Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
Buna seara,
Recent am adus din Germania Un Opel Astra J Sport Tourer Cdti 110cp din 2015 Euro 6.
I-am schimbat filtrele, uleiul.Maine aveam programare la Registru dar....
Dupa 2 saptamani de la scimbarea ulei+filtre a aparut aceasta eroare in bord ``Oil pressure low stop engine ``.
Am oprit masina pe dreapta,am oprit motorul,dupa care am repornito din nou ca sa imi arate aceiasi eroare.
Am oprit motorul ,am sunat un amic mecanic cel la care am schimbat filtre+ ulei,iar acesta ma sfatuit sa nu o mai pornesc sa sun dupa cineva cu trailer si sa o duc la reprezentanta Opel(zis si facut).
Mentionez ca masina facea un zgomot ciudat la pornire dupa care disparea dar nu intotdeauna,ca si cum ar trebui schimbata distributia, asta era in plan...dar din pacate astept rezultatul de la reprezentanta.
Cei de la represzentanta mau intrebat ce motor aveti de 2.0? am spus nu 1.6 110cp ...sau mirat cand au auzit
Ma puteti ajuta cu pareri?
Daca e prea mare costul la reprezentanta ce ma sfatuiti sa fac sa o repar la ei sau sa schimb motorul complet,deoarece mecanicul cu care am facut schimbul asta ma sfatuit.
MODEL: Astra j 2015
MOTOR: 1.6 cdti 110cp
Recent am adus din Germania Un Opel Astra J Sport Tourer Cdti 110cp din 2015 Euro 6.
I-am schimbat filtrele, uleiul.Maine aveam programare la Registru dar....
Dupa 2 saptamani de la scimbarea ulei+filtre a aparut aceasta eroare in bord ``Oil pressure low stop engine ``.
Am oprit masina pe dreapta,am oprit motorul,dupa care am repornito din nou ca sa imi arate aceiasi eroare.
Am oprit motorul ,am sunat un amic mecanic cel la care am schimbat filtre+ ulei,iar acesta ma sfatuit sa nu o mai pornesc sa sun dupa cineva cu trailer si sa o duc la reprezentanta Opel(zis si facut).
Mentionez ca masina facea un zgomot ciudat la pornire dupa care disparea dar nu intotdeauna,ca si cum ar trebui schimbata distributia, asta era in plan...dar din pacate astept rezultatul de la reprezentanta.
Cei de la represzentanta mau intrebat ce motor aveti de 2.0? am spus nu 1.6 110cp ...sau mirat cand au auzit
Ma puteti ajuta cu pareri?
Daca e prea mare costul la reprezentanta ce ma sfatuiti sa fac sa o repar la ei sau sa schimb motorul complet,deoarece mecanicul cu care am facut schimbul asta ma sfatuit.
MODEL: Astra j 2015
MOTOR: 1.6 cdti 110cp
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Problema cu mesajul asta este la motoarele de 2.0 ,cu o garnitura dintre pompa de ulei si sorbul pompei ,care se degradeaza si pompa nu mai tragea ulei ,iar urmarile erau grave ,lasandu-se cu motoarele facute praf ,dar la restul motoarelor nu se intampla asta ,neavand acea vestita garnitura minune.
Ai schimbat uleiul si filtru cu specificatiile producatorului? ce ulei ai folosit si dupa ai resetat viata uleiului din bord ? De ce intreb ,pt. ca si eu am patit sa am mesajul asta cu uleiul care avea vreo 4000 km si am resetat din nou viata uleiului din bord care era deja la 3% si probabil de aceea aveam mesajul care il ai si tu si de atunci nu am mai avut probleme deloc ,asta de anul trecut si aparea doar la rece la prima pornire , cu ulei motul xclean 8100 dexos2 5w40 si bineinteles ca l-am si schimbat cu castrol.
Eu am 1.7cdti 110cp.
La reprezentanta dupa cate stiu te rupe in doua la bani , cred ca ii face un test de presiune ulei prima data, dar poate o fi doar senzorul de presiune ulei, nu stiu ,sa speram ca nu e grav ,dar daca e ,nu lasa masina in reprezentanta mergi la un service bun.Bafta.
Ai schimbat uleiul si filtru cu specificatiile producatorului? ce ulei ai folosit si dupa ai resetat viata uleiului din bord ? De ce intreb ,pt. ca si eu am patit sa am mesajul asta cu uleiul care avea vreo 4000 km si am resetat din nou viata uleiului din bord care era deja la 3% si probabil de aceea aveam mesajul care il ai si tu si de atunci nu am mai avut probleme deloc ,asta de anul trecut si aparea doar la rece la prima pornire , cu ulei motul xclean 8100 dexos2 5w40 si bineinteles ca l-am si schimbat cu castrol.
Eu am 1.7cdti 110cp.
La reprezentanta dupa cate stiu te rupe in doua la bani , cred ca ii face un test de presiune ulei prima data, dar poate o fi doar senzorul de presiune ulei, nu stiu ,sa speram ca nu e grav ,dar daca e ,nu lasa masina in reprezentanta mergi la un service bun.Bafta.
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
Multumesc.
Uleiul este GM Dexos2 5W30 si filtrele sunt exact aceleasi ce le aveam pe masina cand am cumparato din Germania.
Stiu ca sunt scumpi dar nu vor face nimic fara acordul meu.
Oricum au ramas cumva uimiti ca la acest motor sa fie aceasta problema.Sper sa fie doar senzorul cum spui sa nu fie problema pompa de ulei sau chiar motorul afectat.
Uleiul este GM Dexos2 5W30 si filtrele sunt exact aceleasi ce le aveam pe masina cand am cumparato din Germania.
Stiu ca sunt scumpi dar nu vor face nimic fara acordul meu.
Oricum au ramas cumva uimiti ca la acest motor sa fie aceasta problema.Sper sa fie doar senzorul cum spui sa nu fie problema pompa de ulei sau chiar motorul afectat.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Eu am renuntat sa folosesc ulei Gm,il papa si am trecut pe castrol o perioada ,dupa care m-a ramat si am bagat Motul ,de care citisem numai de bine si acum sa citesc ca de fapt este si asta contrafacut si ca cel bun trebuie sa fie made in france, iar ce aveam eu era in alta tara facut .Nici nu mai stiu ce sa mai folosesc ,stiu ca si castrolul e naspa dar chiar nu stiu de care sa cumpar,cel putin vad ca nu mananca de la schimb la schimb.
Sa ne spui si noua ce rezolvi cu masina eu unu sunt curios.
Sa ne spui si noua ce rezolvi cu masina eu unu sunt curios.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
As spune MULTE de bine despre fiabilitatea motarelor mai vechi de Opel (EURO4, incepand cu Martie 2003, de exemplu) si multe de rele despre fiablitatea motoarelor mai noi (EURO5, sau mai sus). Inginerii au considerat ca mostenirea (a.k.a tehnologia motoarelor vechi) este arhi-suficienta, asadar hai sa punem un prezervativ-ceva pe aceieasi motorizare (originala EURO 4) care doar sa retina particulele emise de motor, pe care mai apoi sa-l incalzim la ,,n,, grade ca sa il ,,ecologizam,, direct prin expulzare in atmosfera si BINGO... avem un motor mai ,,clean,,.
N-a stat nimeni sa studieze efectul pe termen lung a acestei ,,inovatii,,... daca îi pot spune asa acestui ,,mult sperat,, avans tehnologic. Se vede din plin efectul aici pe forum la masinile SH cumparate de proprietari care deja au postat problemele lor aici pe forum.
Daca era doar becul de ulei care palpaie prea mult la pornire, sau palpaie scurt insa doar uneori si in mers... poate ca ar fi trecut neobservat. Dar asa... cu mesaj in clar pentru sofer... presupun ca nu mai poate fi ignorat. Eu sa fi fost in situatie... as demonta imediat baia de ulei si as schimba tooot ce tine de etansarea circuitului de ulei, iar intr-un final poate inclusiv pompa de ulei DACA mesajul n-ar disparea. Traim intr-o era unde se proiecteaza pompe de ulei cu debit variabil care sa lucreze exact atat cat este nevoie la turatiile respective pentru ca pompa de ulei sa nu consume din energia ce o dezvolta motorul. Ca sa fie economic SI ECOLOGIC...Pe de alta parte traim in era erorilor de software (se lucreaza pe partea de software cu tot felul de neinitiati care sunt la inceput de cariera si o mai dau in bara cu programarea...) si uite-asa te trezesti cu erori ,,idioate,, exact acolo unde nu este cazul.
Vezi in care situatie esti... eventual posteaza rezolvarea aici pe forum in speranta ca poate îi va ajuta si pe altii la un moment dat... colegi de forum aflati in aceiasi situatie.
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Joi 09 Jan, 2020 8:13 pm, modificat de 2 ori în total
N-a stat nimeni sa studieze efectul pe termen lung a acestei ,,inovatii,,... daca îi pot spune asa acestui ,,mult sperat,, avans tehnologic. Se vede din plin efectul aici pe forum la masinile SH cumparate de proprietari care deja au postat problemele lor aici pe forum.
Daca era doar becul de ulei care palpaie prea mult la pornire, sau palpaie scurt insa doar uneori si in mers... poate ca ar fi trecut neobservat. Dar asa... cu mesaj in clar pentru sofer... presupun ca nu mai poate fi ignorat. Eu sa fi fost in situatie... as demonta imediat baia de ulei si as schimba tooot ce tine de etansarea circuitului de ulei, iar intr-un final poate inclusiv pompa de ulei DACA mesajul n-ar disparea. Traim intr-o era unde se proiecteaza pompe de ulei cu debit variabil care sa lucreze exact atat cat este nevoie la turatiile respective pentru ca pompa de ulei sa nu consume din energia ce o dezvolta motorul. Ca sa fie economic SI ECOLOGIC...Pe de alta parte traim in era erorilor de software (se lucreaza pe partea de software cu tot felul de neinitiati care sunt la inceput de cariera si o mai dau in bara cu programarea...) si uite-asa te trezesti cu erori ,,idioate,, exact acolo unde nu este cazul.
Vezi in care situatie esti... eventual posteaza rezolvarea aici pe forum in speranta ca poate îi va ajuta si pe altii la un moment dat... colegi de forum aflati in aceiasi situatie.
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Joi 09 Jan, 2020 8:13 pm, modificat de 2 ori în total
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- fratie
- **
- 135 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
fratie
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
De unde a fost cumparat uleiul?
O fi contrafacut?
Ce meserias a schimbat filtrul de ulei?
O fi facut vreo boacana?
Intrebari......
Ca fenomenul se intampla la scurt timp dupa schimbarea uleiului si a filtrului de ulei.
Sau ai "adus din Germania" o masina cu probleme mari.
Poate a avut aditiv in ulei ca sa mearga la vanzare.....
O fi contrafacut?
Ce meserias a schimbat filtrul de ulei?
O fi facut vreo boacana?
Intrebari......
Ca fenomenul se intampla la scurt timp dupa schimbarea uleiului si a filtrului de ulei.
Sau ai "adus din Germania" o masina cu probleme mari.
Poate a avut aditiv in ulei ca sa mearga la vanzare.....
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
fratie a scris:@Barbatocu,
Câți km are mașina, ce filtre de ulei ai pus ?
Câți km are mașina, ce filtre de ulei ai pus ?
Masina are 186000 km, filtrul de ulei este Mann ca cel ce era pe masina,l iar uleiul este Original GM (eu iau doar de la persoana de incredere). Plus de asta nu scria nimic in romana pe el doar in germana.
PS: folosesc doar de la GM si la cealalta masina e adevarat e Astra G benzina.
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:sa revi sa ne spui deznodamantul si rezolvarea, suntem chiar curiosi... cred ca esti primul aici cu motorizarea asta cu astfel de problema
Din cate am cautat pe forum cam da altfel nu deschideam topic postam acolo...sper sa nu fie unul dezastruos pentru mine si buzunarul meu ,ci ceva normal........!
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Posibil sa :
Nu o lasi sa faca regenerarea si ai multa motorina in ulei
Uleiul nou a curatat mizeria si a infundat sorb sau filtru, specific nemtilor care pun ulei ordinar si il schimba la 50000km
Nu o lasi sa faca regenerarea si ai multa motorina in ulei
Uleiul nou a curatat mizeria si a infundat sorb sau filtru, specific nemtilor care pun ulei ordinar si il schimba la 50000km
Despre ce regenerare vorbesti?nu inteleg...?
Ester vorba despre cu totul alta problema...
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:De unde a fost cumparat uleiul?
O fi contrafacut?
Ce meserias a schimbat filtrul de ulei?
O fi facut vreo boacana?
Intrebari......
Ca fenomenul se intampla la scurt timp dupa schimbarea uleiului si a filtrului de ulei.
Sau ai "adus din Germania" o masina cu probleme mari.
Poate a avut aditiv in ulei ca sa mearga la vanzare.....
O fi contrafacut?
Ce meserias a schimbat filtrul de ulei?
O fi facut vreo boacana?
Intrebari......
Ca fenomenul se intampla la scurt timp dupa schimbarea uleiului si a filtrului de ulei.
Sau ai "adus din Germania" o masina cu probleme mari.
Poate a avut aditiv in ulei ca sa mearga la vanzare.....
Mai repede ultimele variante desi sper sa nu fie asa...
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Barbatocu a scris:
Despre ce regenerare vorbesti?nu inteleg...?
Ester vorba despre cu totul alta problema...
. A enumerat 2 cauze.
dancuciureanu a scris:Posibil sa :
Nu o lasi sa faca regenerarea si ai multa motorina in ulei
Uleiul nou a curatat mizeria si a infundat sorb sau filtru, specific nemtilor care pun ulei ordinar si il schimba la 50000km
Nu o lasi sa faca regenerarea si ai multa motorina in ulei
Uleiul nou a curatat mizeria si a infundat sorb sau filtru, specific nemtilor care pun ulei ordinar si il schimba la 50000km
Despre ce regenerare vorbesti?nu inteleg...?
Ester vorba despre cu totul alta problema...
1. Când întrerupi regenerarea, motorina nearsa din proces ajunge în baia de ulei și îl dilueazã, de aici apar probleme de ungere, apoi uzura între vibrochen și cuzineți, apoi pierderi de presiune pe circuitul de ungere si
mesajul primit de tine. Numai ca problema apãrea la 2.0 Cdti E5..
2. Aia cu uleiul e destul de clara. 😁
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
livcro a scris:
1. Când întrerupi regenerarea, motorina nearsa din proces ajunge în baia de ulei și îl dilueazã, de aici apar probleme de ungere, apoi uzura între vibrochen și cuzineți, apoi pierderi de presiune pe circuitul de ungere si
mesajul primit de tine. Numai ca problema apãrea la 2.0 Cdti E5..
2. Aia cu uleiul e destul de clara. 😁
1. Când întrerupi regenerarea, motorina nearsa din proces ajunge în baia de ulei și îl dilueazã, de aici apar probleme de ungere, apoi uzura între vibrochen și cuzineți, apoi pierderi de presiune pe circuitul de ungere si
mesajul primit de tine. Numai ca problema apãrea la 2.0 Cdti E5..
2. Aia cu uleiul e destul de clara. 😁
La ce te-ai referit la nr.2?Sunt curios.
Eu astept raspunsul celor de la reprezentanta Opel din Arad,oricum nu o voi repara la ei asta se stie au niste costuri exorbitante.
Voi reveni dupa ce voi sti un raspuns concret,il voi posta aici sa stie toti ,ca pe viitor sa aibe un reper.
O zi buna va doresc.
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
In cele din urma m-am hotarat ,maine ma duc sa iau masina de la reprezentanta si o voi duce la d-nul Nicu din Arad se pare ca e cel mai bun in domeniul Opel.
Sunt curios ce taxe platesc pentru parcarea masinii mele la reprezentanta Opel pentru parcare(de joi pina luni).
Sincer acum imi dau seama ca m-am pripit.
Oricum cum aflu un raspunscu diagnoza in legatura cu masina, revin cu raspunsul si costul reparatiei.
Sunt curios ce taxe platesc pentru parcarea masinii mele la reprezentanta Opel pentru parcare(de joi pina luni).
Sincer acum imi dau seama ca m-am pripit.
Oricum cum aflu un raspunscu diagnoza in legatura cu masina, revin cu raspunsul si costul reparatiei.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat