Dan7
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Ma adresez voua, înainte de a merge într-un service autorizat, in ideea ca se regãsesc printre voi "pãțiți" si cã voi avea o idee in ansamblu despre ce probleme am cu masina mea. Am o corsa c din 2001,1.4 benzina, 90cp. O am de 3 ani, pana acum un an a mers perfect, "tragea" foarte bine, consum mic (5-6) in oras la un stil de condus nu tocmai liniștit.
De un an încoace au început toate sa se strice. Alternatorul, pompa de benzina, releele se ard, astea fiind cateva exemple. Ceea ce pe mine ma intereseazã in momentul de fata este legat de consumul actual si lipsa de putere a acestuia. Acum cu 45L fac maxim 400km (cu indicatorul stricat setez ceasul c sa vad cat fac) si ajung in benzinãrie unde fac plinul de 45L. Asta fiind un consum de cel puțin 10L, in ideea in care merg foarte atent. De cand a început sa creascã aproape dublu consumul, patesc sa raman cu ea in drum, în sensul ca apare martorul check engine, palpaie cand ating 50km/h iar cand m opresc pe loc, se oprește. Imediat dupa asta, pornește mai greu și de abia se misca (mai tare o împing eu decat trage ea in a 1-a), trepideaza puternic si motorul face un zgomot urat la staționare (zgomot pe care il asociez cu cel de tractor). Dupa 2-3 zile isi revine, apoi dupa o zi iar patesc toate astea (e o rutina deja). La doua testere mi-au spus ca imi da ratee cilindrul 3, dar tot acolo au spus ca trebuie desfãcut motorul, verificate 100 de chestii, si totul începând de la 500eur ca pret).
Ca o întrebare finala as avea: a mai pãțit cineva asta/știe sa fie alta cauza? Fiindca sincer nu are rost sa investesc atâția bani in masina asta care valoreazã acum cu puțin peste suma de la care ar începe reparația. Nu cunosc mecanica mai deloc (am învãțat lucruri minore de cand o am pe asta si o tot repar), dar fac zilnic 20km drumul pentru serviciu, deci mi-e cam o necesitate. Întreb aici pentru ca am mai pãțit ca am fost mințit doar pentru a se stoarce bani de pe mine, poate cineva se indura si ma lãmurește si pe mine, legat de chestiile de mai sus.
Va mulțumesc frumos si va doresc numai bine!
MODEL: Corsa 2001
Ma adresez voua, înainte de a merge într-un service autorizat, in ideea ca se regãsesc printre voi "pãțiți" si cã voi avea o idee in ansamblu despre ce probleme am cu masina mea. Am o corsa c din 2001,1.4 benzina, 90cp. O am de 3 ani, pana acum un an a mers perfect, "tragea" foarte bine, consum mic (5-6) in oras la un stil de condus nu tocmai liniștit.
De un an încoace au început toate sa se strice. Alternatorul, pompa de benzina, releele se ard, astea fiind cateva exemple. Ceea ce pe mine ma intereseazã in momentul de fata este legat de consumul actual si lipsa de putere a acestuia. Acum cu 45L fac maxim 400km (cu indicatorul stricat setez ceasul c sa vad cat fac) si ajung in benzinãrie unde fac plinul de 45L. Asta fiind un consum de cel puțin 10L, in ideea in care merg foarte atent. De cand a început sa creascã aproape dublu consumul, patesc sa raman cu ea in drum, în sensul ca apare martorul check engine, palpaie cand ating 50km/h iar cand m opresc pe loc, se oprește. Imediat dupa asta, pornește mai greu și de abia se misca (mai tare o împing eu decat trage ea in a 1-a), trepideaza puternic si motorul face un zgomot urat la staționare (zgomot pe care il asociez cu cel de tractor). Dupa 2-3 zile isi revine, apoi dupa o zi iar patesc toate astea (e o rutina deja). La doua testere mi-au spus ca imi da ratee cilindrul 3, dar tot acolo au spus ca trebuie desfãcut motorul, verificate 100 de chestii, si totul începând de la 500eur ca pret).
Ca o întrebare finala as avea: a mai pãțit cineva asta/știe sa fie alta cauza? Fiindca sincer nu are rost sa investesc atâția bani in masina asta care valoreazã acum cu puțin peste suma de la care ar începe reparația. Nu cunosc mecanica mai deloc (am învãțat lucruri minore de cand o am pe asta si o tot repar), dar fac zilnic 20km drumul pentru serviciu, deci mi-e cam o necesitate. Întreb aici pentru ca am mai pãțit ca am fost mințit doar pentru a se stoarce bani de pe mine, poate cineva se indura si ma lãmurește si pe mine, legat de chestiile de mai sus.
Va mulțumesc frumos si va doresc numai bine!
MODEL: Corsa 2001
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Dan7
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2019
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Lord_Zeus
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Arges
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salut parerea mea este sa schimbi si fișele bujii daca tot schimbi bujiile si problema s ar putea sa fie senzorul de aer,curata l sau înlocuiește l ,fiind benzina o altã cauzã poate fi motorasul pas cu pas. O mãsurare a Compresie ar fi indicatã pentru a vedea dacã problema este din vreun cilindru.Am un cielo si am avut o problemã asemãnãtoare la mine a fost motorasul pas cu pas si filtrul de aer nu avea suficient aer si imi dãdea rateuri de imi sãrea filtrul sin cutie.
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Motorul ala nu are fise ( ci bobinele sunt in capul bujiilor) si nici motoras pas cu pas . Clapeta de acceleratie este electronica dar are un motor de cc cu perii si ceva rotite - e capsata cred , nu poti umbla la ea prea usor . ( Nu strica sa o cureti daca nu ai facut-o pana acum . Dar nu asta e cauza pt missfire )
Lated edit
Nu ai spus daca masina e Euro 2 sau Euro 4 . Fiind din 2001 am presupus ca e Euro 4 .
Lated edit
Nu ai spus daca masina e Euro 2 sau Euro 4 . Fiind din 2001 am presupus ca e Euro 4 .
Dan7
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2019
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Citeste cod eroare https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Sigur ai macar unul, banui de egr sau\si bobina.
Nu cumpara piese aiurea, daca vrei ajutor profi este nicu in arad.
Sigur ai macar unul, banui de egr sau\si bobina.
Nu cumpara piese aiurea, daca vrei ajutor profi este nicu in arad.
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@dancuciureanu - Crezi ca l-am sfatuit gresit sa schimbe bujille daca nu a facut-o pana acum ? In 3 ani de cand zice ca are masina o fi facut macar 30 - 40 000 de km . (Oricum intai verificate si apoi schimbate daca au semne de uzura) . A zis ca are eroare de misfire pe cilindrul x . Ma gandesc ca daca era din EGR , avea multiple misfire ( + eroare EGR. Desi nu mereu apare asta ) .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@Dan7 Ceva noutãți? Ai reușit sa faci masina?
@dancuciureanu Imi poti spune te rog unde se mai gasesc GM FLR8LDCU+? Banuiesc ca nu te-ai referit la Bosch Made in Russia.
Eu nu am gasit, asa ca in vara am pus Beru z74. Merg bine, dar scanteia nu e albastra si puternica ca la GM (la z16se pot activa apinderea folosind testerul , cilindri 1+4 sau 2+3. La z16xe nu am reușit. )
@dancuciureanu Imi poti spune te rog unde se mai gasesc GM FLR8LDCU+? Banuiesc ca nu te-ai referit la Bosch Made in Russia.
Eu nu am gasit, asa ca in vara am pus Beru z74. Merg bine, dar scanteia nu e albastra si puternica ca la GM (la z16se pot activa apinderea folosind testerul , cilindri 1+4 sau 2+3. La z16xe nu am reușit. )