- ursu sorin
- OP
- 1 mesaje
- din 18 Jun 2018
- Astra 2005
- Vaslui
ursu sorin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2018
- Mesaj Privat
Buna. Am un opel insignia cumparat recent si am relantiul instabil dar are momente cand sta fix ( nu mult timp) . În mers nu am nici o problema . Ma pute-ti ajutã cu un sfat. Din ce am mai vazut pe internet poate sã fie regulatorul de presiune sau senzorul de presiune sau senzorul de turatie . Un sfat e bine venit. Multumesc
MODEL: Insignia
MOTOR: 2.0 , 130 cp, a20dth
MODEL: Insignia
MOTOR: 2.0 , 130 cp, a20dth
- NMadalinaStan
- *
- 2 mesaje
- din 23 Sep 2019
- Astra 2001 Z16XE
- Vrancea
NMadalinaStan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2019
- Mesaj Privat
- NMadalinaStan
- *
- 2 mesaje
- din 23 Sep 2019
- Astra 2001 Z16XE
- Vrancea
NMadalinaStan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2019
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
ursu sorin a scris:Buna. Am un opel insignia cumparat recent si am relantiul instabil dar are momente cand sta fix ( nu mult timp) . În mers nu am nici o problema . Ma pute-ti ajutã cu un sfat. Din ce am mai vazut pe internet poate sã fie regulatorul de presiune sau senzorul de presiune sau senzorul de turatie . Un sfat e bine venit. Multumesc
MODEL: Insignia
MOTOR: 2.0 , 130 cp, a20dth
MODEL: Insignia
MOTOR: 2.0 , 130 cp, a20dth
Regulator pompa inalta.
PGA
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20dTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salut.
Am avut si eu acceasi problema de cand am cumparat masina (SH) acum 1 an. Relantiu instabil la rece si mai putin fluctuant la cald. Nici un cod de eroare. In acea vreme era reprezentanta Huber Sibiu, am fost la ei sa intreb si raspunsul a fost ''las-o asa ca toate fac la fel''
Dinca cauza unor altor probleme recente , erori de overboost la turbo si intrarea masinii in ''limp mode'', am dat galeria de admisie jos la sfatul celui care mi-a inlocuit paletele si axul in turbina, care erau deteriorare pe partea de evacuare. Mi-a spus de acele clapete blestemate care fac probleme, si la un search rapid pe forum am gasit topicul ''Insignia - clapete admisie cazute in motor''
Sa reivin la subiect, am atasat cateva pozae sa va faceti idee ce se gaseste intr-o galerie de admisie la 200.000 km si bineinteles 3 clapete lipsa,
Sfatul meu este daca aveti maisna cu data de faricatie pana in 2010 sa inlocutiti galeria de admisie, sau sa soateti clapetii de acolo.
Operatiunea de demontare galerie nu este deloc una usora, se da si distributia jos.
In final am rezolvat altceva decat ma asteptam, eroarea mea de overboost inca persista, dar surpriza, acul nu mai oscileaza si motorul suna mai bine decat inainte.
Recomand macar curaterea pieselor din urmatorul video:http://www.youtube.com/watch?v=-EIsm7k8qMs
Posibil sa fie si alte probleme care cauzeaza acel oscilat insa la mine s-a rezolvat cu ''curatarea''/inlocuirea galeriei de admisie si a valvei EGR.[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2019-10/60993_rwrxnwaql.jpg]
Am avut si eu acceasi problema de cand am cumparat masina (SH) acum 1 an. Relantiu instabil la rece si mai putin fluctuant la cald. Nici un cod de eroare. In acea vreme era reprezentanta Huber Sibiu, am fost la ei sa intreb si raspunsul a fost ''las-o asa ca toate fac la fel''
Dinca cauza unor altor probleme recente , erori de overboost la turbo si intrarea masinii in ''limp mode'', am dat galeria de admisie jos la sfatul celui care mi-a inlocuit paletele si axul in turbina, care erau deteriorare pe partea de evacuare. Mi-a spus de acele clapete blestemate care fac probleme, si la un search rapid pe forum am gasit topicul ''Insignia - clapete admisie cazute in motor''
Sa reivin la subiect, am atasat cateva pozae sa va faceti idee ce se gaseste intr-o galerie de admisie la 200.000 km si bineinteles 3 clapete lipsa,
Sfatul meu este daca aveti maisna cu data de faricatie pana in 2010 sa inlocutiti galeria de admisie, sau sa soateti clapetii de acolo.
Operatiunea de demontare galerie nu este deloc una usora, se da si distributia jos.
In final am rezolvat altceva decat ma asteptam, eroarea mea de overboost inca persista, dar surpriza, acul nu mai oscileaza si motorul suna mai bine decat inainte.
Recomand macar curaterea pieselor din urmatorul video:http://www.youtube.com/watch?v=-EIsm7k8qMs
Posibil sa fie si alte probleme care cauzeaza acel oscilat insa la mine s-a rezolvat cu ''curatarea''/inlocuirea galeriei de admisie si a valvei EGR.[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2019-10/60993_rwrxnwaql.jpg]