2mm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2019
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua, imi pare rau sa va dau eu vestile rele dar masina dumneavoastra "are apa la supapa sau n-are ungere la scurgere", cam atat va pot spune din descrierea facuta de dvs.
Serios acuma, posibile cauze:
- Daca motorasul se aude undeva din mijlocul bordului, este normal (asa face la toate), se misca clapetele de la distribuitorul de aer. Nu se misca continuu, dar din cand in cand se aude un bazait. Eu l-am auzit si la 30 min de la oprirea motorului.
- Daca motorasul se aude din portiera, atunci (in cazul in care aveti Twin Top - decapotabila) geamul ar trebui sa coboare aprox 1,5 cm la deschiderea portierrei ca sa poata iesi de sub cheder. La cele cu plafon / portiere clasice nu se intampla asta.
- Daca este ars releul pt rezistente ventilator habitaclu, atunci acesta am functiona continuu atat timp cat nu este scoasa borna la baterie (nu depinde de deschiderea portierei). La mine nu se mai oprea ventilatorul nici dupa 15 min. Este pozitionat in spatele torpedoului (cutiei de acte), sub bord se aude in fata pasagerului din dreapta.
- Daca ramane blocat releul de la pompa de benzina, aceasta ar putea functiona continuu, tot asa pana este scoasa borna la baterie si nu depinde de deschiderea portierei. Zgomotul s-ar auzi undeva de sub bancheta din spate. Am patit la o alta marca de masina chestia asta, s-a rezolvat prin inlocuirea releului.
- Despre problema cu radio / navigatie nu stiu ce sa va spun. Este originala ? Este After Market ? PROBABIL este arsa siguranta sau intrerupt firul de + permanent pentru sistemul audio si astfel isi pierde setarile cand opriti motorul, dar e doar o presupunere.
Va rog sa dati mai multe detalii. O zi buna va doresc.
Serios acuma, posibile cauze:
- Daca motorasul se aude undeva din mijlocul bordului, este normal (asa face la toate), se misca clapetele de la distribuitorul de aer. Nu se misca continuu, dar din cand in cand se aude un bazait. Eu l-am auzit si la 30 min de la oprirea motorului.
- Daca motorasul se aude din portiera, atunci (in cazul in care aveti Twin Top - decapotabila) geamul ar trebui sa coboare aprox 1,5 cm la deschiderea portierrei ca sa poata iesi de sub cheder. La cele cu plafon / portiere clasice nu se intampla asta.
- Daca este ars releul pt rezistente ventilator habitaclu, atunci acesta am functiona continuu atat timp cat nu este scoasa borna la baterie (nu depinde de deschiderea portierei). La mine nu se mai oprea ventilatorul nici dupa 15 min. Este pozitionat in spatele torpedoului (cutiei de acte), sub bord se aude in fata pasagerului din dreapta.
- Daca ramane blocat releul de la pompa de benzina, aceasta ar putea functiona continuu, tot asa pana este scoasa borna la baterie si nu depinde de deschiderea portierei. Zgomotul s-ar auzi undeva de sub bancheta din spate. Am patit la o alta marca de masina chestia asta, s-a rezolvat prin inlocuirea releului.
- Despre problema cu radio / navigatie nu stiu ce sa va spun. Este originala ? Este After Market ? PROBABIL este arsa siguranta sau intrerupt firul de + permanent pentru sistemul audio si astfel isi pierde setarile cand opriti motorul, dar e doar o presupunere.
Va rog sa dati mai multe detalii. O zi buna va doresc.