Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc tuturor ! Am cautat si nu am gasit la vectra c GTS y22dtr.
Am vectra c y 22 dtr 16 v GTS pun contactul sa pornesc, astept sa se stinga martorii, pornesc motorul dar pornesc si ventilatoarele la maxim fara sa fie motorul cald, se aprinde martorul masina cu cheita si nici nu se ridica temperatura la motor deci la ceasul din bord, si se mai opresc doar dupa doua secunde dupa oprirea motorului.
Am schimbat ieri sensorul de temperatura de la motor, nou nout si face la fel, am desfacut toate mufele de prin compartimentul motor si le am cuplat la loc- la care am putut ajunge- si nimic tot la fel face, merg ventilatoarele la maxim si nu se opresc deloc chiar cu motorul rece fiind la prima pornire dupa o saptamana tot asa merg incontinuu, a si inca ceva curios, afara 16,5 grade si mi se pun mereu bujiile la orice pornire, cu motorul rece, cu motorul cald se aprind bujiile mereu, cineva vreo idee ?
Skip ads

  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ecu nu citeste temepratura la apa si e un fel de protectie pornirea la maxim a ventilatoarelor! Daca zici ca ai schimbat senzorul posibil sa ai o problema de conectica a lui (mufe, fire)
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da multumesc exact in faza asta sant, am desfacut toate mufele la care ajung, am dat si bateria jos si tabloul de sigurante de langa baterie si nimic deocamdata tot incontinuu merg, maine sa deffac pe la roata stanga , bara fata dar ce am vazut pana acum ni am termocuple pe radiator, sa caut maine si pe la aerul conditionat,compresor,senzori, maine continuui si va anunt!
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Un tester te-ar ajuta sa vezi daca e vre-o erroare stocata si daca citeste temperatura la apa!
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da pai am uitAt sa spun ca am op com l am pus pe masina si nu arata nici o temperatura, arata colant temp 0 grade de asta am schimbat sonda crezand ca e de la sonda , pe op com i mi da eroarea asta :
P 0115-07 engine colant temperature circuit hight imput in op com, In motor, y 22 dtr, programing sau fpecial function- aici nu mi amintesc exact- , adicional list 1, zice coling temperature : 0¨, urmatorul rand zice coling temperature 4,95v-volti deci pe fire vine tensiune 4,95, am pus aparatul de masura si avea 3,95 cu un aparat de masura chinezesc cred ca din cauza asta nu arata 4,95 v ca e chinezarie!
sa vad ce mai fac maine si anunt aici! Da , sa nu uit am pus chinezaria asta pe sonda cumparata deci cea noua pe 20de kiloohmi pe aparatul de masura si mi arata la temperatura de 20-30 grade 1,86 - 2,35 si la celelalte doua sonde cam tot aceleasi valori ca mai am inca doua sonde cumparate din dezmenbrari dar am cumparat alta sonda - 36 euro, sant in spania- ca nu aveam incredere in astea din dezmembrari dar aveau aproximativ valori apropiate pe aparatul de masura!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ai cabluri intrerupte la senzor.
Sonda nu mai e citita si probabil de asta pornesc aiurea ventilatoarele.
Este posibil sa fie si computerul care citeste acel senzor (eu cred ca e ecu) cu probleme...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor! Am sa cobor acuma jos sa vedem ce mai fac, va anunt!
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am desfacut cam tot ce am putut, bara radiatoare dar nu din coliere doar din suporti sa pot sa ma misc pe acolo. S ar putea sa trebuiasca o parte a instalatiei adica asta
deci am inceput sa desfac pe colo, pe colo in final am zis sa vad daca firele de la sonda nu or fi rupte de la timp de imbatranire de frig de caldura dar nu erau bine. Acuma daca le am desfacut am zis sa ma uit mai bine pe la fire si mi sa parut ca ar fi fire topite. cand le am scos cred ca am rupt doua fire de pe jos de la baia de ulei dar nu, sant inodate de dinainte nu stiu deocamdata nimicmaine sa pun totul inapoi si sa vad dupa ce se intampla asa ca va tin la curent !
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc am pus tot la loc si nimic la fel face ba acuma nu mai am nici caldura adica nu pot sa dau nici frig nici cald ca cred ca nu vede instalatia de caldura si aer conditionat, adica nu mai scrie ca inainte pe ecranul central bara de jos unde pui cata temperatura sa bage deci ramane sa ma duc cand oi avea bani pe la un atelier opel. bine ca ma pot misca asa cu ea !
deci sa ma duc la tech 2 ca cu op com nimic sa cobor mai tarziu cu op com ul sa vad ce are ce erori mai da acuma
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna si ecu stii cumva, jgyprime,pe unde este amplasat ecu la vectra c GTS y22dtr ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu e pe pompa de injectie.
dar e posibil sa ma insel...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc tuturor din nou. Stie cineva sigur si exact cam pe unde este ECU la masina mea, vectra c GTS cu motor y 22 dtr, multumesc jgyprime, dar vreau sa stiu sigur, sigur stiu ca nu e in aripa stanga ca am desfacut si nu e nimic pe acolo !
probabil ca poate sa fie pe pompa de injectie si daca e asa atunci tre sa schimb cu tot cu pompa ?
zic asta ca am desfacut cablurile de la pompa -sant doua mufe-, nasoala treaba, ma poate lamuri cineva ?!?
