- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am achizitionat in sfarsit o Zafira A pe benzina motor de 1.6 din 2003,de la un var de-al meu.Treaba e ca atunci cand cineva m-a invatat sa nu fac afaceri cu neamurile sau prietenii ca o iau teapa s-au adeverit.Deci,zilele trecute am mers in Moldova,pe langa Onesti si am luat aceasta masina. Deja facusem actele de vanzare-cumparare prin telefon,plus ca fiind un var bun nu m-am mai "intors" cu toate ca am fost la un pas....si acum suport consecintele.Am remarcat ca scoate foarte mult fum..si asta m-a pus in garda..el a zis ca mananca ceva ulei atunci cand bagi piciorul in ea...iar fumul e de la faptul ca nu are catalizatorul.Bun zic eu...dar Dacia mea nu are catalizator...si nu scoatea pic de fum,cum vine asta?
In fine...am ascultat la unu-altul si in final am decis ca tre sa fac schimbul de ulei cu un ulei bun si un DURA LUBE pentru tratament motor.Ulei am luat Castrol 10w40,si la schimb a bagat mecanicul si DuraLubele in amestec,plus ca la pachet asta vine cu un aditiv ptr benzina-pentru curatare injectoare,pe care l-am pus in rezervor,cam la 35l de benzina.Imediat dupa schimb am remarcat ca masina a inceput sa trepideze si parca nu mai are putere.S-a si oprit de vreo 2 ori motorul in trafic.Am fost la Radacini care e pe BD Timisoara, chiar langa mine...insa pentru o diagnoza ma programa peste 2 saptamani.Am dat jos bujiile si am remarcat ca prima bujie,aia de langa baterie e umeda...am inlocuit-o cu alta dar degeaba se uda la loc,nu stiu ce sa mai fac si incotro sa ma indrept.
Apropos,varul meu folosea ulei de compresor deoarece manca foarte mult si nu voia sa dea banii pe unul bun.Ajutati-ma cu un mecanic bun-cam ce ar avea,cam cat ar costa?
Va multumesc anticipat!
In fine...am ascultat la unu-altul si in final am decis ca tre sa fac schimbul de ulei cu un ulei bun si un DURA LUBE pentru tratament motor.Ulei am luat Castrol 10w40,si la schimb a bagat mecanicul si DuraLubele in amestec,plus ca la pachet asta vine cu un aditiv ptr benzina-pentru curatare injectoare,pe care l-am pus in rezervor,cam la 35l de benzina.Imediat dupa schimb am remarcat ca masina a inceput sa trepideze si parca nu mai are putere.S-a si oprit de vreo 2 ori motorul in trafic.Am fost la Radacini care e pe BD Timisoara, chiar langa mine...insa pentru o diagnoza ma programa peste 2 saptamani.Am dat jos bujiile si am remarcat ca prima bujie,aia de langa baterie e umeda...am inlocuit-o cu alta dar degeaba se uda la loc,nu stiu ce sa mai fac si incotro sa ma indrept.
Apropos,varul meu folosea ulei de compresor deoarece manca foarte mult si nu voia sa dea banii pe unul bun.Ajutati-ma cu un mecanic bun-cam ce ar avea,cam cat ar costa?
Va multumesc anticipat!
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Deoarece esti din Bucuresti iti recomand sã iei legãtura cu colegul @maiandrei. Iata PROFILULlui. Sigur te va ajuta . Numai bine.
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca o sa reusesc cu acesta,se pare ca forumul i-a facut reclama din plin si nu cred ca are timp...,daca stie cineva un mecanic,de prin Dr.Taberei-Sect.6 si care poate sa si deplaseze la client(platesc deplasarea),ca masina nu prea mai merge,sau merge cu sughituri de ma claxoneaza lumea pe strada.
Am luat legatura pana acum cu un mecanic,care e hotarat sa-mi dea motorul jos cu o manopera de 400euro.I-am explicat ca e posibil sa nu fie necesar sa demontam motorul insa el a zis sa nu ma iau dupa parerile celor de pe forumuri.
Sa fie cumva EGR-ul ala infundat,sa fie vreun injector blocat,supapele duse din cauza DuraLube-ului?
Nu stiu daca e vreun post cu demontarea EGR-ului la acest tip de motor ca eu nu l-am dibuit
,si cum se pot verifica injectoarele.
Multam!
PS:...La sumele astea pe care le cer unii mecanici incep sa ma gandesc serios sa ma pun pe studiat ca sa-mi pot repara eu anumite chestii...!
Am luat legatura pana acum cu un mecanic,care e hotarat sa-mi dea motorul jos cu o manopera de 400euro.I-am explicat ca e posibil sa nu fie necesar sa demontam motorul insa el a zis sa nu ma iau dupa parerile celor de pe forumuri.
Sa fie cumva EGR-ul ala infundat,sa fie vreun injector blocat,supapele duse din cauza DuraLube-ului?
Nu stiu daca e vreun post cu demontarea EGR-ului la acest tip de motor ca eu nu l-am dibuit
,si cum se pot verifica injectoarele.
Multam!
PS:...La sumele astea pe care le cer unii mecanici incep sa ma gandesc serios sa ma pun pe studiat ca sa-mi pot repara eu anumite chestii...!
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Uau,acu am realizat,prima oara credeam ca e doar o intamplare....se intra pe forumul asta din cand in cand asadar cand ai o problema ramane sa astepti o saptamana sa mai intelegi cate ceva.O sa ma pun pe citit asadar, deoarece raspunsuri instante nu cred ca o sa vad(in ideea ca scriu azi ceva si raspunde intr-o saptamana altcineva).Va multumesc anticipat dar raman nedumerit de traficul mic de aici,la cati opel zafiristi sunt prin zona!
tony13
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2008
- Mesaj Privat
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Azi am cumparat toate cheile si imbusurile necesare si am reusit sa fac un prim pas,sa curat EGR-ul.Astfel,neavand decarburol,am folosit motorina,si a mers.Intradevar era blocat,si-a revenit,parca acum turatia e o idee mai mare,insa tot in 3 pistoane merge!
Daca stie cineva sa-mi explice cum dau chestia aia de plastic cu montaje pe ea de deasupra zonei injectoarelor,ca mi-a fost frica sa nu rup ceva!
Daca stie cineva sa-mi explice cum dau chestia aia de plastic cu montaje pe ea de deasupra zonei injectoarelor,ca mi-a fost frica sa nu rup ceva!
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Te referi la capacul de plastic sau efectiv la tot blocul cu fire?
Capacul de plastic se scoate cu o surubelnita dreapta in locurile unde are clipsuri, trebuie lucrat cu atentie ca se rup. Eu am facut chestia asta la cineva cand mi-a curatat injectoarele. Apropo cu toata functionarea in suturi a motorului injectoarele erau curate, aveau doar putina rugina , si scoteau jet si debit uniform toate 4.
Si eu am avut mari probleme cu motorul si fara reparatie capitala nu le-am rezolvat (consum ulei, funingine pe teava de esapament). Am ales sa fac reparatia inainte sa raman fara catalizator (asta am inteles ca deja sa intamplat la tine).
Poti sa te amagesti cateva luni pana strangi banii de reparatie capitala a motorului si sa cureti EGR-ul, clapeta de acceleratie, si ce mai crezi tu ca merita (filtru benzina, filtru aer).
EGR-ul nu e usor de curatat si eu am avut ceva probleme pana am reusit sa-l curat calumea. Acum merge destul de rotund motorul.
Iti trebuie neaparat decarbusolv, o cutie de tabla in care sa incapa EGR-ul , 2 fire cu care alimentezi cu impulsuri electrice lamelele de la capatul conectorului EGR. Nu conteaza sa cureti doar ce se vede trebuie sa se curete si traseul tijei valvei din interior. Pentru asta bagi EGR-ul in cutia de tabla (o cutie de plastic se topeste in contact cu decarbusolvul) si dai impulsuri pana se murdareste lichidul in cutie. Il schimbi si mai dai iar impulusuri si iar il schimbi pana nu se mai murdareste. Atunci vei vedea marea diferenta in functionare.
O sa fac o data un tutorial pe tema asta cand voi mai face o curatare si voi face si poze.
Mai citeste si aici:
https://www.clubopel.com/vie...42&highlight=
Capacul de plastic se scoate cu o surubelnita dreapta in locurile unde are clipsuri, trebuie lucrat cu atentie ca se rup. Eu am facut chestia asta la cineva cand mi-a curatat injectoarele. Apropo cu toata functionarea in suturi a motorului injectoarele erau curate, aveau doar putina rugina , si scoteau jet si debit uniform toate 4.
Si eu am avut mari probleme cu motorul si fara reparatie capitala nu le-am rezolvat (consum ulei, funingine pe teava de esapament). Am ales sa fac reparatia inainte sa raman fara catalizator (asta am inteles ca deja sa intamplat la tine).
Poti sa te amagesti cateva luni pana strangi banii de reparatie capitala a motorului si sa cureti EGR-ul, clapeta de acceleratie, si ce mai crezi tu ca merita (filtru benzina, filtru aer).
EGR-ul nu e usor de curatat si eu am avut ceva probleme pana am reusit sa-l curat calumea. Acum merge destul de rotund motorul.
Iti trebuie neaparat decarbusolv, o cutie de tabla in care sa incapa EGR-ul , 2 fire cu care alimentezi cu impulsuri electrice lamelele de la capatul conectorului EGR. Nu conteaza sa cureti doar ce se vede trebuie sa se curete si traseul tijei valvei din interior. Pentru asta bagi EGR-ul in cutia de tabla (o cutie de plastic se topeste in contact cu decarbusolvul) si dai impulsuri pana se murdareste lichidul in cutie. Il schimbi si mai dai iar impulusuri si iar il schimbi pana nu se mai murdareste. Atunci vei vedea marea diferenta in functionare.
O sa fac o data un tutorial pe tema asta cand voi mai face o curatare si voi face si poze.
Mai citeste si aici:
https://www.clubopel.com/vie...42&highlight=
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24812
Faptul ca e bujia umeda are rezolvare :
1. proba cu alta bobina, vazut daca ECU da scanteie
2. masurat compresie
Consumul de ulei se rezolva numai prin segmentare
Faptul ca e bujia umeda are rezolvare :
1. proba cu alta bobina, vazut daca ECU da scanteie
2. masurat compresie
Consumul de ulei se rezolva numai prin segmentare
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am scos bujia ,cea care se umezeste intr-una si am dat la cheie,cu bobina de inductie scoasa in ideea de a arunca afara eventualele mizerii din capul pistonului,insa am constatat ca nu are presiunea aia si pocnetul mare de ejectare a amestecului pe gaura de la bujie.Asta inseamna ca nu are compresie?Mecanicul care mi-a facut schimbul de ulei zice ca am patit asta din cauza ca la schimbul de ulei,in cel vechi am bagat o sticla de solutie 2+2 de spalat motoare si am lasat motorul cca 10 minute sa mearga cu acea solutie ...bine el mai zice ca am accelerat masina in timpul asta ceea ce e total neadevarat-eu nici n-am atins pedala!
Am vorbit cu un alt mecanic si a zis ca trebuie sa dea jos chiuloasa,moment in care garnitura tre' schimbata,trebuie dealtfel sa mearga cu aceasta chiuloasa la rectificat bla-bla...si poate sa vada daca intradevar sunt probleme mai departe la piston si segmenti.
El spune ca totodata ca e bine sa inlocuiesc si distributia cu ocazia asta deoarece o sa-mi ia o manopera mai mica.
Puteti sa ma ajutati cu un magazin mai ieftin(din Bucuresti) ptr. a vedea cat e un set de segmenti-garnitura de chiulasa,curea de distributie-pompa de apa role si alte chestii necesare operatiunii asteaia?
Multam!
Am vorbit cu un alt mecanic si a zis ca trebuie sa dea jos chiuloasa,moment in care garnitura tre' schimbata,trebuie dealtfel sa mearga cu aceasta chiuloasa la rectificat bla-bla...si poate sa vada daca intradevar sunt probleme mai departe la piston si segmenti.
El spune ca totodata ca e bine sa inlocuiesc si distributia cu ocazia asta deoarece o sa-mi ia o manopera mai mica.
Puteti sa ma ajutati cu un magazin mai ieftin(din Bucuresti) ptr. a vedea cat e un set de segmenti-garnitura de chiulasa,curea de distributie-pompa de apa role si alte chestii necesare operatiunii asteaia?
Multam!
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Magazine sunt mai multe, vezi la publicitate si cere cateva oferte. Manopera trebuie sa fie maxim 7- 8 mil. Poti cumpara garnitura chiulasa si simeringurile de la supape dinainte. Segmentii si ce-o mai fi nevoie o sa vezi dupa ce desface motorul.
Uite aici link direct: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=47
Uite aici link direct: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=47
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Azi am dus masina la mecanic,si i-am dat si 1000 de lei avans sa aiba de cumparat componente.Sunt curios ce are,ma feresc sa ma gandesc la faptul ca s-a rupt vreun segment care a bananait de capul lui prin zone, de tre'sa fac investitii mari pe care momentan nu mi le pot permite!I-am spus sa ia in calcul si segmentarea motorului ca e si pacat daca tot e desfacut,insa astept verdictul lui.
Mi-a zis ca pe vineri ar fi gata,insa eu sunt pesimist cu promisiunile mecanicilor!
Revin cu amanunte!
Mi-a zis ca pe vineri ar fi gata,insa eu sunt pesimist cu promisiunile mecanicilor!
Revin cu amanunte!
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Uite ceva ce-mi place,mai ales ca ai acelasi motor ca mine.Lasa si tu un nr. de tel. (sau ID de mess) sa te sun,e bine sa te poti agata de cate ceva atunci cand ai probleme si gasesti oameni binevoitori in jur.Eu locuiesc in Sect.6-Dr.Taberei!
As vrea eu sa fac niste poze,insa mecanicul nu prea suporta sa stea cineva langa el cand lucra',cunosc sentimentul ca si eu ma ocup de reparatii TV si nu suport sa se hobeze clientul la mine si sa puna intrebari stupide!
Nu e de la bobina,am probat asta cu scoaterea bobinei de inductie,atasarea de fise normale si vizualizarea scanteii,care e perfect normala.Ieri inainte de a merge la mecanic am dat si injectoarele afara,si le-am probat in gol,toate functioneaza normal.Bine ,ca sa dai injectoarele afara tre sa scoti capacul ala negru de plastic de protejeaza firele ,m-a apucat efectiv nebunia pana l-am scos,si l-am si crapat intr-un colt!
As vrea eu sa fac niste poze,insa mecanicul nu prea suporta sa stea cineva langa el cand lucra',cunosc sentimentul ca si eu ma ocup de reparatii TV si nu suport sa se hobeze clientul la mine si sa puna intrebari stupide!
Nu e de la bobina,am probat asta cu scoaterea bobinei de inductie,atasarea de fise normale si vizualizarea scanteii,care e perfect normala.Ieri inainte de a merge la mecanic am dat si injectoarele afara,si le-am probat in gol,toate functioneaza normal.Bine ,ca sa dai injectoarele afara tre sa scoti capacul ala negru de plastic de protejeaza firele ,m-a apucat efectiv nebunia pana l-am scos,si l-am si crapat intr-un colt!
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eddie a scris:Flush-engin-ul se baga in motor si se tine motorul pornit la ralanti timp de 3 minute,nu mai mult !
Ar fi trebuit sa citesti prospectul inainte de folosire !
Ar fi trebuit sa citesti prospectul inainte de folosire !
Mecanicul de la LIPPI 2010(service-ul de pe bd timisoara-compasului) a tinut mortis sa vada 10' motorul pornit.Ala cu dintii cariati cu o scobitoare intre ei, plin de jeg si cu fata de mecanic ceausist!Oricum,atat mecanicii cat si magazinul in sine se pare ca au niste scoruri destul de mari plus ca e indoielnica capacitatea si IQ-ul lor vis a vis de masini.
In fine a dat mecanicul(ultimul ales in final) motorul jos si am apucat sa vad si eu chiuloasa.O supapa de la pistonul asta de nu ardea are o gaura in ea...si celelalte sunt pline de calamina.Mi-a mai zis ca pe pistoane sau camasa nu am inteles eu prea bine,ar fi niste zgarieturi ca de la o gheara de pisica,si-mi propunea sa mai pun 2500 de lei sa rezolve si problema asta...la care eu i-am spus,HOHOHO....ca nu-s masina de facut bani.
Am mai vorbit si cu alti mecanici,se pare ca problema asta a mea de aici venea de la supapa asta sparta...in rest,oricum uleiul mai are Dura Lube in el...si asta e....,pai asa mai bine iau un motor SH si am incheiat smecheria...oricum l-am simtit pe mecanic ca ar fi vrut sa ma prinda mai departe cu lucrarea...sorry,maine vreau sa merg personal la service-ul lui si sa fac cu nikonu' meu cateva poze la acele zgarieturi sa le postez aici.
Azi a dus chiulasa la rectificat si se pare ca maine seara maxim poimaine e gata masina.
Initial am facut un calcul in mare si reiesea ca manopera de la lucrarea plus piesele sa coste 1500 de lei,acu mi-a zis ca nu stie sigur daca a pus la socoteala unele componente,deci e vorba..de cele 2 garnituri,chiuloasa plus evacuare kit-ul distributie,rectificat chiulasa,supapa inlocuita plus semeringurile de la supape inlocuite.
