dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut de ceva timp motorul porneste foarte greu. Trebuie sa ii dau de fiecare data cate trei chei.
Cateodata da' sa moara si la relanti si in mers.
Eu zic ca de vina ar fi garniturile de la filtrul de motorina sau chiar filtrul in sine iar in cel mai rau caz sa fie calculatorul pompei de injectie.
Am atasat si trei video-uri cu pornirea motorului la rece si la cald. In unul dintre ele si opresc motorul la cad iar cand vreau sa-l repornesc iar trebuie sa ii dau 3 chei iar in altul se vede un fum negru care iese din capacul filtrului de motorina.
Mentionez faptul ca nu era frig afara, 4 grade respectiv in pornirea la card erau 8 grade.
Astept sugestii, sfaturi si pareri de la cei care s-au confruntat cu aceasta probleme
Fum din capac
La rece
La cald
Cateodata da' sa moara si la relanti si in mers.
Eu zic ca de vina ar fi garniturile de la filtrul de motorina sau chiar filtrul in sine iar in cel mai rau caz sa fie calculatorul pompei de injectie.
Am atasat si trei video-uri cu pornirea motorului la rece si la cald. In unul dintre ele si opresc motorul la cad iar cand vreau sa-l repornesc iar trebuie sa ii dau 3 chei iar in altul se vede un fum negru care iese din capacul filtrului de motorina.
Mentionez faptul ca nu era frig afara, 4 grade respectiv in pornirea la card erau 8 grade.
Astept sugestii, sfaturi si pareri de la cei care s-au confruntat cu aceasta probleme
Fum din capac
La rece
La cald
dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
Inca 4 poze cu filtrul de motorina si cantitatea de motorina gasita.
http://imgur.com/A1Gta60
http://imgur.com/AmP0oUq
http://imgur.com/S8LUykj
http://imgur.com/sKfy0LF
http://imgur.com/A1Gta60
http://imgur.com/AmP0oUq
http://imgur.com/S8LUykj
http://imgur.com/sKfy0LF
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Din ce stiu in filtrul de motorina este o rezistenta de incalzire care ajuta la cresterea temperaturii motorinei.
Fumul e ciudat... poate ajunge motorina direct pe rezistenta? nu am idee.
Pe capac se vede ca e umed, deci cel mai probabil ti se dezamorseaza circuitul de alimentare si trage aer fals, de-asta porneste greu.
Cel mai probabil cine a schimbat ultima data filtrul de combustibil a strans acel imbus din capul capacului mult prea tare, fapt care a dus la fisurarea plasticului.
Cel mai probabil rezolvi cumparand alt borcan pentru filtru de la dezmembrari.
Fumul e ciudat... poate ajunge motorina direct pe rezistenta? nu am idee.
Pe capac se vede ca e umed, deci cel mai probabil ti se dezamorseaza circuitul de alimentare si trage aer fals, de-asta porneste greu.
Cel mai probabil cine a schimbat ultima data filtrul de combustibil a strans acel imbus din capul capacului mult prea tare, fapt care a dus la fisurarea plasticului.
Cel mai probabil rezolvi cumparand alt borcan pentru filtru de la dezmembrari.
dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut, scuze ca n-am mai postat.
Problema a fost la capacul filtrului de motorina si anume deasupra rezistentei aceea care incalzeste motorina a fost o gaurice prin care tragea aer si se dezamorsa circuitul.
Ca si reparatie, prima data am incercat sa o lipesc cu sticla topita dar nu e de durata, la 2/3 saptamani ceda si iar tragea aer, a doua oara am incercat cu poxilina si vad ca tine.
Daca incercati la fel sa o lipiti curatati bine suprafata cu smingher si diluant, benzina sau ce aveti.
De schimbat sa nu va ganditi caci eu am intrebat la mai multe reprezentante, piese auto si se gaseste doar original care e 500 ron, la dezmembrari se gasesc dar si asa nu le vand separat adica doar capacul ci tot vasul si cer in jur de 200 ron.
Bafta.
Problema a fost la capacul filtrului de motorina si anume deasupra rezistentei aceea care incalzeste motorina a fost o gaurice prin care tragea aer si se dezamorsa circuitul.
Ca si reparatie, prima data am incercat sa o lipesc cu sticla topita dar nu e de durata, la 2/3 saptamani ceda si iar tragea aer, a doua oara am incercat cu poxilina si vad ca tine.
Daca incercati la fel sa o lipiti curatati bine suprafata cu smingher si diluant, benzina sau ce aveti.
De schimbat sa nu va ganditi caci eu am intrebat la mai multe reprezentante, piese auto si se gaseste doar original care e 500 ron, la dezmembrari se gasesc dar si asa nu le vand separat adica doar capacul ci tot vasul si cer in jur de 200 ron.
Bafta.
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat