Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Codul de eroare P0340 "Cam shaft position sensor circuit malfunctioning" spune ceva cuiva ? Question A mai avut cineva acest cod de eroare Question Cum se rezolva Question
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am auzit de chestia asta in special la X20XEV si la X18XE. De obicei nu e defect CMP-ul ci izolatia conectorului e compromisa.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Este tipul de motor in cauza... Embarassed Multumesc, nu e exclus sa fie izolatia, caci odata defectul resetat nu a mai reaparut... in afara de becul din bord, defectul s-a mai manifestat si printr-o "pierdere de putere" vizibila (dar nu enorma...) probabil ca ECU basculeaza pe programul de rezerva...
E a treia oara cand problema imi apare, prima data fiind in Germania in luna februarien pe zapada topita si burnita, problemele de izolatie nefiind, deci, decat mai probabile...
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Hmm ... Ce motor ziceai ca ai ?
Si nu cumva pierderea de putere se simte mai ales atunci cand este calda ?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am motorul de 2000 (X20XEV, deci Euro2, 136 CP) Pierderea de putere "merge in paralel" cu aprinderea becului "defect motor" din bord si nu e in corelatie (se pare) cu temperatura motorului... In acelesi timp (consatatre empirica) CONSUMUL SCADE Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Porcaria a reaparut, trebuie sa schimb piesa... Crying or Very sad
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Porcaria a reaparut, trebuie sa schimb piesa... Crying or Very sad

*
Wrong, mufa era prost introdusa de la ultima schimbare de bujii, am desfacut totul si e OK...
Acum, profitand de curtea casei pe care colegii au botezat-o deja "le Chateau de Dracula", trec la etapa superioara... anularea vanei EGR... Twisted Evil
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Te-ai gandit eventual si la o reteta pt. sonda lambda? pt. ca probabil amestecul va fi destul de sarac si va vedea cam mult oxigen...sa ne tii la curent.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sincer sa fiu, banuiesc (si sper) ca lambda sa nu varieze prea mult, deci sa nu fie nevoie de "alte pacaleli", cum am circulat doua sapt. cu "becul galben" aprins, EGR-ul s-a cam imbacsit si relantiul a redevenit instabil, ceea ce ma enerveaza...
(later edit) dupa parerea mea debitul redus de gaze prin valva EGR nu influienteaza MULT calitatea amestecului, ci doar il "calmeaza" pentru noxe mai reduse, oricum, pentru modificarea, complect reversibila pe care doresc sa fac am nevoie de... un dop de pluta si o cutie de Coca Cola din aluminiu, deci... nu pierd nimic...) Embarassed
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Problema a fost rezolvata (sper definitiv...) prin schimbarea captorului, acum am chiar unul in plus am cumparat unul si am demontat altul la "cimitirul de masini" Rolling Eyes
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
va salut de o sapt am achizitionat un vectra b 18.16v x18xe si cand am luato nu avea nici un bec aprins in bord pt ca era scos de la locul lui, am pus testerul pe ea si mia dat codul de eroare p0340 camshafl sensor incorrect signal. sintomele sunt porneste putin mai greu mai adoarme la semafor si partea care numi place deloc ii ca se limiteaza la 4500rpm. un sfat ceva ?
eu ma gandesc casar putea sa fie sarita distributia de la punct sau din cate am citit izolatia de pe sensor sauschimbat sensorul..............un sfat daca se poate sau daca a mai patit cineva asa ceva
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La x18xe si x20xev domnul opel spune ca senzorii de turatie se schimba impreuna. Veridica si starea cablurilor ecranate pana la senzori.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Dupã ce am schimbat un motor Z13DT la Corsa mea, am scãpat de vechile erori și probleme, dar am dat de altele: când se chinuie sã porneascã, în OP-COM îmi dã eroare ”P0340 (4) tensiune prea micã”, însã imediat dupã ce iau contactul, eroarea dispare. (not present). Când dau la cheie, eroarea redevine activã. Am pus senzor nou-nouț, deci e altceva care dã eroarea asta.

Aveți idee ce anume?

Mulțumesc frumos!
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
schimba sensorul de pe axul cu came si se rezolva....bafta
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Probabil cã nu ai citit ce am scris: am cumpãrat senzor nou + cã cel de la Dezmembrãri mi-a mai dat 3 senzori sh. Am gãsit pe 2 forumuri distincte strãine faptul cã poate fi sãritã de la punct și dã eroarea asta. Plus cã eroarea apare doar atunci când dau al cheie, când iau contactul spune P0340: NOT PRESENT.
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ce sintome are masina? eu am cumparat un vectra b motor de 18.16v si cand mi sa dus sensorul nu se tura mai mult de 3500 ture
dupa ce am pus sensorul se tura pana in limita dar tot nu statea la relanti si pornea destul de greu. buna am desfacut distributia si era srita de la punct cu 2 dinti, dupa ce am pus distributiea la punct mergea si pornea rapid si era oki dar tot numi statea la relanti . am demontat motorasul pas cu pas sal curat si tot aasa mergea si daca stii ca are un capac lunguet deasupa la motor unde trec cablajele siridic capacul si firele care duceau la motoras pas cu pas erau coapta izolatia si se atingeau, dupa ce leam izolat merge masian si nu mai am nici o problema de atunci.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Da, tu ești cu motor pe benzinã, eu am diesel, problemele sunt puțin altfel. Eram curios dacã eroarea P0340 apare și în alt caz, altul decât acela când ar da senzor defect.
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
si tie iti porneste masina sau nu? dupa ce tiai schimbat motorul? sau ai avut alt motor si tiai pus lat tip de motor sau tai pus acelasi tip de motor? am auzit la cineva tot asa si era din calculatorul de injectie si pornea o secunda dupa care se oprea. sia dus calculatorul la decodat su ia mers.
  • vicenza

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Vin si eu cu o intrebare. Detin o Corsa C 2001 Z12XE. Tocmai am schimbat distributia, de aprox 2 sapt. Dupa ce am mers cu ea prin oras, la pornire a aparut eroarea P0340-1 camshaft position sensor circuit input intermitent. Dupa vreo 4 porniri/ opriri eroarea dispare si reapare dupa alte 3-4 porniri. Atunci cand apare eroarea se observa o pornire mai "greoaie, chinuita", iar la demaraj (pe la 2700 -3000 ture) simt un gol de aer (parca nu s-ar alimenta) pt 1-2 secunde. Ce as putea sa fac sau ce se poate intampla in timp daca merg asa cu masina? Mecanicul a zis sa schimb senzorul, insa as vrea sa va intreb si pe voi daca ati avut si voi aceeasi problema si cum ati rezolvat-o.
PS: cineva m-a sfatuit sa merg cu ea mai turata la 4000- 4500 ture, poate isi revine
Va multumesc.
  • odel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2014

  • Mesaj Privat
a rezolvat cineva problema cu senzorul axa cu came ca eu am inebunit cate am facut pana acum la masina schimbat senzorul la axa cu came controlat are tensiune controlat mufa pana la calculato nu are nimic distributia nu este sarita de la punct nu stiu ce sa mai fac mai aveti voi idei ca vad ca lumea doar intreaba dar daca a rezolvat problema nu scrie sa rezolvam si noi cu stima
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR