dan1
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2019
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
dan1
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2019
- Mesaj Privat
scuze nu sunt de vina eu cu scrisul tel modifica ,în fine reiau povestea ,am un opel corsa d,motor 1.2, problema este atunci cand schimbi vitezele creste turatia motorului, am luat borna de la baterie ptr reset, merge corect putin timp dupa care aceeași problemã,am pus tester pe ea ,a afișat cod eroare 083300 necunoscut, nu sa putut sterge,ce poate sã fie?
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
Eroarea nu este aceea, chiar voiam sa te intreb cu ce mizerie de ELM s-a facut diagnoza... Probabil una pe Android si ai dat copy/paste la un carnat de cifre, cu gandul ca "punem noi virgulele pã unde trebuie".
Iata despre ce este vorba, de fapt:
P0833 -00 "Clutch Pedal Switch B Circuit".
Acel -00 sau "not present" se refera la faptul ca este o eroare care apare si dispare, nu ramane constanta.
Ca rezolvare, daca ai gandi un pic sau ai da un search pe Google, sau ai lua o schema din Autodata in fata, ti-ai da seama ca doar atunci cand apesi ambreajul apare aceasta eroare.
Concluzia? Schimba nenorocitul de switch de sub pedala de ambreaj, ca e ori obosit, ori oxidat. Mai ieftin, o poti rezolva cu un spray de contacte.
Revii cu detalii dupa ce o rezolvi, ca sa stim si noi pe viitor ce e de reparat...
Iata despre ce este vorba, de fapt:
P0833 -00 "Clutch Pedal Switch B Circuit".
Acel -00 sau "not present" se refera la faptul ca este o eroare care apare si dispare, nu ramane constanta.
Ca rezolvare, daca ai gandi un pic sau ai da un search pe Google, sau ai lua o schema din Autodata in fata, ti-ai da seama ca doar atunci cand apesi ambreajul apare aceasta eroare.
Concluzia? Schimba nenorocitul de switch de sub pedala de ambreaj, ca e ori obosit, ori oxidat. Mai ieftin, o poti rezolva cu un spray de contacte.
Revii cu detalii dupa ce o rezolvi, ca sa stim si noi pe viitor ce e de reparat...
dan1
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2019
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
dan1
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2019
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am dat eu un "gugle" pt tine:
What the P0833 code means?
In order for the starter to engage, the clutch position sensor circuit must be closed. The PCM monitors this circuit, or switch, to ensure that it is operating correctly to allow the starter to engage properly. If the PCM detects a voltage reading that does not align with the correct reading for the required position.
What causes the P0833 code?
1. Faulty clutch position sensor switch
2. Blown fuse or fuse-able link (if applicable)
3. Corroded or damaged connector
4. Faulty or damaged wiring
What are the symptoms of the P0833 code? Symptoms may range from non-existent or could include failure of the engine to start, the engine may start without the clutch depressed, a stored code and an illuminated service engine soon lamp.
How can it be fixed?
1. Replacing the clutch position sensor
2. Replacing blown fuse or fuse-able link
3. Cleaning corrosion from connectors
4. Repairing or replacing the wiring
What the P0833 code means?
In order for the starter to engage, the clutch position sensor circuit must be closed. The PCM monitors this circuit, or switch, to ensure that it is operating correctly to allow the starter to engage properly. If the PCM detects a voltage reading that does not align with the correct reading for the required position.
What causes the P0833 code?
1. Faulty clutch position sensor switch
2. Blown fuse or fuse-able link (if applicable)
3. Corroded or damaged connector
4. Faulty or damaged wiring
What are the symptoms of the P0833 code? Symptoms may range from non-existent or could include failure of the engine to start, the engine may start without the clutch depressed, a stored code and an illuminated service engine soon lamp.
How can it be fixed?
1. Replacing the clutch position sensor
2. Replacing blown fuse or fuse-able link
3. Cleaning corrosion from connectors
4. Repairing or replacing the wiring
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat