- angelo1987
- OP
- 4 mesaje
- din 09 Jun 2019
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
angelo1987
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2019
- Mesaj Privat
Salutare,
Am cautat pe forum si am gasit multe discutii cu respectiva problema si anume y17dt nu trage bine.
La mine problema este putin diferita datorita faptului ca am schimbat foarte multe piese si totusi problema persista.
Problema este ca masina este foarte puturoasa, in panta nu trece de 110/120kmh iar la drum drept 140kmh dar foarte greu, la plecare este extrem de puturoasa pana intra turbo.
Piese schimbate:
Debitmetru oem
Senzor presitune turbo oem
Electrovalva egr pierburg
Electrovalva turbo pierburg
Curatare egr si admisie
Calculator pompa refacut
Traseu vacuum refacut ( inlocuit furtune )
Mentionez ca masina a fost pusa pe mai multe tipuri de tester si este fara eroare.
Inaintea mea, fostul proprietar a mers cu masina prin Bucuresti cu maxim 50kmh.
Nu este o masina scumpa si nici prea frumoasa dar este construita ca un tanc si din privinta asta nu vreau inca sa renunta la ea.
Poate este cineva cu o idee in privinta problemei mele.
Multumesc!
MODEL: Astra 2003
MOTOR: Y17DT
Am cautat pe forum si am gasit multe discutii cu respectiva problema si anume y17dt nu trage bine.
La mine problema este putin diferita datorita faptului ca am schimbat foarte multe piese si totusi problema persista.
Problema este ca masina este foarte puturoasa, in panta nu trece de 110/120kmh iar la drum drept 140kmh dar foarte greu, la plecare este extrem de puturoasa pana intra turbo.
Piese schimbate:
Debitmetru oem
Senzor presitune turbo oem
Electrovalva egr pierburg
Electrovalva turbo pierburg
Curatare egr si admisie
Calculator pompa refacut
Traseu vacuum refacut ( inlocuit furtune )
Mentionez ca masina a fost pusa pe mai multe tipuri de tester si este fara eroare.
Inaintea mea, fostul proprietar a mers cu masina prin Bucuresti cu maxim 50kmh.
Nu este o masina scumpa si nici prea frumoasa dar este construita ca un tanc si din privinta asta nu vreau inca sa renunta la ea.
Poate este cineva cu o idee in privinta problemei mele.
Multumesc!
MODEL: Astra 2003
MOTOR: Y17DT
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- angelo1987
- OP
- 4 mesaje
- din 09 Jun 2019
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
angelo1987
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am scos mufa si merge mai prost plus cheita aprinsa in bord, in iarna am schimbat senzorul de temperatura. Turbina functioneaza dar nu am verificat injectoarele nu stiu care este procedura sau unde sa merg pentru un test.
Tind sa cred ca este ceva la injectoare pt ca motorul pare sa nu mearga rotund la relanti si la turatie de 1200/1600.
Cat tine de revizie ( ulei, filtre ) a fost facuta acum 4000 km, distributia are 32.000 km.
Motorul a fost decarbonizat de doua ori.
Am tot citit pe forum despre curatarea sorbului din rezervor....nu stiu daca cineva a curatat sorbul la aceasta masina.
Poate stie cineva unde pot verifica daca sistemul de injectie functioneaza in parametrii.
Multumesc
Tind sa cred ca este ceva la injectoare pt ca motorul pare sa nu mearga rotund la relanti si la turatie de 1200/1600.
Cat tine de revizie ( ulei, filtre ) a fost facuta acum 4000 km, distributia are 32.000 km.
Motorul a fost decarbonizat de doua ori.
Am tot citit pe forum despre curatarea sorbului din rezervor....nu stiu daca cineva a curatat sorbul la aceasta masina.
Poate stie cineva unde pot verifica daca sistemul de injectie functioneaza in parametrii.
Multumesc
- angelo1987
- OP
- 4 mesaje
- din 09 Jun 2019
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
angelo1987
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am scos mufa si merge mai prost plus cheita aprinsa in bord, in iarna am schimbat senzorul de temperatura. Turbina functioneaza dar nu am verificat injectoarele nu stiu care este procedura sau unde sa merg pentru un test.
Tind sa cred ca este ceva la injectoare pt ca motorul pare sa nu mearga rotund la relanti si la turatie de 1200/1600.
Cat tine de revizie ( ulei, filtre ) a fost facuta acum 4000 km, distributia are 32.000 km.
Motorul a fost decarbonizat de doua ori.
Am tot citit pe forum despre curatarea sorbului din rezervor....nu stiu daca cineva a curatat sorbul la aceasta masina.
Poate stie cineva unde pot verifica daca sistemul de injectie functioneaza in parametrii.
Multumesc
Tind sa cred ca este ceva la injectoare pt ca motorul pare sa nu mearga rotund la relanti si la turatie de 1200/1600.
Cat tine de revizie ( ulei, filtre ) a fost facuta acum 4000 km, distributia are 32.000 km.
Motorul a fost decarbonizat de doua ori.
Am tot citit pe forum despre curatarea sorbului din rezervor....nu stiu daca cineva a curatat sorbul la aceasta masina.
Poate stie cineva unde pot verifica daca sistemul de injectie functioneaza in parametrii.
Multumesc
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
La injectoare poti face testul cu eprubetele pe retur si vezi cat da pe retur fiecare injector in parte , care da mai mult acela e cu probleme.
Chiar vroiam sa iti zic si de sorbul din rezervor sa il verifici .Gasesti aici pe forum cum sa faci testul cu eprubetele , dar daca nu te descurci cauta un mecanic care stie ce face.
Chiar vroiam sa iti zic si de sorbul din rezervor sa il verifici .Gasesti aici pe forum cum sa faci testul cu eprubetele , dar daca nu te descurci cauta un mecanic care stie ce face.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La Y17 DT cad greu injectoarele ,lipsa de putere poate fi si electrovalva care regleaza debitul de motorina de pe pompa de injectie se vede la tester la cantitatea injectata ca ba e mult ba e putin si dupa aia iti arata cate 250 mg ,se acumuleaza rugina in ea ,se poate diagnostica se poate curata si refolosi daca nu e corodata prea rau in interior....si sorbu din rezervor acolo am gasit depuneri la multe masini.La injectoarele astea nu se face nici un test cu paharele ,este vorba de CDTI nu de motorul asta.