Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Buna, îmi pare rãu dacã deschid topic și poate s-a discutat despre asta dar nu am gãsit..
Am avut un val de probleme la aceasta masina enumãr câteva. S-a stricat dpf., egr, scv și ultima garnitura de chiuloasa., toate astea în 6 luni... Dupa ce am reparat garnitura de chiuloasa am venit cu masina acasã și surpriza încã o problema, a început sa curgã motorina pe lângã conducta de tur de la întrarea în injector.. La injectorul 1 zi 4 am mers înapoi cu masina, mi-au spus ca este filetu de la injector s-a facut un grad și curge pe acolo , cicã nu se pot remedia fileltele de la injector doar schimbare injector., mi-au pus alt injector tot a curs., atunci mi-a zis ca de la conducte, mi-au spus ca duc ei din srhot ca sã nu dau bani ca sunt scumpe , dupã ce le-a montat dupã o tura cu masina a început sa curga injectorul 3 și 4.. Nu știu ce sa ma mai fac. Daca a-ți trecut prin asta va rog sa ma ajutați cu ceva, sau nu am alta rezolvare decât sa arunc injectoarele care sunt f bune doar pentru ca s-a stricat filetu ala sau cum se zice de plindere cu conducta?


MODEL: Astra j 2012
MOTOR: A17dtr
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu as schimba mecanicul: acele filete au fost stricate la remontare dupã ce au schimbat garnitura.
Probabil au pus piulitele strâmb și au tras ca boii de ele.
Altfel nu vad cum sa se strice.
Dacã ai ceva poze în care sa vedem cum arata filete le asta pe injector cât și pe piulita, poate reușim sa îți dam și sfaturi.
Se invart în gol piulitele? Ca etansarea se face între conducta și injector, nu pe piulita.
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Asta cred si eu ca le-a stras prea tare și acuma curge. 3 injectoare mi a stricat .. Maine dimineațã mã duc la el și fac poza la filet la injector și la conducte.. Momentan am doar poza pe unde curge . De la sãgețile din poza curge și unde este încercuit acolo sa adunat motorina
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu e normal ca prin strangerea piulitei pe injector sa poti sa strici filetul injectorului, asta ar insemna ca materialul din care e facuta piulita e mai dur decat cel din care e facut injectorul si atunci acesta e un exemplu regretabil de inginerie neproductiva. In sensul ca conductele si piulitele de strangere trebuiau gandite si construite din start ca si piese de schimb, prin prisma raportului de pret conducta+piulita vs. injector.

Pe de alta parte e si vina mecanicului, in sensul ca daca dupa strangerea injectoarelor in chiulasa constati ca unul sau mai multe injectoare s-au deplasat stanga sau dreapta si conducta de tur nu-ti mai calca corect in mijlocul conului de etansare al injectorului acesta trebuie demontat, repozitionat si restrans pe pozitia corecta. Unii de lene prefera sa traga de conducta, o tin pe pozitie si apoi o strang in speranta ca totusi prin strangere se reuseste etansarea. Asa ajungi sa strangi ca prostul, sau... cum a fost cazul meu unde am inchis personal motorul conducta nu mai cadea fix in mijloc dar mi-am zis ca dupa strangere conducta va reveni la pozitia ei initiala. Nici voba! conductele sunt flexibile, oteloase iar in cazul meu dupa o strangere corecta ca si cuplu conducta mi-a tensionat injectorul... l-a tras inspre spate-stanga si acesta a pierdut etansarea de pe saiba de cupru aflata la baza lui in chiulasa, iar la pornirea motorului a inceput sa se auda un ticait enervant ca aici.

Exista o scula EN-48560 care se foloseste pentru alinierea injectoarelor inainte de strangerea lor in chiulasa :

Eu nu am avut-o... asa ca fiecare injector s-a pozitionat stanga-dreapta relativ acceptabil in raport cu conul conductei de motorina doar ca la injectorul nr.4 se deplasase prea mult inspre dreapta asa ca intr-un final a trebuit sa-l demontez si sa-l repozitionez pentru strangerea corecta a piulitei conductei de tur de pe el, desigur ca am fost nevoit sa-i schimb si saiba de etansare (fusese noua, dar stransa incorect) deci i-am pus alta saiba de foc noua (15lei in plus ca si cost pentru ignoranta mea initiala).

L.E:
Eu as schimba mecanicul cat mai repede, exact cum te-a sfatuit si colegul Daniel mai sus.
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Da dar schimb mecanicul și eu sunt acuma pe gaura cu 3 injectoare.. Maine a duc sa vad ce facem pana la urma..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR