cristeama
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
va salut, la corsa C a mea din 2005 mi s-a defectat calculatorul in 2012 (final de noiembrie) iar acum in vara 2019 s-a defectat iar cu simtomul ca nu creste acceleratia peste 1500-2000 rot/min, uneori o mai pot misca de pe loc alteori nu are putere, va rog sa-mi spuneti care ar fi cauzele pt. care se defecteaza calculatorul dupa 6-7ani desi nu fortez masina si nu o scot la plimbare in fiecare zi ?, poate si pt. ca scot borna + de la baterie cam o data pe sapt. sa nu mai consume bateria cu inchiderea si bordul ?, citeva sfaturi va rog, stima
MODEL: Corsa 2005
MOTOR: Z12XEP
MODEL: Corsa 2005
MOTOR: Z12XEP
cristeama
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
- rinoantara
- **
- 67 mesaje
- din 19 Jan 2016
- Antara 2015 z22dm1/LNQ
- Bucuresti
rinoantara
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2016
- Mesaj Privat
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
Nu are nici o treaba resoftarea aici.Cauzele care duc la defectarea calculatorului pot fi insumate chiar in modul in care a fost conceput.El face parte din categoria ECU hibride,Aceste calculatoare folosec ca PCB o placa de ceramica pe care sunt dispuse microprocesorul si elementele discrete.Aceasta placa de ceramica are proprietatea de a asigura un transfer termic deosebit de bun.Intergul ansamblu este scufundat intr-un gel fotopolimerizant care optimizeaza acest tranfer termic,si intreg corpul calculatorului se comporta ca un radiator.Lucrul acesta duce la diminuarea dimensiunilor ECU si este evident in comparatie cu dimensiunile calculatoarelor realizate in tehnologie clasica de la BOSCH sau MagnettiMarelli.Dezavantajul consta in dificultatea si slaba calitate a legaturilor acestei placi cu pinii de iesire-intrare.De fapt aici cedeaza majoritatea calculatoarelor,firele nemaifacand contact cu placa .Cauzele acestor intreruperi sunt diferentele termice foarte mari la care este supus ECU ,mai ales pe timp de iarna cat si a vibratiilor la care este supus acesta pe timpul functionarii motorului.
cristeama
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Miniaturizarea componentelor ,diferente de temperatura,vibratii si.....lipiturile facute cu un nou aliaj despre care se spune ca UE ar fi cerut eliminarea plumbului din motive ecologice plus dezinteresul productorului pentru un lucru de calitate avand in vedere ca este un bun de folosinta indelungata ....este valabila si pentru altii nu numai Opel.
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
Bineinteles ca acest tip de probleme nu le gasim doar la marca Opel,ci la toti care au folosit aceasta tehnologie.As aminti doar Fiat cu modelul Stilo si Renault Twingo 1,2 echipate cu ECU realizate in aceeasi tehnologie si care au aceleasi deficiente.La Opel sunt mai evidente pentru ca ei au folosit cu preponderenta aceasta tehnologie .