VLazar125
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2019
- Mesaj Privat
Salut!Îmi puteți spune de ce îmi fierbe apa la mașina când am bușonul închis mulți mi-au spus cã este garnitura alți termostatul nu știu ce sã cred eu zic cã dacã era garnitura trebuia sã sufle în vas ceea ce nu o face ! Și am observat cã uleiul este cam ridicat Chiar nu știu ce este
MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.7 DTI
MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.7 DTI
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
VLazar125
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2019
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
VLazar125
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2019
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Interesanta "manevra" cu desfacutul busonului 😂😂
Mare adevar spune colegul Vasile, ar fi bine daca n-ai mai umbla cu busonul desfacut.. Am observat ca atunci cand afara sunt peste 25-30 de grade si la mine apa sta intre 90°C si 100°C, dar niciodata mai mult de 100°C. Nu cred ca ar trebuii sa-ti faci griji
Mare adevar spune colegul Vasile, ar fi bine daca n-ai mai umbla cu busonul desfacut.. Am observat ca atunci cand afara sunt peste 25-30 de grade si la mine apa sta intre 90°C si 100°C, dar niciodata mai mult de 100°C. Nu cred ca ar trebuii sa-ti faci griji
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Omul spune ca ii fierbe apa. Acum... doar el stie ce si cum, pt ca el vede. Noi doar apreciem situatia dupa ce spune.
Nu stiu la cat trebuie sa deschida termostatul la motorizarea lui, dar normal ar trebui pe la 90-95 de grade, dat fiind faptul ca pe acolo este temperatura optima de functionare a unui motor.
Daca masina e in regula, nivelul din vas nu are de ce sa creasca periculos.
Din ce povesteste, poate avea prea mult lichid, poate fi termostatul, poate fi radiatorul si mai pot fi si altele.
Nu stiu la cat trebuie sa deschida termostatul la motorizarea lui, dar normal ar trebui pe la 90-95 de grade, dat fiind faptul ca pe acolo este temperatura optima de functionare a unui motor.
Daca masina e in regula, nivelul din vas nu are de ce sa creasca periculos.
Din ce povesteste, poate avea prea mult lichid, poate fi termostatul, poate fi radiatorul si mai pot fi si altele.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
La 90-95 de grade deschide termostatul mecanic, la masinile cu termostat electronic se duce peste 100 de grade( nu stiu ce fel de termostat are, nu a specificat tipul motorului) . Daca slabesti busonul cu motorul cald si pornit este normal sa creasca nivelul(indicat este sa nu faci asta). Daca apa urca doar la 100 de grade masina nu are nimic, cat despre,, imi fierbe motorul" trebuie sa ne explice colegul de unde a tras concluzia.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
VLazar125 a scris:Salut!Îmi puteți spune de ce îmi fierbe apa la mașina când am bușonul închis mulți mi-au spus cã este garnitura alți termostatul nu știu ce sã cred eu zic cã dacã era garnitura trebuia sã sufle în vas ceea ce nu o face ! Și am observat cã uleiul este cam ridicat Chiar nu știu ce este
MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.7 DTI
Mergi la un meserias care poate sa-ti verifice sistemul de racire(termostat si prag de lucru,presurizare,functionare ventilatie la pragurile termice stabilite).Multi spun...,putini cunosc,in general,dar e valabil si in domeniul auto! E posibil ca motorul dumneata 1,7dti de pe Astra G,sa nu aiba nici o problema...,dar acest lucru il va confirma verificarea in cunostinta de cauza!
MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.7 DTI
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Si mie dupa un parcurs de 15 km,pot spune ca se simtea un miros specific de incins, am ridicat capota ,fara sa opresc motorul, si am observat cu refula antigelul in vasul de expansiune. Ciudat este faptul ca nu pornise nici ventilatorul si nici in bord nu sa aprins martorul (termometrul rosu). Imi este teama sa mai plec cu ea din garaj,sa ajung la un tester,pentru ca locuiesc la tara si orasul este la 65 Km distanta de mine,risc sa provoc daune mari motorului,voi ce parere aveti si ce sfaturi imi dati?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Prin furtunul subtire de sus vas expansiune trebuie sa circule lichid racire gen bulbuci si turat curge constant. Este circuit de aerisire si esye absolut normal la tine. Exista si modele mai vechi sau japoneze care nu au asa ceva, au supapa de presiune pe la radiator sau unfe au vrut ei sa o puna, se deschode la 1.2-1.4bar si abia atunci lichidul intra in vas. La tine lichodul circula si supapa este in capac vas, peste 1.4bar se deschide.
Nu se merge cu capac desfacut si supapa presiune defecta,
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Dum 08 Sep, 2019 6:36 am
Nu se merge cu capac desfacut si supapa presiune defecta,
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Dum 08 Sep, 2019 6:36 am
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Da domnul Dan prin furtunul subtire de sus refula antigelul in vasul de expansiune.
Spuneti-mi va rog domnul Dan, in aceste conditii este posibila deplasarea pana la un autoservice,pentru o diagnosticare. Eu am facut si testul acela cu pedalele (agrafa parca se numeste) si imi apare cod de eroare ECN 190052. Din ce am vazut ca spun colegii pe aici,este vorba de filtrul de particule,care nu isi face regenerarea.
Sincer nu ma pricep mai deloc,pana de curand am avut doar o Dacia comunista din 1977
Din ianuarie anul acesta am achizitionat acest Opel Astra H 1.9 CDTI (74 kw) Cod motor Z19DTL
Va multumesc pentru rabdarea de a citii si pentru sfaturi si recomandari,care sper sa ajute si pe alti colegi pasionati de Opel.
Spuneti-mi va rog domnul Dan, in aceste conditii este posibila deplasarea pana la un autoservice,pentru o diagnosticare. Eu am facut si testul acela cu pedalele (agrafa parca se numeste) si imi apare cod de eroare ECN 190052. Din ce am vazut ca spun colegii pe aici,este vorba de filtrul de particule,care nu isi face regenerarea.
Sincer nu ma pricep mai deloc,pana de curand am avut doar o Dacia comunista din 1977
Din ianuarie anul acesta am achizitionat acest Opel Astra H 1.9 CDTI (74 kw) Cod motor Z19DTL
Va multumesc pentru rabdarea de a citii si pentru sfaturi si recomandari,care sper sa ajute si pe alti colegi pasionati de Opel.
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
Verifica daca lichidul din vas este la nivel.
Vezi in meniul secret care e temperatura lichidului de racire.
Probabil ca iti faci griji degeaba. Mirosul de incins poate venea in momentul regenerarii pe care probabil ai si intrerupt-o. Citeste in manualul masinii cum se procedeaza la regenerarea filtrului.
Vezi in meniul secret care e temperatura lichidului de racire.
Probabil ca iti faci griji degeaba. Mirosul de incins poate venea in momentul regenerarii pe care probabil ai si intrerupt-o. Citeste in manualul masinii cum se procedeaza la regenerarea filtrului.
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Va salut domnul Mihai.
Lichidul din vasul de expansiune este la nivel am verificat,in meniul secret nu pot intra,deoarece cred ca nu este activat BC-ul,imi afiseaza no function.Din pacate nu am manualul masinii. Cred ca la o diagnoza cu OP-COM sau Tech 2,parca asa se numesc,are sa poata verifica si temperatura lichidului si gradul de saturatie al filtrului de particule si,poate imi activeaza si mie BC-ul pentru a putea intra in menul ascuns. Dar pentru toate astea trebuie sa parcurg cu masina o distanta de 65 Km,este distanta de la mine din comuna pana la Drobeta Turnu Severin.
Lichidul din vasul de expansiune este la nivel am verificat,in meniul secret nu pot intra,deoarece cred ca nu este activat BC-ul,imi afiseaza no function.Din pacate nu am manualul masinii. Cred ca la o diagnoza cu OP-COM sau Tech 2,parca asa se numesc,are sa poata verifica si temperatura lichidului si gradul de saturatie al filtrului de particule si,poate imi activeaza si mie BC-ul pentru a putea intra in menul ascuns. Dar pentru toate astea trebuie sa parcurg cu masina o distanta de 65 Km,este distanta de la mine din comuna pana la Drobeta Turnu Severin.
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Va inteleg domnul Mihai dar am incercat si nu merge,am incercat sa fac in garaj la masina si un videoclip.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be