Ce credeti e prea putin? Eu am pregatit si 200 peste ca sigur o sa supraliciteze afacerea.
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Cam nasol cu ghearele de pisica, la mine cilindrii erau ok se vedea ca in oglinda. O sa iti manace in continuare ulei pe acolo. Bine ca ai gasit buba legata de bujie. La mine dupa segmentare (care acostat 2300) inca mai consuma ulei. E drept ca am deocamdata doar 200 ml in 1500 km si cica e posibil sa consume la inceput putin. Oi vedea. Oricum inainte imi lua 1 L/1000 km asa ca exista speranta.
La Lipi2110 vreau sa ajung si eu zilele astea sa-mi iau ulei Liqui Molly.
La Lipi2110 vreau sa ajung si eu zilele astea sa-mi iau ulei Liqui Molly.
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am scos masina de la mecanic si surprizele se tin lant.Mergea ok,in patru,fara zgomote,insa scotea un fum alb de ne-a zapacit pe toti acolo la service-ul lui.Am plecat vreo 80 km(dus-intors) pe Bucuresti-Pitesti in ideea ca a ramas ulei si benzina pe galerie...insa la fel,scotea fum de mi-era si teama sa nu ma opreasca Politia sa-mi ia talonul.
A doua zi,eram deja disperat,mecanicul a zis ca trebuie musai de facut tot motorul.
Totusi verificand eu uleiul am realizat ca era mult prea subtire...asa ca am mers la un magazin de piese auto si am luat 2 sticlute de aditiv,cica american ,la 13 lei pe care scrie Aditiv fara fum-(smoke no more),si zice pe el ca pentru motoare f.uzate e bine de pus doua..ceea ce am si facut.
Drept sa va spun in cateva minute a disparut total fumul,asa ca in sfarsit mi-am mai revenit ca eram disperat.Daca as mai pune si catalizatorul,cred ca nu s-ar mai vedea chiar nimic.
Asa ca...aditivul sa traiasca,mi-am mai luat si 4 l de ulei 20w50,si cand o sa-i fac schimbul...merg pe el..pana ce o sa fac bani sa continui cu motorul,care costa 25 de milioane.
A doua zi,eram deja disperat,mecanicul a zis ca trebuie musai de facut tot motorul.
Totusi verificand eu uleiul am realizat ca era mult prea subtire...asa ca am mers la un magazin de piese auto si am luat 2 sticlute de aditiv,cica american ,la 13 lei pe care scrie Aditiv fara fum-(smoke no more),si zice pe el ca pentru motoare f.uzate e bine de pus doua..ceea ce am si facut.
Drept sa va spun in cateva minute a disparut total fumul,asa ca in sfarsit mi-am mai revenit ca eram disperat.Daca as mai pune si catalizatorul,cred ca nu s-ar mai vedea chiar nimic.
Asa ca...aditivul sa traiasca,mi-am mai luat si 4 l de ulei 20w50,si cand o sa-i fac schimbul...merg pe el..pana ce o sa fac bani sa continui cu motorul,care costa 25 de milioane.
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
peddro a scris:Atentie: 20 w 50 nu e recomandat de producator, doar 0 W X
5 W X
10 W X
Sa ne spui si noua ce se intampla cand pui uleiul ala. Nu ai spus ce ulei ai acum.
5 W X
10 W X
Sa ne spui si noua ce se intampla cand pui uleiul ala. Nu ai spus ce ulei ai acum.
Haha,misto,daca ma luam dupa mecanic ia sa vezi cum bagam asa rapid inca 1000 de euro in motor...ca vezi doamne nu se poate face nimic.Ei bine,pentru motoareele cu segmentii si camasile uzate nu e indicat uleiul subtire ca apa,cum aveam eu 10w40 Castrol.
Bine, dupa 2 aditivi care l-au ingrosat,toarce superlin plus ca a disparut si eternul martor de la bord,ala ca elicopterul-(habar n-am ce semnifica).
20w50 nu e asa gros cum crezi...am desfacut capacul si am avut surpriza sa vad ca e totusi superfluid.
Am avut o Dacia inainte,cu motorul uzat.Am mers cu ea asa 5 ani fara greturi,insa e adevarat,rar depaseam 3500 de ture,si cam asta e mersul meu,maxim,maxim 130km/h,insa de regula cam 110 e de baza....consum mic,turatia pe la 3000,si motorul toarce.
E adevarat ca 20w50 nu e recomandat de producator pentru motoarele noi....stii bine ca nu e cazul meu!