Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • AlexanderVlad

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salut! Sunt proaspat posesor de Opel Astra H GTC an 2008. Acum 2 zile am inlocuit lampile spate originale cu unele cu led. Problema este ca pe partea stanga,ledurile care sunt pentru frana stau mereu aprinse,iar daca calc frana ,intensitatea ledurilor creste. Aceasta problema apare doar faca aprind ambele pozitii(stanga-dreapta). Daca las aprinsa doar partea stanga,atunci acele leduri pentru frana nu se mai aprind. De la ce poate fi aceasta problema? Sper ca intelegeti ce vreau sa zic.
Multumesc anticipat


MODEL: Astra 2008
Skip ads

  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Masina e proiectata pt becuri cu filament, orice alta modificare/tunning gen LED, becuri de alte puteri sau amperaje decat cele din fabrica, etc dau ca rezultat comportamente descrise, calculatoarele de lumini pe spate (sau REC asa cum se numeste pt tot ce tine de electrica spate) nu stiau in 2008, din pacate de alte becuri decat cele clasice cu filament.
  • AlexanderVlad

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Inteleg,dar vad pe net multe GTC-uri cu modelul asta de stopuri fara aceastã eroare,chiar si pe strada am vazut...nu inteleg care ar fi totusi problema la mine. Normal sunt plug and play
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Bunã, nu sa specificat ce becuri cu led au fost puse, multe chinezarii nu au rezistenta de simulare filament si logic sa îi dea cu virgula la bietul REC... mai intai citiți care este diferența dintre un bec si o dioda iar apoi va puteți da seama unde sa gresit....
  • AlexanderVlad

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Stopurile se numesc ceva de genul "cardna" si au fost luate de pe un Opel Astra H Gtc din 2005 unde functionau fara probleme.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cumva iti apare in bord si eroarea de bec ars ? (E posibil sa nu iti apara dar tot asta detecteaza REC-ul).
Vezi care este diferenta dintre ledurile CAN-BUS si cele fara CAN_BUS ... poate iti dai seama de unde e eroarea.
De curiozitate ... la ITP ce faci ? Banuiesc ca iti pui vechile lampi doar cat te duci pana la ITP si inapoi ... nu ?
  • AlexanderVlad

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Nu imi da nicio eroare de bec ars. Si pentru TÜV, cel putin aici in Germania, nu trebuie sa le schimb. Sunt omologate!
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Bunã, dacã acolo funcționau atunci ia dacã poți și REC sigur are alt model... mașina ce o ai tu este mai nouã deci alte componente interne (REC).
p.s. cred cã te descurci și cu op-com la resetat și schimbat REC... oricum ai nevoie de car pass la ambele mașini cea donoare și actuala.
  • AlexanderVlad

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Daca asta este singura varianta,atunci o las asa sau ii montez inapoi lampile originale. Prea multa bataie de cap. Ma gandeam ca ar fi si alte probleme,gen un scurt pe instalatie,sau vreo masa...multumesc oricum pentru sfat.
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Bunã, instalațiile aparent is la fel dar... mai știi ce economii au fãcut constructorii? Nu este scurt sau masã întreruptã atâta timp cât cu stopurile originale funcționeazã perfect, singura chestie plauzibilã REC diferit care nu vrea mușchii lui sã meargã cu ele sau cel ce ți-a vândut nu a spus tot adevãrul despre cum au fost montate pe mașina lui.
  • AlexanderVlad

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Ideea e ca l.am intrebat pe ala daca sunt plug and play si a zis ca da. Nu trebuie facuta nicio modificare. Oricum,vad maine daca rezolv ceva cu ele,daca nu le vand. In maxim 2 zile se vand.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Acidutzu nu s-a referit strict la omologare piesei ci la rar. Din cate stiu eu si in germania esti obligat sa treci in brief modificarile aduse automobilului.
  • AlexanderVlad

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Nu esti obligat sa treci totul. Sunt unele piese,de exemplu stopurile care au E-Prufzeichnen si atunci nu ai nevoie de omologare.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Probabil, la licitatiile de pe net in majoritatea cazurilor erau trecute in talon si stopuri/faruri schimbate daca nu erau cele originale
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR