NewLook
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Știu cã s-a mai discutat despre aceastã eroare ( aceste erori ) de foarte multe ori pe forum și am citit fiecare anunț in parte, dar se pare cã nu regãsesc problema mea in niciunul dintre postari.
Am un Astra J A16XER și de ceva vreme mã confrunt cu magica eroare " Service ESP și cheița ". Eroarea este aleatorie ( uneori la pornirea de pe loc, uneori in mers ). Cand îmi da eroarea la pornirea motorului, motorul pornește mai greu " țin mai mult la automat ",sau la mai multe chei, iar în mers simt in momentul in care dã aceastã eroare simt ca un " zvâc " în motor, nu mai am turometru( cade la 0 și ramane acolo de tot ), iar masina se simte puțin altfel, parcã nu ar trage asa bine ( dar cred ca asta simt doar eu, pentru cã nu este o schimbare majorã dar cunoscând bine masina eu o simt ).
Am fost la mai mulți mecanici iar niciunul nu a reușit sa-i dea de cap. Pe tester nu apare niciodatã eroare de ESP, ci din contrã, am mereu eroarea de senzor ax cu came. Erorile au fost sterse de câteva ori, iar dupã ce a dat Eroare ESP am avut dinnou pe tester eroarea de senzor ax cu came.
Unii au spus cã nu are legãturã, alții cã ba are dar nimeni nu gãsește buba. Explicația unuia dintre mecanicii la care am fost si care m-a bãgat în eroare mai mult de cât eram, a fost cã: " face conflict si dã în bord eroarea de ESP, ca nu are ce eroare sã dea pentru senzor ax cu came in bord si gen sa te avertizeze sa pui testerul sa vezi ce are ". Puțin ilogic pentru mine, ca eu zic ca mai logic sã dea Check Engine, dar in fine.
S-au incercat diferite metode de cãtre mecanici , chiar si curãțare senzor turatie + senzor ax cu came + capãtã accelerație ( țin sa mentionez ca erau foarte curati senzorii si clapeta, ca noi nouțe )
Dupã curãțare accelerație am mai avut o problemã, cã mecanicul nu dãduse borna jos si dupa curãțare masina se tura singurã pânã în 3000 Și revenea la 900 si iar urca la 3000 si fãcea asta mereu. Ni s-a spus cã trebuie " reabilitata clapeta de acceleratie" ( nu mai stiu daca acesta era cuvântul ) , dar in orice caz trebuia sa dam borna jos, sa lãsãm masina asa 15 min, dupã care isi revenea. Nu s-a întâmplat asta.
Am ajuns la un alt mecanic care lucrase pe la GM si avea ceva softuri, i-mi resetase valorile de pe clapeta + sonda lambda si ce mai fãcuse pe acolo ) . I-am explicat si lui eroarea si la fel, nu a gãsit nimic. El a spus sa merg la el exact cand da eroarea, sa nu mai opresc motorul si sa puna el testerul sa vadã. M-am plimbat o zi intreaga cu masina, dar eroarea tot nu a aparut.
Acum dupã ceva vreme, nu am rezolvat treaba, ba din contrã uneori cand o accelereze balbaie motorul, parcã ar da in nas, iar la coborâre cu Temporar-ul activ, sau fãrã, doar in frana de motor simt "zvâcuri, balbaieli"
Ce pot sã îi mai fac? Sa schimb senzorul chiar daca unii au spus cã e bun si nu are rost? Ce sa mai incerc?
Mersi mult daca va bateti capul cu problema mea si sunteti dispuși sã mã ajutați!
Am vãzut cã, cu ajutorul vostru si experienta s-au rezolvat probleme mari, ce nici reprezentantele nu le gasesc sau stiu mereu !
Scuze inca o data daca supãr pe cineva cu postul ( gen, asta a mai fost postat ) , dar eu am citit fiecare post in parte si nu am gasit !
P.S
Imaginea este preluatã, nu este de pe masina mea, dar este exact aceeași imagine a erorii . Eu le-am sters din telefon sã nu le mai vad, de nervi )
Respect !
MODEL: Astra 2010
MOTOR: 1.6 A16XER
Știu cã s-a mai discutat despre aceastã eroare ( aceste erori ) de foarte multe ori pe forum și am citit fiecare anunț in parte, dar se pare cã nu regãsesc problema mea in niciunul dintre postari.
Am un Astra J A16XER și de ceva vreme mã confrunt cu magica eroare " Service ESP și cheița ". Eroarea este aleatorie ( uneori la pornirea de pe loc, uneori in mers ). Cand îmi da eroarea la pornirea motorului, motorul pornește mai greu " țin mai mult la automat ",sau la mai multe chei, iar în mers simt in momentul in care dã aceastã eroare simt ca un " zvâc " în motor, nu mai am turometru( cade la 0 și ramane acolo de tot ), iar masina se simte puțin altfel, parcã nu ar trage asa bine ( dar cred ca asta simt doar eu, pentru cã nu este o schimbare majorã dar cunoscând bine masina eu o simt ).
Am fost la mai mulți mecanici iar niciunul nu a reușit sa-i dea de cap. Pe tester nu apare niciodatã eroare de ESP, ci din contrã, am mereu eroarea de senzor ax cu came. Erorile au fost sterse de câteva ori, iar dupã ce a dat Eroare ESP am avut dinnou pe tester eroarea de senzor ax cu came.
Unii au spus cã nu are legãturã, alții cã ba are dar nimeni nu gãsește buba. Explicația unuia dintre mecanicii la care am fost si care m-a bãgat în eroare mai mult de cât eram, a fost cã: " face conflict si dã în bord eroarea de ESP, ca nu are ce eroare sã dea pentru senzor ax cu came in bord si gen sa te avertizeze sa pui testerul sa vezi ce are ". Puțin ilogic pentru mine, ca eu zic ca mai logic sã dea Check Engine, dar in fine.
S-au incercat diferite metode de cãtre mecanici , chiar si curãțare senzor turatie + senzor ax cu came + capãtã accelerație ( țin sa mentionez ca erau foarte curati senzorii si clapeta, ca noi nouțe )
Dupã curãțare accelerație am mai avut o problemã, cã mecanicul nu dãduse borna jos si dupa curãțare masina se tura singurã pânã în 3000 Și revenea la 900 si iar urca la 3000 si fãcea asta mereu. Ni s-a spus cã trebuie " reabilitata clapeta de acceleratie" ( nu mai stiu daca acesta era cuvântul ) , dar in orice caz trebuia sa dam borna jos, sa lãsãm masina asa 15 min, dupã care isi revenea. Nu s-a întâmplat asta.
Am ajuns la un alt mecanic care lucrase pe la GM si avea ceva softuri, i-mi resetase valorile de pe clapeta + sonda lambda si ce mai fãcuse pe acolo ) . I-am explicat si lui eroarea si la fel, nu a gãsit nimic. El a spus sa merg la el exact cand da eroarea, sa nu mai opresc motorul si sa puna el testerul sa vadã. M-am plimbat o zi intreaga cu masina, dar eroarea tot nu a aparut.
Acum dupã ceva vreme, nu am rezolvat treaba, ba din contrã uneori cand o accelereze balbaie motorul, parcã ar da in nas, iar la coborâre cu Temporar-ul activ, sau fãrã, doar in frana de motor simt "zvâcuri, balbaieli"
Ce pot sã îi mai fac? Sa schimb senzorul chiar daca unii au spus cã e bun si nu are rost? Ce sa mai incerc?
Mersi mult daca va bateti capul cu problema mea si sunteti dispuși sã mã ajutați!
Am vãzut cã, cu ajutorul vostru si experienta s-au rezolvat probleme mari, ce nici reprezentantele nu le gasesc sau stiu mereu !
Scuze inca o data daca supãr pe cineva cu postul ( gen, asta a mai fost postat ) , dar eu am citit fiecare post in parte si nu am gasit !
P.S
Imaginea este preluatã, nu este de pe masina mea, dar este exact aceeași imagine a erorii . Eu le-am sters din telefon sã nu le mai vad, de nervi )
Respect !
MODEL: Astra 2010
MOTOR: 1.6 A16XER
AMihai987
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salutare sînt foarte curios sper sã o rezolvi am aceași problemã la o Zafira si la fel ca tine mã plimb de la un maistor la altu mi-au ținut masina la testat 3 zile mau pus sã schimb senzorul de impulsuri ax came și fix pix masina merge la fel de rãu ca și a ta de acea caut și eu la fel ca tine peste tot pe net doarã gasesc pe cineva care sã fi și rezolvat problema. Succes și ție și mie.
NewLook
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2015
- Mesaj Privat
@AMihai987
Încearcã si varianta sã cureți si clapeta de accelerație, desfa doar capacul, dã borna jos de pe mașinã și vezi dacã cumva este murdarã ( depuneri ), iar daca este si nu știi sã o cureți, mergi sa o curețe cineva cã poate la tine asta este buba ( încercarea moarte n-are ), dar daca nu este sper sã ne ajute cineva, ca eu sincer nu stiu ce sã-i mai fac. Este maxim de neplãcut sã mergi la X mecanici și nimeni sã nu știe ce are. Nici sã o pun la vanzare nu pot. Nu-mi pot bate joc de alti oameni, vanzandule o masina care poate nu este stricata, dar nu merge cum trebuie !
Respect !
Off:
Scuze pentru unele greșeli din text, dar aveam autocorectul activ:))
Capãtã = clapetã
Temporar = Tempomat
Încearcã si varianta sã cureți si clapeta de accelerație, desfa doar capacul, dã borna jos de pe mașinã și vezi dacã cumva este murdarã ( depuneri ), iar daca este si nu știi sã o cureți, mergi sa o curețe cineva cã poate la tine asta este buba ( încercarea moarte n-are ), dar daca nu este sper sã ne ajute cineva, ca eu sincer nu stiu ce sã-i mai fac. Este maxim de neplãcut sã mergi la X mecanici și nimeni sã nu știe ce are. Nici sã o pun la vanzare nu pot. Nu-mi pot bate joc de alti oameni, vanzandule o masina care poate nu este stricata, dar nu merge cum trebuie !
Respect !
Off:
Scuze pentru unele greșeli din text, dar aveam autocorectul activ:))
Capãtã = clapetã
Temporar = Tempomat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- FAlexandru736
- *
- 1 mesaje
- din 20 Oct 2019
FAlexandru736
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salut eu sunt nou in club. Referitor la aceasta problema am avut-o si eu la acelasi model motorul pe benzina 85kw; eroare ESP+ check engine;masina tremura in relanti nu tragea si consuma enorm. Amfacut DIAGNOZA si mi-a dat eroare P0301 adica bobina de inductie. Am scimbat-o si masina merge ca inainte. Sfatul meu este ca inainte de toate sa faceti o diagnoza; va va scuti de multe drumuru,cheltuieli inutile si nervi.
NewLook
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2015
- Mesaj Privat
@FAlexandru736
Mersi mult de sfat Alexandru. Asta o sa fac. Voi merge la o reprezentanțã Opel sa-mi faca o diagnoza detaliatã, cã se pare cã altfel de testere nu gasesc nimic
Ai avut si oscilații de relanti la pornirea la rece + tremurat ? Ce mai observ ciudat la a mea este ca relantiul oscileazã foarte tare daca temperatura este sub 12-15° si peste 20-23°. Dacã afara sunt intre 15-20 nu oscileaza absolut deloc
La mine vad ca se amplificã acel " dat in nas " de il explicam in primul post . Se pare cã asta face mai mult cand este motorul rece din cate observ ( problema este noua si inca incerc sa îmi dau seama cum si cand face ). La rece, daca o accelerez mai tare balbaie motorul, ca și cum ar da in nas ( cine a avut dacie 1300,1310 stie ce inseamna sa dea in nas ) ), sau daca schimb într-o treapta superioarã iar motorul este puțin subturat, accelerez dar da in nas ( de exemplu sunt în a3-a la 2200-2500 rpm, dau a4a si cand accelerez da in nas pânã mai urca puțin in ture)
Mersi de ajutor !
Mersi mult de sfat Alexandru. Asta o sa fac. Voi merge la o reprezentanțã Opel sa-mi faca o diagnoza detaliatã, cã se pare cã altfel de testere nu gasesc nimic
Ai avut si oscilații de relanti la pornirea la rece + tremurat ? Ce mai observ ciudat la a mea este ca relantiul oscileazã foarte tare daca temperatura este sub 12-15° si peste 20-23°. Dacã afara sunt intre 15-20 nu oscileaza absolut deloc
La mine vad ca se amplificã acel " dat in nas " de il explicam in primul post . Se pare cã asta face mai mult cand este motorul rece din cate observ ( problema este noua si inca incerc sa îmi dau seama cum si cand face ). La rece, daca o accelerez mai tare balbaie motorul, ca și cum ar da in nas ( cine a avut dacie 1300,1310 stie ce inseamna sa dea in nas ) ), sau daca schimb într-o treapta superioarã iar motorul este puțin subturat, accelerez dar da in nas ( de exemplu sunt în a3-a la 2200-2500 rpm, dau a4a si cand accelerez da in nas pânã mai urca puțin in ture)
Mersi de ajutor !
NewLook
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutare dinnou tuturor !
Referitor la sfatul care mi l-a dat @FAlexandru ( multumesc mult de tot ), cam asta a fost problema si la mine. Sa va descriu in detaliu cam ce a fost la mine.
Am desfãcut frumos bobina de inducție sa o schimb iar surpriza mare a fost ca in 2 dintre cele 4 locase ale bobinei aveam foarte mult ulei si asemenea si cele 2 bujii aferente " fãceau baie in ulei " la propriu. Ceea ce însemna cã eu nu mai aveam scânteia pe 1 sau 2 bujii ( ma mir ca a mai pornit masina:)) ).
Bobina de inducție la mine nu avea nimic, nici bujiile. Am scos frumos tot uleiul cu o seringa ca sa nu intre acel ulei in motor, am scos bujiile, le-am curãțat, am pus totul inapoi si merge perfect.
Problema la mine era de la garnitura copacului culbutori ( sper ca asa se numeste ) , care a devenit foarte casantã, iar la turatie mare, crescând presiunea uleiului in motor ( eu circul mult pe autostrada) i-mi baga ulei la bujii si implicit bobina de inductie
Sper ca m-am facut inteles, iar daca mai aveti intrebari despre problema.mea va voi rãspunde cu plãcere!
Referitor la sfatul care mi l-a dat @FAlexandru ( multumesc mult de tot ), cam asta a fost problema si la mine. Sa va descriu in detaliu cam ce a fost la mine.
Am desfãcut frumos bobina de inducție sa o schimb iar surpriza mare a fost ca in 2 dintre cele 4 locase ale bobinei aveam foarte mult ulei si asemenea si cele 2 bujii aferente " fãceau baie in ulei " la propriu. Ceea ce însemna cã eu nu mai aveam scânteia pe 1 sau 2 bujii ( ma mir ca a mai pornit masina:)) ).
Bobina de inducție la mine nu avea nimic, nici bujiile. Am scos frumos tot uleiul cu o seringa ca sa nu intre acel ulei in motor, am scos bujiile, le-am curãțat, am pus totul inapoi si merge perfect.
Problema la mine era de la garnitura copacului culbutori ( sper ca asa se numeste ) , care a devenit foarte casantã, iar la turatie mare, crescând presiunea uleiului in motor ( eu circul mult pe autostrada) i-mi baga ulei la bujii si implicit bobina de inductie
Sper ca m-am facut inteles, iar daca mai aveti intrebari despre problema.mea va voi rãspunde cu plãcere!