soferita
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua
Ieri masina ,Adtra K,1.6 diesel,81 KW,a mers perfect,iar de dimineata pedala de ambreiaj era aproape pana jos si nu mai puteam schimba vitezele,desi cu pedala jos daca apasam mai tare reuseam sa schimb viteza si sa imi continui drumul,fara a ridica ambreiajul cu mana sau piciorul.Am fost la mecanic,a vazut pedala,a vazut ca lichidul de frana era ok,concluzia lui sa schimb kitul de ambreiaj(cu volanta).La pranz masina era ca si ieri,fara nicio problema.S-a mai confruntat cineva cu problema masinii mele?Cum s-a rezolvat?
MODEL: Astra 2017
Ieri masina ,Adtra K,1.6 diesel,81 KW,a mers perfect,iar de dimineata pedala de ambreiaj era aproape pana jos si nu mai puteam schimba vitezele,desi cu pedala jos daca apasam mai tare reuseam sa schimb viteza si sa imi continui drumul,fara a ridica ambreiajul cu mana sau piciorul.Am fost la mecanic,a vazut pedala,a vazut ca lichidul de frana era ok,concluzia lui sa schimb kitul de ambreiaj(cu volanta).La pranz masina era ca si ieri,fara nicio problema.S-a mai confruntat cineva cu problema masinii mele?Cum s-a rezolvat?
MODEL: Astra 2017
- deleted-3101
- **
- 360 mesaje
- din 01 Sep 2006
deleted-3101
- Mesaje scrise: 360
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
EBruj
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2020
- Mesaj Privat
- VCorneliuLupan
- *
- 1 mesaje
- din 15 Mai 2023
VCorneliuLupan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,883 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,883
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
@VCorneliuLupan
Bun venit la CO!
Dacã postezi pe un forum tehnic, probleme tehnice, n-ar fi rãu sã stãpânești terminologia minimã, mãcar ptr piese, ca sã nu induci pe cineva în eroare sau sã produci confuzii...în ultima pozã este un cilindru receptor de ambreiaj, combinat cu rulmentul de presiune, un 2 în 1 dacã vrei, la care i se spune uzual ”rulment de presiune”.
Bun venit la CO!
Dacã postezi pe un forum tehnic, probleme tehnice, n-ar fi rãu sã stãpânești terminologia minimã, mãcar ptr piese, ca sã nu induci pe cineva în eroare sau sã produci confuzii...în ultima pozã este un cilindru receptor de ambreiaj, combinat cu rulmentul de presiune, un 2 în 1 dacã vrei, la care i se spune uzual ”rulment de presiune”.