Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • dandany

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sal! Am schimbat distributia acum o saptmana ,*opel astra h gtc 1.4 si am observat ca nu mai trage bine iar pe busonul de la ulei are o mazga albicioasa nu f multa . sa fie garnitura de chiuloasa ? niste pareri cine a mai avut problema asta


MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z14XEP
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Verifica daca si uleiul de pe joja este albicios si eventual peste nivel.
Vezi daca in vasul de expansiune a aparut ulei deasupra antigelului.
La motor 1.6 poate pãtrunde ulei in antigel pe la capacul de distribuție daca nu este etansat corect, la 1.4 banuiesc ca este la fel, desi stiu cã la 1.4 distribuția este pe lant nu pe curea.
Ai capac distribuție etansat incorect sau garnitura de chiuloasa arsa ( desi varianta asta e mai putin plauzibilã )
  • dandany

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2019

  • Mesaj Privat
da distributia este pe lant, pe joja nu se vede spuma si nici ulei albicios in vasul de expansiune sunt ceva depuneri ca o pasta neagra ,de la ulei cred si eu am aceeasi banuiala ca este capacul de distributie etansat prost o sa ma duc cu ea sa vad .La garnitura de chiuloasa stiu ca scoate fum . problema asta am avut o cum i am schimbat distributia nu inainte.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In mod sigur,mecanicul nu a [ajutat] garnitura de la distributie cu putin silicon,nu a facut strangerea corecta si probabil nu a avut sau folosi corect calele pt blocaj/aliniere distributie.
Eu,am patit-o pe pielea mea cu alinierea incorecta,desi am respectat cu exactitate toti pasii.
Problema am descoperit-o cand am schimbat ultima distributie ,si,avand baia demontata,am putut sa vad ca acel bolt de 12mm care blocheaza arborele,il blocase cu o [ depasire ] de13mm.Pur si simplu din prelucrare,arborele avea o [ bavura ]exact langa partea frezata de pe arbore.Practic,cand se introducea bultul de blocare,cand miscai arborele,astfel incat sa nimeresti gaura,boltul se bloca de acea bavura si bloca arborele ca si cum totul era in regula.Deci...

Le: personal recomand ca dupa o schimbare de distributie,garnitura de chiulasa,pompa apa,sau de cate ori se intervine in/pe circuitul de racire,sa se spele circuitul de racire cu ceva detergent,clatit bine si apoi antigel.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR