krazyeone
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut
De curand am achizitionat un detector radar , alimentarea se face de la bricheta, incarcatorul are un cablu spiralat si in capat este tip telefon RJ11(mufa care intra in detector)
Am vazut un filmulet
in care se arata cum se trage un fir direct din tabloul de sigurante a masinii astfel incat sa se elimine firul spanzurat urat de la bricheta , in plus cand dai la cheie se alimenteaza detectorul si cand opresti motorul sa se opreasca detectorul
Cum as putea adapta aceasta procedura si la Astra H? as vrea sa trag un fir, pana la mijlocul parbrizului ,firul sa fie mascat , in clipa in care plec doar sa pun detectorul si acesta sa fie alimentat
Unde se afla caseta cu sigurante la Astra? as putea sa trag aceast cablu si singur fara sa gauresc ceva prin bord?
Mai am si un PDA si se alimenteaza tot de la bricheta, stiu ca exista un spliter in comert dar chiar ar fi aiurea sa merg cu 2 incarcatoare
Multumesc
De curand am achizitionat un detector radar , alimentarea se face de la bricheta, incarcatorul are un cablu spiralat si in capat este tip telefon RJ11(mufa care intra in detector)
Am vazut un filmulet
in care se arata cum se trage un fir direct din tabloul de sigurante a masinii astfel incat sa se elimine firul spanzurat urat de la bricheta , in plus cand dai la cheie se alimenteaza detectorul si cand opresti motorul sa se opreasca detectorul
Cum as putea adapta aceasta procedura si la Astra H? as vrea sa trag un fir, pana la mijlocul parbrizului ,firul sa fie mascat , in clipa in care plec doar sa pun detectorul si acesta sa fie alimentat
Unde se afla caseta cu sigurante la Astra? as putea sa trag aceast cablu si singur fara sa gauresc ceva prin bord?
Mai am si un PDA si se alimenteaza tot de la bricheta, stiu ca exista un spliter in comert dar chiar ar fi aiurea sa merg cu 2 incarcatoare
Multumesc
- Vios40
- **
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
Poti alege varianta legaturi pe firul de contact din cupla yalei demaror, in limbaj comun contactul. Incearca sa abordezi un electrician auto pe considerentul ca aceasta, desi pare la indemana este o procedura destul de delicata daca privesti lucrul din prizma aspectului legat de amperaj. Nu uita ca ai doua motive temeinice si anume separaraea noului circuit de restul si sensibilitatea binecunoscuta a detectoarelor radar la variatiile de amperaj (producatorii recomanda instalarea unui filtru din cauza declansari acestora la acctionarea claxonului). Precizez ca o variatie accentuata (surplus de amperaj degajat de un mic scurt) poate duce la arderea detectorului. Bricheta are prevazuta din fabricatie o protectie din acest motiv nu este un risc implementarea in acest locas. Personal utilizez de ceva timp detectorul si la plecare-l iau cu mine impreuna cu fata detasabila a auto cd-ului din ratiunea simpla a faptului ca hotii stiu valoarea de piata a acestora.
krazyeone
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Vios40
- **
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
In fapt chiar daca esti fumator, nu cred ca este aiurea daca in locul clasicei brichete auto, va veni mufa detectorului de radar nu? Incearca sa realizezi legatura eventual de la plus-ul acumulatorului, bineinteles cu interpunerea unei cuple cu siguranta de 30 mA asa am legat radio-cd-ul meu si nu am probleme.