Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
in primul rand buna seara tuturor,
am un astra de 2001 echipat cu y20dth 16v, pompa: 0470504015, iar calculatorul pompei: 0281001740, 200.000km
problemele au inceput 2-3 ani in urma cu scaderi de putere in sarcina si semnalul de bord aprins. am constatat ca daca opresc si repornesc e totul ok asa ca... nefiind frecvente simptomele am mers mai departe, mai ales ca pe la toate service-urile nu-mi spuneau decat: probleme la EGR (era exclus: l-am demontat, curatit de mai multe ori) sau daca spuneam ca am facut-o deja nu mai aveau timp de verificat motoarele de acest gen. masina a mers f bine in conditii de multe ori de ''stres maxim'' (pornire la sfert, turatii mari, viteza, niciodata fum etc) pana cand dupa o depasire cu motorul la maxim, la schimbarea in a 5 a a ramas la 1500 de rot/min. pornire la sfert dar rotatii max 1500-1700.
in service (sunt in italia) crytichal malfunction si verdict: pompa injectie (nu stiu nimic despre codurile de eroare ca nu intelegeam ce vorbeste italianul, iar de stat langa masina nici nu intra in discutie), cost de reparatie (cu manopera) 1750 de euro (am crezut ca fac infart)
stiam cate ceva despre defectiunile calculatoarelor de pompa, asa ca l am demontat si nu am gasit nimic in neregula cu exceptia unei mici topituri la banda cu circuitele din pompa, dar am crezut ca asa poate trebuie sa arate (nevazand o alta...), remontata, aceleasi simptome si am gasit un romanas care a zis ca cu 6-700 ma rezolva el. am acceptat (trebuie sa fi prost, ca daca nu, nu ai ce plati) si m-a rezolvat rupand banda de circuite si spunand-umi sa-mi iau tinicheaua de la poarta lui (tot in italia). daca pana atunci puteam sa merg pe strada cu 1500, acum trebuie s-o plimb eu pe masina cu platforma (la cat am plimbat-o cumparam alta pompa, ca platile le fac tot in euro la platforma).
am vorbit cam mult si nu v-am spus nimic, mai sunt si ''bebe'', sper sa nu fiu ster.
daca ma puteti ajuta in urmatorul fel: imi trebuie un calculator de pompa (nu-l gasesc, toti vor sa le trimit pompa la reparat), vreau sa o pot repune in forma initiala, aceea de a porni macar si dupa aceea s-o pot deplasa pe rotile ei, sau cu ceva ''materiale'' de demontat-remontat (sa pot s-o fac singur, cred ca stiu sa tin o cheie in mana, dar parca nu m-as apuca fara sa am ceva) pompa de pe masina, s-o pot macar plimba in sacosa, ca-mi pare rau sa arunc masina, ca mergea f bine, dar pana la urma mi-o sechestreaza politia ca nu am garaj si o plimb de la o parcare la alta cand ma cheama sa mi-o iau de acolo.
si inca ceva: am o 0470504003 luata de la dezmembrari (am incercat cu calculatorul ei, dar cred ca nu vrea pt ca e alta putere, cred ca 60kw).
imi cer scuze, dar nu am gasit ceea ce ma interesa pe mine pe nici unde pe forum
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai doua solutii:
1. cumperi alta pompa cu acelasi cod, pt ca tu ai probleme cu partea mecanica dar ai stricat si calculatorul ei;
2. cumperi alta pompa,egal ce cod are dar impreuna cu immo,cip si ecu de pe aceeasi masina.
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
multumesc marius pentru variante, dar esti sigur ca ar fi partea mecanica a pompei tinand cont de faptul ca circuitul (banda maro) din pompa pare ''impuscat''? si fi, te rog, putin mai explicit cu acel ''immo si cip'' (practic ce trebuie sa fie, nu sunt familiarizat cu termenii; pentru mine immo = universal decoding ! dar ca piesa....?)
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
immo arata ca un inel din plastic in care intra o mufa si este situat pe contact.Practic imbraca butucul la capatul in care bagi cheia in contact.
pt. a-l scoate se da jos butucul cheii.
cipul se afla in cheie si arata ca o bucata de ferita.
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ok, multumesc, credeam ca e vreo componenta ce are legatura (face parte) din injectie. dar dupa aceea nu trebuie sa introduc datele in calculatorul masinii pentru a recunoaste ''piesele'' respective? (am teroare de a merge la reprezentanta opel, pentru un cod de cheie in Romania mi-au luat 200 de ron, iar de la opel Germania am cerut oferta pentru pompa si mi-au dat un pret de 4900 de euro)
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
vb si cu baietii de la autotest din buzau . vezi ca au pagina pe net pt a afla numarul de telefon si vezi ce zic
autotest.ro
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ymhy te referi la banda dintre calculator si senzorul de unghi de avans
o poti comanda la piese auto noua este "in Craiova 140 euro" eu am reparato ca viata-i scumpa
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am sa-i contactez prin email, dar sigur vor vrea sa trimit pompa la ei si aici e problema mea ca daca o demontez si se rezolva cum o montez la loc (trebuie pusa in linie si ... doua axe cu came) mi ar trebui ceva indicatii sau niste foto daca are cineva (daca ai fost atent, sunt in italia si aici niciun mecanic nu face montaj daca nu ''face el'' reparatia.
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
exact costi, vad ca in imagine la tine pare rupta, a mea pare arsa de o tigara. dar aceasta banda e ''universala'' sau are particularitati de cod ? daca nu ''are treaba'' cu cod-ul calculatorului sau al pompei o pot folosi pe cea de la pompa cu 003?
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
DA are cod ,pai la capatul ei este un senzor cu doua suruburi de inox si la un cap este lipita la calculator . Vezi ca este cu tot cu garnitura de cauciuc
la mine se vede (codul)defapt gresesc, codul este pe banda dar la piese auto ti-l gasesc pe original dupa seria masinii. Eu am motor y20dth si pompa cu terminatie o15, dar inca nu am puso pe masina ca mai astepr un arculet si un senzor la ea de la. D-ul Mariusnapcori mi-a spus si alt secrec de niste puncte de calaj dar nu le-am gasit.
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si la mine e acelasi motor si acelasi cod de pompa, dar din cate vad pe banda de la mine e un cod diferit de al tau: 1461455009. dl. marius ma puteti ajuta cu mai mult de variantele expuse mai sus, va rog?
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
costi, imi poti da ceva date despre firma aia din craiova sa pot vorbi cu ei? sau o persoana de incredere care sa se ocupe de problema mea careia sa i trimit banii pentru achizitionare (nu persoane care spun trimite banii in contul x, apoi nu le mai gasesti)
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Monteaza linistit senzorul de la pompa co 003,cel mult o sa creasca putin consumul,dar o sa porneasca si o sa poti sa mergi cu ea.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
YMHY daca cristi_bv iti spune, asea este sa sti. este tatic in ale electronicii, l-am citie eu.Dar ai grija mare la demontat pe langa pistol de lipit ,fludor,cositor ,iti.mai tre si o pompa de tras fludor,sa-l dezlipesti de la calculator.eu te pat ajuta cu piesa de la magazinul de piese auto dar tre sa vb.mai mult la tel. ca se comanda dupa seria caroseriei pe original si costa 5900 lei. vezi ca am mai discutat toate cele ,este un topic deschis de Andy ,,probleme motor y20dth,,
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ymhy ma che fai ?
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
e defect calculatorul de pompa,se poate repara,depinde de cod,de e cod de calculator nu trebuie data pompa jos,dai doar calculatorul,la astra merge si reparar si schimbat nu e ca la motor de 2,2,de vrei sa l repari uite un nr,0751541987,ai doar firele de taiat e cam inghesuit,sa le tai sa poata fi inapoi lipite
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nicoyulius ma poate incerca sa scoata senzorii afara.
ps. YMHY la y20dth avem o singura axa cu came ,sa pune fulia la vibrochen la semn ,dai capacul la culbutori jos,si tre sa ai camele ridicate un pic la pistonul nr 1.
  • YMHY

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salutare si in sfarsit am reusit sa repar masina de mai sus, mai bine zis sa fac rost de bani s-o duc intr-un service (reprezentanta bosch pt sisteme de injectie). pistonasul blocat (au taiat carcasa pompei sa incerce sa-l scoata), ma rog: revizionat pompa, schimbat calculator + schimbat pompa vacuum (second;au zis ca nu functiona?) 1600 de euro. (simptomele defectiunii pistonasului au fost ca nu se ridica mai mult de 1500-1700 rot)
acum (de cand am plecat din sevice) la relanti se aprinde cheita si prinde cu greu demaraj. dupa ceva timp ce o tin turata se stinge si intra in mersul normal, e totul in regula pana la urmatorul semafor cand o las la relanti). aveti vreo sugestie? am verificat furtunase, facut schimburi de consumabile, dar persista (am garantie pt lucrare 12 luni, dar nu mi vine sa ma intorc la service ca mi-au tinut-o o luna jumate). si o alta problema, seara am vazut ca apar fluctuatii de intensitate a luminii... Question
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Imi pare rau ca ai dat atatia bani pe reparatie.
Trebuia sa alegi una din cele 2 solutii expuse de mine la inceput si ramaneai cu 1000 euro in buzunar.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
YMHY, nu cred ca isi mai au rostul comentariile cum si de ce ai ales sa o repari asa, sunt convins ca ai avut tu motivele tale, dar imi dau seama cum te simti mai ales dupa suma platita.
ON: Primul pas in cazul tau ar fi sa citesti codul de eroare stocat si apoi ne putem da cu parerea.
Cele bune
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR