Alica01
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 ZTDh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut! Am o problema si mai multe nelamuriri. Detin un opel astra h 2004 z1.7 DTH 74 kw. In 2010 am achizitionat masina cu o problema la clima. Ca sa pornesc compresorul, trebuia sa apas un buton improvizat, nu pornea din meniul de clima(mentionez ca daca il uitam pe on, sugea toata bateria) . Am mers asa 3-4 ani si apoi nu i-am mai dat importanta. Cu caldura de afara am zis ca e cazul sa rezolv aspectul asta. Am fost la un service, mi s-a facut o constatare, mi s-a scos butonul, cablu (era legat la masa si sarit panoul de clima cu el). Problema e in felu urmator, si mi se pare ciudat, Mi s-a zis ca , compresorul pe care il am pe masina (cu bobina) nu corespunde cu panoul de clima(semna PWM sau ceva de genu) declansa tot timpu, si ca nu ar fi compresorul original al masinii, desi au cautat dupa seria sasiului si ca de fapt vine din fabrica cu acest model cu bobina, nu cu valva. Mi s-a zis ca trebuie schimbat compresorul cu unul pe valva si radiatorul. Nelamurirea mea este, cu ce model vine din fabrica 1.7 2004, cu bobina sau cu valva? Din moment ce panoul de clima dadea semnal dar intermitent la compresor, de ce mi s-a cerut sa schimb cu unu pe valva? E posibil ca electricanul sa nu fi avut habar sau problema sa fie in alta parte? Au luat in calcul ca panoul de clima ar fi defect, a incercat cu unul din dezmembrari, evindent ca acum nu mai trimitea semnal deloc. Au cautat modelul cu valva sa il comande, si singuru model care l-au gasit este de la QWP si este reconditionat, nu este nou (si asta mi se pare ciudat).
Orice sugestie/idee in rezolvarea aceste probleme, m-ar ajuta foarte mult!
Multumes
MODEL: Astra 2004
MOTOR: ZTDh
Orice sugestie/idee in rezolvarea aceste probleme, m-ar ajuta foarte mult!
Multumes
MODEL: Astra 2004
MOTOR: ZTDh