Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Andrei.madalin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut! De 1 an sunt posesorul unui Opel insignia 2009 diesel 131 cp. Însã în ultima luna am ținut-o numai în service!
*Prima simptoma : rulam cu o viteza de 110 km/h în treapta a 3-a urma sa ii dau a 4-a sii.. ce sa vezi mi-a tãiat pedala, nu mai trãgea mașina, a întrat în "lin mod" ma dau jos ii dau borna jos de la baterie o las 5 minute și ii pun borna și o pornesc dinnou,a mers normal, a dispãrut problema (asa am crezut eu)
*La doua zile de la prima simptoma nu mai trãgea mașina deloc,nu se tura mai mult de 2500 ture și dacã se tura ma întrecea și un trabant.
*in fine ma duc la service, îmi face o diagnoza și mecanicul îmi spune ca am DPF-ul înfundat și ca încearcã sa ii dea regenerare pe loc (ceea ce știam ca nu e un lucru tocmai bun, trebuie fãcutã în mers) în fine se apuca mecanicul de regenerare, se treaza mașina, scoate fum pe tobã, totul normal, la 3 minute a început sa scoatã fum de sub capota s-a speriat crezand ca ia mașina foc și a oprit regenerarea....
*Dupã treaba asta am mers la alt service , am dat DPF - ul jos și l-am trimis la curãțat la Ploiești Laborex 400 lei. Dupã curãțare îl pun pe mașinã și plec la drum sa fac o proba, dupã nici 10 km a început sa scoatã fum de sub capota am zis ca ia mașina foc, opresc motorul și îl pornesc nu mai scotea fum, în fine ma duc cu mașina acasã și observ ca la o turație de peste 2800 ture mașinã pierdea putere. Aceste simptome au fost dupã nici 30 - 40 de minute de la montarea filtrului!
*Constat ca am furtunul de vacum fisurat în doua locuri, îl schimb și pe ala 350 lei, mergea mașinã perfect, trãgea mult mai bine recunosc daaarr... Dupã 3 zile la semafor simt miros de fum în mașinã ce sa vezi fum fum fum iese fum opresc pe dreapta deschid capota și fumul îmi venea de undeva de sub motor în zona DPF-ului.
* Ce-i drept am viata uleiului la 11%si trebuie sa fac schimburiile dar nu cred ca asta ar fi cauza pentru care îmi scoate fum
*Menționez ca acum dacã vreau sa o pornesc îmi scoate fum la 1 minut de la pornire chiar și mai repede și se aude un zgomot ciudat un fel de rotițã din metal lovindu-se de ceva (un țãcãnit) și vibrația motorului e mult mai agresiva (gen înainte lãsãm telefonul pe motor și nu pleca la plimbare, acum însã dacã îl pun pe motor nu rezista 10 secunde)
*Dacã a-ți avut aceeași problema sau a-ți auzit de simptomele acestea va rog sa ma ajutați cu un rãspuns, mi-ar fi de mare ajutor. Mulțumesc! 💪


MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20DTJ
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Greu de spus ce ar putea fi, ma gandesc la varianta cu filtrul de particule infundat, ma gandesc ca poate s-a spart racordul flexibil si-ti iese o parte din fumul de pe toba sub capota. Greu de spus fara sa fii la fata locului...

Tacanitul poate fi si uleiul de proasta calitate plus ca probabil are ceva km "in spate" sau poate fi de la vestita si cunoscuta problema a acestei generatii de motoare de la Opel, legata de oring. Vibratia poate fi si de la vreun suport de motor sau cutie obosit.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR