koriak85
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2019
- Mesaj Privat
Salut ...Am un opel astra h 1.7 cdti ...Am o problema ....mi sa spart un furtun cel care duce de la motor la calorifere ...l am inlocuit ...iar lichidul de rãcire scade foarte des ...nivelul uleiului e bun ..iar uleiul e curat ...i am inlocuit și termostatul ..si lichidul de rãcire continuã sã scadã frecvent ..cam 1 litru la 100 de km parcursi
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
koriak85
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2019
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ce sa intrerupa , normal ca pompa baga ....si in relanti si la turatie si tot timpul , problema e ca probabil sa dus semeringul din pompa si scapa antigel , pompa are un orificiu facut special ca atunci cand se uzeaza semeringul sa curga antigelul prin acel orificiu jos , nu sa il arunce ca fantana arteziana pe tot motorul, dar daca motorul este cald si oprit cateva minute , nu mai ai ce sa vezi daca curge , pt. ca pompa este situata putin mai sus pe blocul motor si nu va mai curge , iar lichidul deja curs se evapora repede , de aceea nu depistezi pe unde curge.
Acu s-a inteles ?
Acu s-a inteles ?
koriak85
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2019
- Mesaj Privat