nello76
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2016
- Mesaj Privat
MODEL: Insignia 2009
- danielsabine
- **
- 105 mesaje
- din 16 Feb 2012
- Insignia 2008 A20DTJ
- Alta tara
danielsabine
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2008 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
nello76
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2016
- Mesaj Privat
- danielsabine
- **
- 105 mesaje
- din 16 Feb 2012
- Insignia 2008 A20DTJ
- Alta tara
danielsabine
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2008 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2012
- Mesaj Privat
LCiont
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2019
- Mesaj Privat
Insignia 1.4 turbo aceleasi simptome.
Mers la mecanic schimbat capac culbutori pentru ca tragea aer fals.dupa 3 luni aceeasi problema.
Merg la reprezentanta-trage aer fals pe la capacul de culbutori.
Ma intorc la mecanicul de prima data unde am schimbat capacul cu unul original-1700 ron,el tot o tine ca nu are cum sa fie capacul.
Ia din dezmembrari un capac,il pune,masina facea la fel.
Mi-a dovedit ca nu e capacul.
Oare ce faceau aia din reprezentanta daca il schimbau din nou si facea la fel?
Dupa lungi cautari,pare ca ar fi pcv valve,purge valve,asa am gasit in engleza.
Ma gandesc ca in romana e valva de purjare dar nu am gasit poze cu ea.
Va anunt dupa ce o schimb daca s-a rezolvat problema.
Testul pentru a vedea daca trage aer fals este simplu.

DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
Corect scris, ar fi fost în felul urmãtor:
“ Și dacã ești în altã țarã, ai uitat sã scrii corect românește...?! “
Observi diferența? Înainte sã critici, fii sigur cã nu faci tu greșeli, pentru a nu fi criticat mai târziu! Dar, ce sã-i faci, nu toți știu sã-și configureze tastatura!
RRay
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat
Daca filtrul e imbacsit nu inteleg de ce s-ar smucii masina. Daca nu s-a facut regenerarea DPF atunci motorul nu mai poate sa traga si te limiteaza la 2500-3000 de ture ca sa nu avarieze turbosuflanta.