viteza, am identificat un senzor ciudat cu 3 pini, atasat poza.
Toti senzorii abs de la roti functioneaza, ca sa eliminam legatura cu P0500, cred ca senzorul de pe cutie are o anumita legatura.
Poze senzor:poza1 poza2
MODEL: Astra G Bertone 2001
MOTOR: Z18XE
Masina se comporta exemplar, nu am martori aprinsi in timpul rularii.
In schimb, atunci cand pun o frana mai tare, se aprinde martorul de TC si ABS si raman fara ABS.
Codurile de eroare sunt:
U2108 - TC/ABS - No communication (Permanent)
P0500 - Vehicle speed sensor circuit - Malfunction (Permanent)
Codul de pe pompa de ABS este "EL". Sunt sanse sa fie echipata cu TC? Dar facandu-se conversia sa se fi pierdut pe drum, sau cum, si ce pot verifica ? Nu detin un opcom sa pot verifica starea, ci doar un autocom.
Mentionez ca pe cutia de viteza, am identificat un senzor ciudat cu 3 pini, atasat poza.
Toti senzorii abs de la roti functioneaza, ca sa eliminam legatura cu P0500, cred ca senzorul de pe cutie are o anumita legatura.
Poze senzor:poza1 poza2
MODEL: Astra G Bertone 2001
MOTOR: Z18XE