- COJOCARUADRIAN
- OP
- 2 mesaje
- din 28 Jun 2019
- Corsa 2010 A12XER
- Tulcea
COJOCARUADRIAN
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am achizitonat un opel corsa 2010 1.2 - A12XER - benzina la care am constatat ca ventilatorul era blocat/intepenit si rezistorul de pe panoul ventilatorului nu avea continuitate (bobina verde avea 0.8 ohmi iar cealalta piesa presupun ca era vreo siguranta termica era intrerupta)
Masina avea in bord martorul de masina cu cheie aprins (in poza)
I-am cumparat ventilator nou, am inprovizat rezistorul intrerupt cu o siguranta buna de 10 A, la 184 grade celsius ca sa vad daca merge ventilatorul
Ventilatorul functioneaza de la pornirea motorului cred ca la viteza maxima, martorul de masina cu cheie tot apare in bord , la diagnoza apare in continuare Eroare P0481-00 Cooling Fan Relay 2 Control Circuit si cat ii dau stergere eroare dispare pentru o secunda martorul de masina cu cheie, se aude ca si cum ventilatorul da sa se opreasca dupa care revine eroarea imediat si ventilatorul merge iar la maxim.
Am comandat si rezistorul nou.... dar am vazut pe net ca pe el scrie 30k .....Aveti idee care este problema? (sper sa nu fie ECU defect) o sa mearga cu noul rezistor sau trebuia ca eroare sa dispara daca iam inchis circuitul ? Acum nu stiu care este rezistenta reala a celui original, ma gandesc ca calculatorul masinii masoara si daca nu e in parametrii afisaza eroarea in continuare ?
aceasta din poza este resistorul care eu lam inlocuit cu o sarma doar sa testez daca dispare eroarea
cine poate sa ma ajute las si un nr. de tel. 0746280482
MODEL: Corsa 2010
MOTOR: A12XER
Am achizitonat un opel corsa 2010 1.2 - A12XER - benzina la care am constatat ca ventilatorul era blocat/intepenit si rezistorul de pe panoul ventilatorului nu avea continuitate (bobina verde avea 0.8 ohmi iar cealalta piesa presupun ca era vreo siguranta termica era intrerupta)
Masina avea in bord martorul de masina cu cheie aprins (in poza)
I-am cumparat ventilator nou, am inprovizat rezistorul intrerupt cu o siguranta buna de 10 A, la 184 grade celsius ca sa vad daca merge ventilatorul
Ventilatorul functioneaza de la pornirea motorului cred ca la viteza maxima, martorul de masina cu cheie tot apare in bord , la diagnoza apare in continuare Eroare P0481-00 Cooling Fan Relay 2 Control Circuit si cat ii dau stergere eroare dispare pentru o secunda martorul de masina cu cheie, se aude ca si cum ventilatorul da sa se opreasca dupa care revine eroarea imediat si ventilatorul merge iar la maxim.
Am comandat si rezistorul nou.... dar am vazut pe net ca pe el scrie 30k .....Aveti idee care este problema? (sper sa nu fie ECU defect) o sa mearga cu noul rezistor sau trebuia ca eroare sa dispara daca iam inchis circuitul ? Acum nu stiu care este rezistenta reala a celui original, ma gandesc ca calculatorul masinii masoara si daca nu e in parametrii afisaza eroarea in continuare ?
aceasta din poza este resistorul care eu lam inlocuit cu o sarma doar sa testez daca dispare eroarea
cine poate sa ma ajute las si un nr. de tel. 0746280482
MODEL: Corsa 2010
MOTOR: A12XER
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
- COJOCARUADRIAN
- OP
- 2 mesaje
- din 28 Jun 2019
- Corsa 2010 A12XER
- Tulcea
COJOCARUADRIAN
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2019
- Mesaj Privat