Vlad88
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2019
- Mesaj Privat
Vreau o pãrere de la cei ce și-au fãcut conversie de la volantã cu masã dubã la masã simplã. Vreau sã fac și eu acest pas, dupã ce în urmã cu un an am înlocuit volanta cu masã dublã tot cu una cu masã dublã ( întreb kitul de ambreiaj nou Luk ) iar dupã un an a început sã batã iar. Se manevreazã mai greu mașina? Nu mã intereseazã cã ar fi mai zgomotasã, pur și simplu vreau sã știu dacã pedala se apasã mult mai greu sau nu. Mulțumesc.
MODEL: Vectra 2008
MOTOR: Z19DTH
MODEL: Vectra 2008
MOTOR: Z19DTH
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Eu zic sa stai calm cu treaba asta , pt. ca nu va fi mai zgomotoasa , va trepida din toate incheieturi si vei strica altceva . Volanta cu masa duble este special facuta cu niste arcuri intre cele 2 mase pt. a prelua socurile produse de motoarele diesel , iar daca tu pui una simpla , toate acele socuri se vor transmite in caroserie , pur si simplu iti va trepida toata masina si in relanti si in mers. Alegerea este a ta.
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Sunt de aceeași pãrere cu RADU FLORIAN, o sa ai probleme cu multe subansamble(tampoane,linia eșapament,planetarele, șamd..) din cauza șocurilor. Nu știu cum de te-a lãsat asa repede Kit-ul ambreiaj. Eu am mașina din iunie 2010, și nu am schimbat Kit-ul în 175 de mii fãcuți de mine, 255 de mii pe bord.Dieselul este foarte pretențios, când schimbi agresiv treptele inferioare, se simt șocuri foarte puternice..
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Si eu recomand sa schimbi tot cu masa dubla. E anormal cum ti-a picat tie intr-un an, poate ai soft la 200 de cai si o conduci sport ? Eu am Z19DT pe Vectra si am schimbat tot kitul de ambreiaj cu unul LUK prin 2011-2012 cred, (are 10 ani) si nu da semne de oboseala.
Am un prieten care a avut o Astra H cu DTH si soft, avea 200 de cai, a forjat-o si a schimbat 3 volante pe garantie (intr-un an). Nu spun ca e cazul tau, nu vreau sa te atac cumva, doar intreb daca stilul de condus e ceva mai agresiv, in mod "normal" volanta trebuie sa te tinta cel putin 100k km.
Am un prieten care a avut o Astra H cu DTH si soft, avea 200 de cai, a forjat-o si a schimbat 3 volante pe garantie (intr-un an). Nu spun ca e cazul tau, nu vreau sa te atac cumva, doar intreb daca stilul de condus e ceva mai agresiv, in mod "normal" volanta trebuie sa te tinta cel putin 100k km.
VCirja52
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2021
- Mesaj Privat
Vã salut. Tot eu sunt dupã un an de la postare și montaj. Am fãcut deja aceastã conversie folosind un kit de pe ebay. 240lire a fost distracția.Mașina nu trepideazã mai mult. Treptele se schimbã mult mai repede, se tureazã mult mai ușor. Per total sunt mulțumit. Mașina dezvoltã aproximativ 200 cai. Swirl flaps off, egr off, dpf off și acum și aceastã conversie la masã simplã. 30.000km au trecut și merge ca în prima zi. Stimã.