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Acuma am venit de jos de la masina, deci nu mai vede ecc -electronic climate control- intre altele plus electronic seat mamory nu comunica Cu modulele astea, am o lista de erori adica asta :
Si pot spune ca am inghetat in masina ca nu merge climatronicul si totusi nu stie nimeni daca e ecu tre sa l schimb cu tot cu pompa de injectie, prima eroare cu cruise control e din cauza ca nu am maneta de cc ?! cineva ceva, vreo idee, orice ?!?
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat

Am vorbit cu domnul Dancuciureanu, caruia ii multumesc pe aceasta cale, si am dat un reset ecu, m am incurcat putin inapoi la imperecherea cu immo dar cu ajutorul domnului Dan am reusit pana la urma, dar ventilatoarele tot la fel fac , merg incontinuu, dar am tremurat putin cu degetul pe mause, la reset ecu.
Deci ar fi de la ECU, dar cum ECU asta se schimba cu tot cu pompa de injectie ... ma mai abtin inca atat timp cat merge motoru nu prea are nimic, in plus dupa ce termin medicalul poate ma duc pe la un tech 2 ca sa fiu sigur ca ar fi ecu.
Deci sa o luam pe rand: Prima eroare e de la faptul ca e activat cruise controlul dar nu am maneta de semnal cu butoanele de CC;
B2575 e de la contactul prost pe firul de la becul de faza mica din farul stang, cred;
B2698 e de la faptul ca mi sta aprinsa ceata dreapta deci mufa scoasa ca mi consuma bateria;
B3810 e de la faptul ca nu am sonda la lichidul de spalare parbriz dar e activat de undeva cu op com - nu stiu de unde-;
Iar U2122 e ca nu are radio original e un aftermarket deci nu comunica ecu cu radio;
Deci raman vreo 5-6 erori serioase care ma fac sa ma gandesc la ECU:
P0115-07 engine coolant temperature circuit high imput
U2103-00 no communication with CAN-Bus (high imput)
U2139-71 invalid signal from CIM (steering column module)
P0115-71 engine coolant temperature sensor circuit range/performance
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module)
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module), astea de ce or fi doua nu stiu ca sant la fel!?!
Deci o fi ECU sau nu ?
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
verifica si rezistenta de pe gmv.ul din fata. Vezi cum se comporta cu mufa de la rezistenta scoasa. E o rezistenta pe 3 trepte care ar trebui sa pormeasca ventilatorul cand apa ar ajunge la 92 grade. Multa bafta!
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc si multumesc pentru raspuns, cred ca prin gmv, ca nu stiu ce e ala, dar cred ca zici de suportul radiatoarelor unde intra o mufa ce da curent radiatoarelor, dar cred ca curentul vine de la UEC, comandat de ECU, banuiesc ca daca, de fapt nu, sant sigur ca daca scoti mufa de la rezistente nu mai functioneaza radiatoarele dar nici cand va ajunge la o temperatura inalta, ducand la fierberea motorului. Deci mie imi pornesc ventilatoarele incontinuu, imediat ce A PORNIT MOTORUL, NU CAND PUN CONTACTUL, in plus nu-mi indica temperatura pe bord, la ceasul de temperatura, de asta cred ca este de la ecu. Pe op com imi arata la aditional list 1/ coolant temperature 0 grade celsius, pe urmatorul rand colant temperature 4,96 V de la volti. Tot domnul Dan ma invatat sa pun un fir intre firele de la senzor, deci in mufa de la senzor, si atunci ar trebui sa arate -40 de grade celsius, deci minus 40 de grade, am facut asa si arata la fel adica 0 grade si cu si fara fir, deci in ecu e ceva. asa ca nu ma dau afara din casa 1300 de euro sa schimb ECU si implicit pompa de injectie, ca pana la urma merge doar ca nu se ridica temperatura la motor si probabil ca o sa consume putin mai mult, nu conteaza. deocamdata sant in medical, iau doar jumate de salariu si nu mi ajunge , am sa o las asa deocamdata pana voi putea sa ma duc la un tech 2 sa fiu sigur, si dupa aia sa ma gandesc, deocamdata ramane asa, va multumesc.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
era o solutie temporara, ca la ce temperaturi sunt afara nu cred ca fierbe. Oricum la 95 grade deschide termostatul. Nu m.as grabi sa injur ecu. Tu ai mai multe probleme pe electrica, sa nu fie fire ceva intrerupte. Multa bafta!
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pe mine m.a disperat o mufa pe care pica apa ce se infiltra pe langa parbriz, eram gata sa schimb toate calculatoarele de pe masina din cauza asta. Mergi la un electrician bun, sa.ti ia firele la mana si sa verifice firele si sonda de temperatura lichid.
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc, red dog, dar te rog arunca un ochi si aici de asta banuiesc ECU:
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1260
Da dar inainte de asta sa ma duc la un tech 2, e vreo 80 de euro aici in spania. Dar intai si intai sa termin medicalul!
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc tuturor!
I mi pare rau ca nu am mai scris pe aici !
Deci, am lasat o asa, gen ,, las o ba ca merge asa ‘’
Am zis ca schimb, ca fac ca dreg dar daca merge inca de ce sa o fac !?
Chiar nu ma dau banii afara din casa
Nu am rezolvat nimic si pana nu se strica ecu sau pompa, nu o schimb!
Raspund azi pentru ca traiam cu impresia ca am raspuns mai de mult, dar m a sunat azi un coleg de pe forum sa ma intrebe daca am rezolvat ceva, i mi pare rau ca nu am putut sa va ajut !
Sãnãtate si drumuri bune tuturor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR