GeorgEL.C
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Franta
- Masina: Agila 2009 K10B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2021
- Mesaj Privat
GeorgEL.C
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Franta
- Masina: Agila 2009 K10B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2021
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pune linistit cutia, senzorul nu il conectezi nicaieri. El este numai un SW (contactor) care lasa sistemul sa actioneze demarorul (electromotor) numai daca schimbatorul este pe N (liber).
Cutia seamna perfect cu cea de pe Agila A, japoneza botezata de Opel ca F12. Singura lor problema era ca nu se schimba uleiul la 30,000km (rodaj) dupa care clasic pe la 90-120.000km.
A ta ce a patit ?
Cutia seamna perfect cu cea de pe Agila A, japoneza botezata de Opel ca F12. Singura lor problema era ca nu se schimba uleiul la 30,000km (rodaj) dupa care clasic pe la 90-120.000km.
A ta ce a patit ?
GeorgEL.C
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Franta
- Masina: Agila 2009 K10B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2021
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pentru un rulment cumperi o cutie? Eu bãnui cã este poziția 23 de aici https://7zap.com/en/part/OPEL/4705103/
Cunosc destul ce le poate capul, nulitãți bipede care cel puțin prin 90-94 când am fost eu ne credeau atunci cazuti din copac. Vezi poate gasești un service cu un roman, polonez, rus, basarabean...eu m-am înțeles bine cu un tunisian, eu îl învãțãm electronicã auto care pe atunci era simplã și el sa pilotez. Deh, el era mecanic și pilot dar de cele cu patru roți nu zburãtoare.
Cred cã și la tine se aplica regula dinții și mașina se fac in tara.
Cunosc destul ce le poate capul, nulitãți bipede care cel puțin prin 90-94 când am fost eu ne credeau atunci cazuti din copac. Vezi poate gasești un service cu un roman, polonez, rus, basarabean...eu m-am înțeles bine cu un tunisian, eu îl învãțãm electronicã auto care pe atunci era simplã și el sa pilotez. Deh, el era mecanic și pilot dar de cele cu patru roți nu zburãtoare.
Cred cã și la tine se aplica regula dinții și mașina se fac in tara.
GeorgEL.C
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Franta
- Masina: Agila 2009 K10B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2021
- Mesaj Privat
Mai facut sa rad la ultima afirmatie…😜
1 dintii nu mi iam mai « facut » in tara de vro 7 ani
2 masina se repara inainte de a pleca cu ea la drum… adica in tara in cazul meu
Anyway.. doar demontaj.. montaj ii undeva la 300€
O cutie reconditionata undeva pe la 900€
SH ii undeva la 450-500€ Cu vro 90k km
Asa ca si sa gasesc un « neam « dea meu, platesc manopera ca na, suntem in Franta (schimba 4 placute de frana si ia 70€ )
Ma gandeam sa cumpar cutia si o pun eu.., nui ce mare filosofie… doar sa fie buna la un pret bun.
Acum stiu ce caut makar am lamurit asta MFT cu codul ZVO
1 dintii nu mi iam mai « facut » in tara de vro 7 ani
2 masina se repara inainte de a pleca cu ea la drum… adica in tara in cazul meu
Anyway.. doar demontaj.. montaj ii undeva la 300€
O cutie reconditionata undeva pe la 900€
SH ii undeva la 450-500€ Cu vro 90k km
Asa ca si sa gasesc un « neam « dea meu, platesc manopera ca na, suntem in Franta (schimba 4 placute de frana si ia 70€ )
Ma gandeam sa cumpar cutia si o pun eu.., nui ce mare filosofie… doar sa fie buna la un pret bun.
Acum stiu ce caut makar am lamurit asta MFT cu codul ZVO